Skocz do zawartości

Zdjęcie

international 956xl pare pytań


8 odpowiedzi na ten temat

#1 Share traktorpolo

traktorpolo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2014 - 15:16

international 956xl pare pytań witam mam pytanie, posiadam od niedawna 956xl z 83r bierze olej ale ma siłe czy da mu cos wymiana tulejek uszczelniaczy gumowych na zaworach i jak się do tego zabrać, a drugie pytanie jak zmienić wom z 540 na 1000 dziekije za odpowiedzi

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
international 956xl pare pytań Dzisiaj, 21:11
  •  

#2 Share andrzej207

andrzej207

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2014 - 18:25

international 956xl pare pytań olej może brać przez pierścienie możesz spróbować dać mu ceramizer poprawia sprężanie i uszczelnia to byłby chyba najniższy koszt naprawy w granicach 100 zł ja mam 946 unie obroty wom zmienia się dzwignią przy lewej nodze do przodu 540 do tyłu 1000 w 956 powinno być podobnie

#3 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2014 - 19:45

international 956xl pare pytań Stosowałeś ten "Ceramizer"? To coś nigdy nie uzdrowi silnika. Napawa pierścionki by luz na zamkach się zmniejszył? Tylko remont-naprawa może uzdrowić silnik.

Wymiana uszczelniaczy zaworowych da coś jeśli tamtędy olej wcieka do cylindra.
Zaraz po zapaleniu dymi mocno na niebiesko?
Dymi coś z odmy?

#4 Share andrzej207

andrzej207

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2014 - 19:59

international 956xl pare pytań ja nie mówię że napawa zamki ale może pomóc nie w każdym przypadku pomaga to jest koszt 100 zł a remont silnika to już większy wydatek. z tym dymieniem na niebiesko nie jest tak do końca mogą być inne przyczyny para z odmy również mój puszcza delikatnie parę ale to normalne , kolega ma case po całkowitym remoncie silnika i paruje dużo bardziej trzeba by zmierzyć ciśnienie w cylindrach

#5 Share turion23

turion23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 218 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 styczeń 2014 - 20:04

international 956xl pare pytań a nie masz czasem dwóch wałków z tyłu tak jak ja mam w swoim case 1056 i 845 i na jednym jest prędkość 540 a na drugim 1000 i nie mam żadnej dźwigni do zmiany obrotów.

Edytowany przez turion23, 28 styczeń 2014 - 20:05.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
international 956xl pare pytań Dzisiaj, 21:11
  •  

#6 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 03 luty 2014 - 18:30

international 956xl pare pytań Może mieć też 1 wałek, druga końcówka może być wyjęta. Wtedy musiał byś wymontować końcówkę wałka z tego miejsca w którym masz i przenieść w ten otwór który jest bardziej po lewej stronie.

#7 Share traktorpolo

traktorpolo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 luty 2014 - 12:47

international 956xl pare pytań dzięki za odpowiedzi koledzy mam dwa wałki z tyłu czyli jak włącze wom to na jednym jest 540 a na drugim 1000 obrotów? a co do kopcenia to jak się rozrzeje to daje z odmy ale myśle ze trochę ma prawo przecież nie nowy ale jak mu pogazuje to dymi na czarno na zimnym na niebiesko, ciągam 4 x40 zagonówke po glinie na górzystych terenach i sobie radzi niby ma siłe ale olej bierze dość znacznie na 10h orki ok 2=3l musze dolać, nie chce na razie grzebać poważnie przy silniku tylko pomyślałem skoro ma siłe to czemu olej tak bierze, mogę się mylić ale jeśli były by to pierścienie był by po prostu słaby a tak nie jest wiec pomyślałem może gdzieś się olej dostaje do cylindrów. mam jeszcze pytanie czy ktoś robił remąt takiego silnika i jak to wychodzi finansowo?mam jeszcze renate 106.14 i 95.14 dobre traktory mało palą ale jeśli chodzi o spalanie w orce to international wychodzi najtaniej, byłem w szoku jak na 4 hektary ciężkiej orki spalił poniżej 10 l na h gdy go normowałem wlałem ok 37 38l i wystarczyło na 4 h a jak pisałem wcześniej góry i glina koledzy a może ma za mała dawke na pompie tez tak mało palą te wasze case ??????

kolego mtracz zaraz po zapaleniu kopci masakra na niebiesko jak dłużej pochodzi i się rozgrzeje to mniej później w pracy jak mu dam w du.. to podymuje na czarno. tak to wygląda.

#8 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 20 luty 2014 - 21:20

international 956xl pare pytań
traktorpolo Pierścienie myślę nie mają nic do mocy. 2 lata temu chyba robiliśmy pierścienie w case 744 i mocy nic mu nie przybyło a oleju brął dużo więcej niż twój bo przez 10 godzin to 10 litrów trzeba było dolać. Same pierścienie wyszły 380zł wtedy z uszczelkami+swoja robota. Teraz mam 955 i nie powiem, też mało pali. Na 4.5 hektara orki zmieścił się w 50 litrach z przejazdami tyle że u mnie ziemie słabsze niż u Ciebie.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
international 956xl pare pytań Dzisiaj, 21:11
  •  

#9 Share suzuki18l

suzuki18l

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów

Napisany 25 kwiecień 2014 - 14:51

international 956xl pare pytań to jest duży ubytek oleju, sprawdź czy w hydraulice nie przybywa, ja obecnie mam tak że w silniku ubywa po dniu pracy nawet 4 litry a przybywa w hydraulice, teraz wiem że to pompa hydrauliczna ssie z silnika i daje do hydro, wcześniej też kombinowałem z myślami uszczelniacze na zaworach


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy international 956xl pare