zlotek

John deere 2040 kabina SG2 problem z ogrzewaniem

Polecane posty

zlotek    0

Witam, mam JD2040 z kabiną SG2, problem w tym że z nagrzewnicy leci ledowo ciepłe powietrze, płyn chłodniczy jest wymieniony, ciągnik odpala normalnie, i łapie temperaturę, w ciężkiej pracy się nie grzał (orka pługiem 4 w dość ciężkiej glebie). pytanie co mu może dolegać? Jak rozpieliśmy jeden z węży od ogrzewania to na wysokich obrotach nie ma tam ciśnienia, płyn po prostu sobie spokojnie płynie, tak ma być?

Ile tam jest termostatów? ja znalazłem tylko jeden obok silnika, ale podobno niektóre JD mają po 2 termostaty?????

Edytowano przez zlotek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam model 3640 sg2 mam tylko jeden termostrat obok silnika nigdy tam nie zaglądałem gdyż zawsze gdy temperatura na silnku rośnie to leci ciepło . A co z zimnym powietrze ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zlotek    0

chodzi mi o to że silnik jest normalnie rozgrzany a mimo to ogrzewanie działa bardzo słabo, temperatura powietrza wylatującego z nawiewu jest niewiele wyższa niż ta na zewnątrz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

a czyściłeś nagrzewnicę sprężonym powietrzem, bo jak u mnie była zalepiona kurzem to też słabo grzała. Po za tym u mnie jak rozpoiłem węża jak wymieniałem płyn to nawet całkiem mocno lało się zwłaszcza jak przy gazowałem. Sprawdź na początek czy nigdzie nie masz węża zagiętego lub czy nie zapchał cię wąż albo króciec( możliwe że ktoś jeździł dłuższy czas na wodzie i jest zamulony). Możliwe że masz może źle podpiętą nagrzewnicę, spróbuj podpoić węże na odwrót. Bardzo prawdo podobne jest też że zepsuł ci się ten termostat co się reguluje w kabinie jakie ma powietrze lecieć.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zlotek    0
Napisano (edytowany)

nagrzewnicę osłaniają dwa filtry kabinowe i wygląda ona jak nowa, dosłownie się błyszczy. węże są podpięte prawidłowo i pokrętło od regulacji temp też jest sprawne, układ nie jest zamulony bo ciągnik jest sprowadzony z niemiec i chodził na płynie, nawet miał napisaną temperaturę zamarzania na lampie z przodu. ogrzewanie działało jak kupiłem ciągnik, problem pojawił się po wymianie płynu, próbowaliśmy na każdy możliwy sposób odpowietrzyć tą nagrzewnicę, odkręcaliśmy węże, zalewaliśmy płynem na odpalonym silniku i nic, jak słabo leciał tak słabo leci płyn z węża nawet na wysokich obrotach...

 

 

 

w wolnym czasie planuję zrobić mu regenerację pompy wody i wymienić profilaktyczne termostat, termostat muszę wstawiać oryginalny czy podejdzie z jakiegoś innego ciągnika?

Edytowano przez zlotek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony1640    0

Jakieś 3 może 4 lata temu umnie też zaczął słabo grzać i pomogło naciągnięcie paska klinowego. Może warto sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj