Zaloguj się, aby obserwować  
igorr

renault gasnie

Polecane posty

igorr    0

odpalam ciagnik a on po chwili gasnie

pracuje jakies 10sekund co moze byc za przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorr    0

filtr dzisjaj wymieniomy i paliwo z banki podłaczone tak ze to jest wykluczone

a pozotym pompka zasilajaca sprawdzona i daje ale jak odkrece odpowietrznik z pompy wtryskowej to wcale paliwo nie idzie

ale jak odkrecam rurke od wtrysku to paliwo idzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Jak do tej pory było dobrze a problem pojawił się z nastaniem dużych mrozów to na 95% problem jest w paliwie i zatykaniu małych przejść w układzie paliwa. Podłączenie tego samego paliwa z banki nic nie da, efekt będzie taki sam. Dobrym rozwiązaniem jak jest możliwość jest przystawienie grzałki do układu paliwowego,parafina która się wytrąciła po podgrzaniu się rozpuści i powinno być dobrze. Odradzam brnięcie w koszty, jeżeli przyczyną jest mróz.

Na przyszłość dobrym rozwiązaniem jest dolanie niewielkiej ilości benzyny do ON (dolewam 0,5 l benzyny na 40 l ON) skutecznie zapobiega to wytrącaniu się parafiny, ale jak już się wytrąciła to dolanie nie wiele da, dolewać trzeba przed spodziewanymi mrozami lub bezpośrednio po zatankowaniu na stacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Kolego nawet w nowych ciężarówkach zalecają lać 5% benzyny, więc na 40l spokojnie mozna wlać 2l. Jedno wam powiem - jest to sprawdzone, wcale nie za dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Tego nie wiedziałem, z praktyki wiem że ta ilość którą podałem już wystarcza choć wytrawne ucho wychwyci zmianę w pracy silnika ale jest to zmiana na plus bo sil. chodzi bardziej miękko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Mi raz się poj....ło i latem w 30 stopniowe upały wlałem 8,4l benzyny na bak w astrze II (52l pojemność baku) Praca silnika się nie zmieniła tylko ciężej odpalał (tak jak by się przypowietrzał)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muflon19    0

Nawet nie wiecie jaki błąd robocie dolewając benzynę do ON... To było dobre w C360 a nie w silnikach z pompą rozdzielaczową rotacyjną... ON jak wiadomo jest tłusty tłuszcz ma właściwości smarne a benzyna jest sucha szybko odparowuje nie smaruje. Wiec jak ktoś przedobrzy z benzyną i uszkodzi pompe to wtedy problemy.

 

Co do problemu. Masz w pompie elektrozawór? Jeśli tak to może odcina ci go prąd. Z którego roku masz tą renówke?

Edytowano przez muflon19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Muflon19 masz rację tylko nie do końca, bo wg. Ciebie po co jest parafina w ON? Ano służy do smarowania, i co się robi jak parafina się wytrąci i filtr ją wyłapie? wg. mnie lepiej dolać min. ilość benzyny i zapobiec wytrąceniu parafiny niż jechać na ON z wytrąconą parafiną ( o ile się da).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Łatwo to stwierdzić, jak gasisz linką to nie ma elektrozaworu a jak kluczykiem to jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Kolego serwis scania przy temperaturze -30 zaleca 5% benzyny - a tam są pompowtryski. Wiadomo najlepiej było by dolać jeszcze miksolu ale nie w tych warunkach. Powiem tyle że przy temp do -20 ropa powinna być OK (chyba że jest jeszcze letnia i posiada dużo bio ;[ )

Skoro wymieniłeś filtry i paliwo z bańki to zostaje jeszcze pompka zasilająca. Skoro paliwo nie idzie z odpowietrznika w pompie to albo pompka walnięta albo zacina się zawór przelewowy Tak miałem w silniku perkinsa 6 z pompą rotacyjną. Po prostu było za małe ciśnienie na pompie bo wszystko wracało powrotem i gasł. Zmień pompkę zasilająca i daj znać czy pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Może zamiast benzyny wlewać dodatki obniżające temperaturę wytrącania parafiny z ropy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorr    0

koledzy dzis wymieniona pompka zasilajaca i nadal to samo gasnie po około 10 sekundach

czyli paliwo bezposrednio z banki do pompki zasilajacej dodam ze paliwo zimowe

filtr nowy i wraz jak pompuje pompka zasilajaca i odkrecam odpowietrznik na pompie to nie pokazuje mi sie tam paliwo

doradzcie co jeszcze sprwadzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Czekaj... a na pompie jeszcze masz filtr/sitko. Tam gdzie przykręcony przewód zasilający pompę wtryskową....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

W pompie jest sitko i zaworek, tylko złoz tak samo bo jak pomylisz cos to ne bedzie palił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorr    0

gdzie w pompie jest te sitko i zaworek bo nie mam pojecia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorr    0

przewód od filtra u mnie jest na klucz 17 a nastepnie jest jakis nypel pewnie na klucz24 to mam to odkrecic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj