KOSTEK12

kłopoty z odpaleniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetor7045xD    7

miejsce będzie tylko dłuższy wąż dasz i zastanawiam się żeby nie zamontować jeszcze takich zaworków żeby nie brał zimnego płynu z chłodnicy czasem. A w tym linku nie ma grzałki do Case mx 100c ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

w przypadku montażu grzałki wiadomo że trzeba spuścić płyn z bloku podpowie mi ktoś jak to zrobić,bo dziś szukałem jakiegoś kranika i niestety nie znalazłem jest tylko śrubka plastikowa na dole chłodnicy ale w takim miejscu że o odzyskaniu płynu nie ma mowy,po prostu będzie lał się po korpusie i złapać go będzie trudno, a w 60-tce,zetorze,itp. były kraniki i było super :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

A on ma filt płynu ? Do mojego idą węże i jeden wąż się zdejmuje i fajnie płyn leci do wiadra ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11
Napisano (edytowany)

KOSTEK12 ty posiadasz w swoim case świece płomieniową? u mnie są świece żarowe i podgrzewają się automatycznie po przekręceniu kluczyka i w zależności od temperatury i dopiero po ponad pięciu latach miałem problem z odpaleniem przy mrozach z powodu słabego akumulatora który zawsze na drugi dzień pokazuje niecałe 11V, jak spuszczałem płyn to tylko zdjąłem przewód od nagrzewnicy który znajduje się pod alternatorem i założyłem w jego miejsce drugi i prosto do bańki a dopiero wtedy odkręciłem korek od chłodnicy to płyn zleciał natychmiastowo, na pewno jest u ciebie grzałka na gwint bo u mnie jest zamontowana z prawej strony w miejsce zaślepki i przykręcona na dwie śrubki M8 i tak wygląda i taką mam zamontowaną http://www.motointeg...ika-defa-411582

Edytowano przez radek199321

Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

tak u mnie jest płomieniówka,mój JX100U jest z 2003r a twój to JX1100U i dużo młodszy co do spuszczenia płynu mam inny silnik i umiejscowienie poszczególnych elementów też ma inaczej,nie ma filtra płynu najniżej idącym przewodem jest ten co wychodzi z bloku dalej do podstawy filtra oleju następnie do trójnika między pompą a dołem chłodnicy,a co do korka to raczej się nie mylę u mnie żadna zaślepka(brok) nie ma po bokach gwintów,więc takie rozwiązanie jak u ciebie nie wchodzi w grę jest natomiast specjalne miejsce na grzałkę zaślepione korkiem na klucz imbus 28mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zajaczek75    0

Witam, posiadam mx 135 i chciałbym do niego grzałkę zamontować. Doradzilibyście na co zwrócić uwagę przy jej doborze, i najważniejsze jaka by do niego pasowała bo ciągnik posiada silnik Cummisa. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

zajaczek75 napisz e-maila do iner carsu do jakiego ciągnika chcesz kupić grzałkę i z którego roku on jest to ci napiszą jaka do niego pasuje, ja tak zrobiłem i wszystko pasuje idealnie


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez allesias
      witam wszystkich użytkowników,nie wiem czy taki temat był zakładany tak więc z góry przepraszam. mam kłopot z ciągnikiem jd 6620 jak w temacie. mianowicie podczas jazdy ciągnikiem wyskakuje na desce rozdzielczej pierwsza kontrolka (spirala od świec żarowych),zakładam że chodzi to o jakiś błąd od strony silnika. wtedy ciągnik spada z obrotów i można maksymalnie dać gazu do 1400obrotów,kiedy zgaszę ciągnik i odczekam pare chwil aż kontrolka przestanie wyskakiwać i jest po odpaleniu wszystko dobrze. sytuacja się powtarza co jakiś czas czasem co 20 minut czasem częściej a czasem się zdarza że cały dzień wszystko jest ok . proszę o pomoc jeśli ktoś miał styczność z takim problemem dodać mogę że kod jaki mi wyskakuje na ECU jest taki 2804,tylko wydaje się mi on coś krótki i nie mogę odnaleź o co chodzi,proszę o pomoc, z góry dziękuje
    • Przez szymonidas9
      Witam, dzisiaj chciałem odpalić ciągnik i zoonk... rozrusznik kręci ale nie może wejśc na obroty więc to nie wina akumulatora..
      Podłączyliśmy  ciągnik do nagrzewania tego ich systemowego ale to podobno nic nie daje, bo ogrzewa tylko płyn chłodzący  tak mi powiedział serwisant.
      Stwierdziliśmy, że może to wina zamarzniętego paliwa, więc dmuchaliśmy nagrzewnicą na silnik i filtry i w końcu odpalił, pochodził z 5 min i zgasł po czym wyświetla sie kontrolka błędu i informacja zbyt małego ciśnienia paliwa. Wiec ponownie nagrzewaliśmy i ta sama sytuacja x2
      Pytanie moje brzmi, co robić ?
      co jest przyczyną? Zatkane filtry paliwowe- jeśli tak to jak je wykręcić ?
    • Przez TheGonzuu2001
      Witam mam problem z zetorkiem od około roku w zimowe pory bardzo ciężko jest go odpalić ( przy bardzo niskich temp tylko plak do filtra) . Przy rozruchu bardzo mocno dymi na biało potem na czarno . Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam 
    • Przez MałaMi
      Witam. Mam problem z Władkiem. Nie chce wejść na wysokie obroty na pełnym gazie. A gdy już łaskawie załapie obroty to dziwnie strzela. Wszystkie rurki i wężyki wymienione. Końcówki zakupione nowe i ustawione. Filtry są ok. Nie zapowietrza się.  Co się z nim dzieje?
       
      Edit: po wymianie pompy nie chce odpalić
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj