Skocz do zawartości

Zdjęcie

Obsługa Deutz Fahr 6.30


58 odpowiedzi na ten temat

#21 Share darisz

darisz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 10 luty 2014 - 11:09

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Witam, mam takie pytanie ile oleju powinno być w skrzyni biegów DF6.30.Czy tam jest jakiś wskażnik i gdzie?Kupiłem ten ciągnik 2 msc.temu i jestem zielony.Zastanawia mnie też którędy ten olej wlewa się.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obsługa Deutz Fahr 6.30 Dzisiaj, 03:49
  •  

#22 Share Mlody5311

Mlody5311

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 luty 2014 - 14:23

Obsługa Deutz Fahr 6.30 A-R = wsteczny
B-H = najszybsze przełożenie
C-M(medium) = średnie przełożenie, głównie na tym się w polu uprawia dlatego też na przeciwko wstecznego jest ustawione
D-L = wolne przełożenie

Były jeszcze skrzynie z przełożeniem LL, bardzo wolne

Co do tego oleju w skrzyni to, my jeszcze nie wymienialiśmy ale po prawo jest okienko ze stanem. Mam Agrostara ale to przecież też DX także powinno tez coś takiego tam być.

Edytowany przez Mlody5311, 10 luty 2014 - 15:21.


#23 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 10 luty 2014 - 14:41

Obsługa Deutz Fahr 6.30

Tą skrzynię, to lepiej teraz zrobić, czy spokojnie ten sezon mogę jeszcze pojeździć na niej i zabrać się za to przed przyszłą zimą?

Postaram się jakoś tam dość pod tę kabinę i wypatrzeć skąd ten przeciek.

Na reduktorze jakie powinny być oznaczenia literek na poszczególnym ustawieniu?

A >>
B >>
C >>
D >>




W temacie oznaczenia przełożeń kolega już odpowiedział. Jeśli chodzi o ten remont to zależy ile będziesz nim pracował jeśli dużo to warto zabrać się za to teraz niż w sezonie się z tym męczyć bo wiadomo w sezonie nie ma czasu na awarie tym bardziej przewidywalne. Tak więc jeśli do 100mth to możesz to odłożyć będziesz się tylko z tym wyskakiwaniem męczył.
Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

#24 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 luty 2014 - 19:39

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Myślę, że w najbliższym sezonie w 100mth się zmieszczę (ew. minimalnie przekroczę). Do ruszenia praco polowych za dużo czasu już nie zostało, a mam jeszcze rozgrzebanych trochę innych klamotów, które trzeba dokończyć. Nie chciał bym się spieszyć z tą jakby nie patrzeć ważą naprawą i zrobić ją niedokładnie. Samego rozbierania bedzie tam trochę (bo przecież trzeba go rozpołowić), a jeżeli robi sie coś pierwszy raz, to czas ten trzeba co najmniej przemnożyć razy 3.

Znalazłem instrukcję obsługi co prawda do DX120, ale to bliźniacze modele, więc dla DX6.30 dane tam zawarte też będą prawdziwe.

Na razie dzięki za pomoc, jak coś, to będę pisał...

#25 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 luty 2014 - 13:42

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Witam,
Nasunęło się trochę nowych niejasności:
1. Co to jest ten okrągły plastikowy element obudowany gumą obok dźwigni gazu ręcznego?

Dodany obrazek


2.
- Kontrolka 1 jest od filtra powietrza. Był on mocno zasyfiony, jednak ta się nie świeciła - gdzie jest jakiś czujnik od niej?
- Czy włącznik 2 jest od tylnych reflektorów roboczych (są takowe zamontowane, ale jak włączę ten przycisk słychać załączający się przekaźnik, lecznic się nigdzie nie zapala, a innego włącznika do tych lamp nie znalazłem)?
- Od czego jest kontrolka 3, 4 i 5?

Dodany obrazek


3. W miejscu zaznaczonym na fotce jest oprawka do żarówki, ale samej żarówki nie ma. Nie ma też nakładki na kontrolkę. Od czego ona może być?

Dodany obrazek


4. Zaznaczona kontrolka po przekręceniu kluczyka nie świeci się (świecą się ta od ciśnienia oleju i od ładowania). Natomiast po uruchomieniu silnika i zgaszeniu go, a następnie ponownie przekręceniu kluczyka kontrolka ta się świeci. Czy jest to prawidłowe?

Dodany obrazek


5. Z przodu po lewej stronie po zdjęciu bocznej blachy obok dmuchawy chłodzącej silnik z wiązki wychodzi pojedynczy kabel, który nie jest nigdzie podłączony. Nie bardzo widzę, aby miał on swoje miejsce. Od czego może być?

Dodany obrazek


6. Z prawej strony za filtrem hydrauliki jest wiązka kabli związana, która kończy się dwoma kablami (nie są nigdzie podłączone). Od czego mogą być?

Dodany obrazek

#26 Share tommy83

tommy83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj podlaskie
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 17 luty 2014 - 19:35

Obsługa Deutz Fahr 6.30 1 to jest zbiornik płynu hamulcowego okienko pokazuje poziom żeby uzupełnić trzeba zdjąć boczną blachę
2 czujnik znajduje się za filtrem jak zdejmiesz bocze blachę silnika z prawej u góry za filtrem
U mnie to jest włącznik tylnych świateł trzeba zapalać z światłami przednimi ( przynajmniej u mnie tak jest )
3 , 4 to od awaryjnych 5 to świeca płomieniowa
3 u mnie tego nie ma
4 Nie powinna się zapalać zobacz poziom oleju .
5 Może od czujnika filtra powietrza (strzelam )
6 Zdaje mi się że i u mnie są też te przewody niektóre wersie miały elektryczne sterowanie podnośnikiem a wszystkie miały takie same wąski przewodów elektrycznych

#27 Share yudin

yudin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 luty 2014 - 19:36

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Ad2.
być może filtr był już rozerwany i mimo zabrudzenia nie tworzyło sie podciśnienie by uruchomić czujnik
czujnik jest uszkodzony lub kontrolka


Ad.5 i 6
czesto w instalacji sa wolne kostki, potrzebne do bogatszych wersji ciagnika lub do ciagników produkowanych na inne kraje a z racji komplikacji produkcji wrzucaja wszedzie te same wiązki

Edytowany przez yudin, 17 luty 2014 - 19:37.


#28 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 luty 2014 - 23:03

Obsługa Deutz Fahr 6.30 ad 1
tu wszystko jasne

ad 2
sprawdzę czujnik i kontrolkę

ad 3
u mnie od kierunkowskazu i awaryjnych jest ta pierwsza kontrolka. Te, które oznaczyłem jako 3 i 4 nie palą się. Może to związane jest w podłączeniem przyczepy?

ad 4
ale ona zapala się dopiero po zgaszeniu silnika. Gdy pracuje nie pali się.

ad 5 i 6
wyjaśnione :)

Edytowany przez Xeon, 17 luty 2014 - 23:04.


#29 Share badboy27

badboy27

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 18 luty 2014 - 09:22

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Ad. 4 U mnie jak zaczęła się zapalać po uruchomieniu ciągnika to do wymiany był filtr hydrauliczny ten duży przy skrzyni, a przy zgaszonym się nie świeciła

#30 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2014 - 10:04

Obsługa Deutz Fahr 6.30 W sumie kwestia kontrolek wyjaśniona. Znalazłem coś takiego:
Dodany obrazek

Czyli wracając do ad 4 - u mnie ta kontrolka podczas pracy silnik anie świeci się. Ona jest od ciśnienia oleju w skrzyni.

Wyjaśniła się także kwestia kontrolek kierunkowskazów.


Jakie dajecie ciśnienie powietrza w oponach?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obsługa Deutz Fahr 6.30 Dzisiaj, 03:49
  •  

#31 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2014 - 10:23

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Ciągle mam problem z przeciekiem oleju pod kabiną. Nie mogę go zlokalizować. Miałem ostatnio założonego PHXa (był podniesiony na tylnym kole i na ramionach), to leciało mocno - wydaje mi się, że będzie to jakaś rurka/wąż od szybkozłącza od wywrotu. Problem w tym, że nie mogę się tam dostać, żeby dokładnie ustalić źródło przecieku. Macie jakiś sposób na w dostanie się pod kabinę?

Mam nadzieję, że nie będzie konieczne zdejmowanie kabiny?

#32 Share tommy83

tommy83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj podlaskie
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 20 luty 2014 - 18:36

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Można odkręcić fotel pod nim jest blacha pod nim podnośnik.

#33 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2014 - 18:43

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Dzięki wielkie tommy - bardzo cenna informacja.

Przeciek usunięty. Był uszkodzony uszczelniacz na śrubie (duża - średnica ok 8 cm) wkręcanej w podnośnik (to prawdopodobnie jest dno tłoka o podnośnika).

Edytowany przez Xeon, 24 luty 2014 - 10:56.


#34 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 marzec 2014 - 14:49

Obsługa Deutz Fahr 6.30 1. W moim 6.30 nie ma pod kabiną dodatkowego zbiornika na olej hydrauliki. To znaczy, że hydraulika pobiera olej ze skrzyni?
2. Za kabiną na tylnej obudowie podnośnika jest jakiś korek - rozumiem, że do uzupełniania oleju? Poza tym obok niego po lewej stronie jest mała gałka/przełącznik (prawo-lewo) - do czego to jest?

#35 Share tommy83

tommy83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj podlaskie
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 10 marzec 2014 - 19:58

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Zbiornik hydrauliczny jest z tyłu pod kabiną koło podnośnika,Jak dobrze kojarzę to dźwignia do regulacji wysokości ramion podnośnika.

#36 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 marzec 2014 - 23:42

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Tak, zgadza się, że zbiornik od hydrauliki jest pod kabiną obok podnośnika (po lewej stronie). Jednak w mojej wersji go nie ma stąd moje pytanie, czy podnośnik pobiera olej ze skrzyni?

#37 Share tommy83

tommy83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj podlaskie
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 11 marzec 2014 - 20:09

Obsługa Deutz Fahr 6.30 sprawdź przewód od pompy hydraulicznej skąd ciągnie olej

#38 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 marzec 2014 - 12:17

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Wychodzi na to, że faktycznie w samym podnośniku jest osobny olej - mieści się tam ponoć13 litrów (trochę mało). Tylko jak się ten stary olej z hydrauliki spuszcza? Na pewno jest śrubka do spuszczania oleju na rurce wychodzącej z pompy (między pompą, a filtrem - mniej-więcej na wysokości stopni wejściowych do kabiny). Czyli dzięki niej spuszczę olej z samej rurki i pompy. Jednak ten w podnośniku zostanie.
Gdzieś powinien być korek spustowy z podnośnika, ale gdzie?

#39 Share Xeon

Xeon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 kwiecień 2014 - 11:08

Obsługa Deutz Fahr 6.30 Nikt nie zmieniał oleju w swoim DX'ie od hydrauliki, czy po prostu nie chce się napisać? ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obsługa Deutz Fahr 6.30 Dzisiaj, 03:49
  •  

#40 Share tommy83

tommy83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj podlaskie
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 02 kwiecień 2014 - 18:38

Obsługa Deutz Fahr 6.30 U mnie jest oddzielny zbiornik i korek spustowy u doły.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy obsluga deutz fahr