Skocz do zawartości

Zdjęcie

C330 by vitoma


439 odpowiedzi na ten temat

#201 Share JUMIKO

JUMIKO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 23 luty 2014 - 14:42

C330 by vitoma Ja stosowalem klasyczny do ramy VW Lt, po kilkunastu dniach odparowały rozpuszczalniki i nie lepi się. Przed zastosowaniem proponuję wstawienie otwartego już pojemnika z woskiem do gorącej wody , wówczas lepiej się rozprowadzi i czynność powtórz ze dwa razy w odstępie kilku godzin. Przed woskowaniem można wciągnąć instalację elektryczną, unikniesz otarć i zdrapań środka wewnątrz ceownika. Myślę że po lakierowaniu lub nawet przed można uszczelnić szczeliny pomiędzy ceownikami a blachą błotnika środkiem: http://www.diamond.r...czelniacze.html
Napewno nie zaszkodzi a ograniczy dostawanie się błota do wnętrza, minusem może być brak możliwości późniejszego wypłukania profili myjką ale skoro błoto się nie dostanie to i nie trzeba będzie myć :). Uszczelniacz jest elastyczny i nie pęka, u mnie dopiero po roku pojawiła sie rysa na lakierze naniesionym na uszczelniacz.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C330 by vitoma Dzisiaj, 08:52
  •  

#202 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 23 luty 2014 - 15:02

C330 by vitoma Heh co do uszczelniacza poliuretanowego to tez miałem taki plan ;) technike z grzaniem wosku w goracej wodzie tez juz stosowałem przy remoncie 126p. widze ze podobnie myslimy. pracujesz w "branzy" ?

On wiadomo ze jest elastyczny ale lakier naniesiony na poliuretan lubi pekac jesli polaczenie "pracuje". Warto więc dodawać uelastyczniacza do lakieru jesli malujemy wiele spoin wypelnionych poliuretanem. Przy glebogryzarce niestety zapomniałem dolac uelastyczniacza novola choc miałem go na półce :wacko: , sam jestem ciekaw jak tam lakier bedzie sie zachowywał bez niego.

Spawac blache bede na styku spawam "ciagłym- przerywanym" ;) - okreslenie autora tego filmu:
polecam dobrze gosciu tłumaczy :) . Moze sie myle ale wg mnie spoina musi byc w miare ciagła w tym miejscu by uniknac pekania szpachli.

Edytowany przez vitoma, 23 luty 2014 - 15:06.


#203 Share JUMIKO

JUMIKO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 23 luty 2014 - 15:44

C330 by vitoma W branży lakierniczej nie pracuję, świadczę usługi róznymi koparkami :) . Wykonałem kilka a może naście remontów maszyn i pojazdów. W czasach kiedy zamiast szpachli używało się talku i farby nitro :D remontowałem WSK-ę CZ-tkę NYSĘ potem już z szpachlą fiata 125 i poloneza, kilka ciągników. W ubiegłym roku remontowałem WV LT35, od podstaw skrzynia ładunkowa, odbudowa skorodowanej ramy no i lakierowanie całości. Jestem w takich sytuacjach prawie pedantem ale Ty jesteś Mega pedantem B) .
Obecnie z powodu pory roku mam zastój w branży i buduję od podstaw opryskiwacz ciągany z pełna hydrauliką. Ja próbował bym te błotniki spawać TIG-iem, jest nie zastąpiony w takich sytuacjach.

#204 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7797 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 23 luty 2014 - 17:23

C330 by vitoma Chyba przy opryskiwaczu skasował za mało. U mnie za pomalowanie 1 felgi alu 16" chcą 120 zł ze szkiełkowaniem. Ale nie podoba mi się robota, a dokładnie lakier.
Ja kupiłem taką taśmę ale z innej firmy 20 mm i jestem zadowolony, będę ją stosował do malowania felg 16 " w samochodzie, ale na 2 kolory będę malował. Tam mam takie wywijasy.

#205 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 23 luty 2014 - 17:48

C330 by vitoma Vitoma to Ty na tym filmiku?

#206 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 23 luty 2014 - 18:39

C330 by vitoma Czytanie z odrobiną zrozumienia boli ? oczywiscie ze to nie ja. Matiza to naprawde nie miałbym serca tak robić :wacko: .

#207 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 23 luty 2014 - 19:19

C330 by vitoma A skad ten gość jest?Podoba mi się jego robota.Dokładnie robi.
Teraz ciężko o tak dokładną osobę.
Osobiście w Małopolsce jest tylko 1 tak dokładny i perfekcyjny lakiernik i blacharz.

#208 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 23 luty 2014 - 19:33

C330 by vitoma To jest hobbysta robiący swoje auto, jakby profesjonalista tak robił to musiałby kasować pewnie min. 800zł/element. Sa zakłady które tyle kasuja, tyle ze na ogół robica robote tak samo albo i gorzej jak Ci za 300zl.

#209 Share majes

majes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 829 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 luty 2014 - 20:59

C330 by vitoma Jak nazywa sie srodek, masa ktora stosuje sie w samochodach do zabezpieczania blachy przek korozja, widac to najczesciej w bagazniku przy kole zapasowym. Widac ze jest tam plolozona jakas masa pozniej polakierowana. Jest to cos podobnego chyba do baranka, moze to by nalozyc od srodka blotnika.

Edytowany przez majes, 24 luty 2014 - 21:01.

Zamienię pług 3 x 30,35,40 na 3 x 50. Kontakt na PW


#210 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 luty 2014 - 21:08

C330 by vitoma @majes Masz tu takie cudo http://allegro.pl/bl...3947880447.html

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C330 by vitoma Dzisiaj, 08:52
  •  

#211 Share adamex0

adamex0

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 24 luty 2014 - 23:03

C330 by vitoma Nie spawaj ciągłym bo powygina blachę, punktowo ale ciasno jakby był ciągły, w kilku miejscach to tu to tam , nie tigem metoda tig ma o wiele wyższą temperaturę spawania, i do blacharstwa-lakiernictwa się nie nadaje.Taki mały przykład, czyścimy do czystego metalu, podkład reaktywny cienko, szpachla, na całość epoksydowy, podkład akrylowy, lakier nawierzchniowy kolor ??? akryl, baza+klar, kameleon, brokat kto jak woli. A w profil zamknięty to najlepiej po malowaniu na koniec środek do profili zamkniętych np. HT CAVITY WAX cena troszkę wysoka, cośkolwiek do profili. Na zwykłą maszynę typu pług czy brony można także zastosować farba chlorokauczukowa z podkładem! tez nie głupie. A tego baranka po spawaniu nie będzie spali go i złuszczy temperatura.

#212 Share majes

majes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 829 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2014 - 15:52

C330 by vitoma

@majes Masz tu takie cudo http://allegro.pl/bl...3947880447.html


A to się różni czymś od Novol Gravit 600

Zamienię pług 3 x 30,35,40 na 3 x 50. Kontakt na PW


#213 Share Mikua

Mikua

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2014 - 20:04

C330 by vitoma Na epoksyd mozesz dać odrazu akryl

#214 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 28 luty 2014 - 07:37

C330 by vitoma Dodany obrazek

Dodany obrazek

Posegregowane części do cynkowania.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Błotnik zespawany.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Wszystkie części poza korpusem sa juz pomalowane na szaro :).

Dodany obrazek

Kolektor wydechowy po piaskowaniu został pomalowany farba Nobiles Termal.

Dodany obrazek

A tu juz wyszlifowane elementy które będą czarne.

Dodany obrazek

Tym wypełnie łączenia elementów błotników.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Złotko juz gotowe. Części które miałbyć dodatkowo pomalowane proszkiem odrazu "po drodze" zostawiłem do malowania - do srody maja być gotowe.

Dodany obrazek

Ubiłem kolejna szlifierke mimosrodowa pneumatyczna - ja nie wiem ocb ze te szlifierki mi tak ciagle padaja. mysle ze jest to kwestia wyczyszczenia wnetrza maszynki z pyłu, tyle tylko że nie wiem jak je sie rozbiera - zadnych srub na wierzchu - no nic idzie na gwarancje. Elektryczna Sico także juz nie działa poprawnie . Ehh. Obie musze wyslac. Kupiłem kolejna żeby dokończyć robote, tym razem tania Fobo za 100zł , ma śruby na wierzchu, zobaczymy jak ta sie bedzie sprawdzac.

Dodany obrazek

Błotniki po spawaniu zabezpieczone kolejna warstwa epoksydu + naciągnieta szpachlówka novol fiber.

Dodany obrazek

Maska także będzie skorygowana w kilku miejscach - głównie punkty po fabrycznych zgrzewach.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Elementy czarne gotowe, elementy szare gotowe.

Dziś mam w planach pomalowanie korpusu.

http://imageshack.co...33/198/gz69.jpg

http://imageshack.co...6/1885/db48.jpg

Miejsca skorodowane (pod akumulatorami) potraktowałem środkiem Forch Korroplex.

#215 Share majes

majes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 829 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2014 - 07:59

C330 by vitoma Dlaczego wybrałeś Sikaflex zamiast Novol Gravit 630? Są to zamienne produkty czy różnią się czymś?

Zamienię pług 3 x 30,35,40 na 3 x 50. Kontakt na PW


#216 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 28 luty 2014 - 09:32

C330 by vitoma Akurat Sikaflex byl w sklepie w ktorym sie zaopatruje . Sika uwazam jednak za lepsza marke niz Novol (dłuższe doświadczenie) i specjalizuja sie wlasnie w klejach/uszczelniaczach. Ten sikaflex jest hybrydowy (jeszcze nie wiem na czym ta jego hybrydowosc polega - moze zglebie temat jak znajde czas) a novol 630 chyba nie jest.

#217 Share tomn95

tomn95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 638 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 28 luty 2014 - 10:19

C330 by vitoma Jaki alternator polecilibyście do c 330 dodam że akumulatory zostają te co były.

#218 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 28 luty 2014 - 10:35

C330 by vitoma Jeden wedkuje, drugi uprawia jakis sport, trzeci podrozuje a czwarty mechanikuje i to mi sie podoba :) Przynajmniej mozna sie tez wiele ciekawych zeczy dowiedziec.
@tomn ja mam z Opla Omegi/Vectry 2.0 za 50zl na szrocie tylko mocowanie lekko dorocic trzeba i szajbe zmienic na 1-pasowa. Napewno lepszy taki mam niz te nowe nadziewia za np. 150zl. Poza tym nie w tym dziale takie pytania.

Edytowany przez Junkers, 28 luty 2014 - 10:39.

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#219 Share mory1971

mory1971

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 157 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2014 - 12:58

C330 by vitoma ogromniasty RESPECT dla wlozonej pracy i samozaparcia :wub: juz podoba mi sie wyglad koncowy .

co do twojej szlifierki,podstawa smarowanie czyli olejacz mglowy na wezu,druga sprawa wlasciwe cisnienie czyli reduktor i sprawdzic do jakiego cisnienia jest dopuszczony silnik pneumatyczny.
czytalem tez o lakierach selemix ,nie wiem jakie wybrales ale swietnym lakierem jest seria 7-53xx ,mozna malowac bezposrednio na metal bez podkladu i nie wymaga jakiegos wyjatkowe przygotowania podloza.
i trzyma jak ch..... :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C330 by vitoma Dzisiaj, 08:52
  •  

#220 Share kubaguzik

kubaguzik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 296 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głowno/Łódzkie
  • Zainteresowania:Ulepszanie

Napisany 28 luty 2014 - 14:26

C330 by vitoma Ten polski rozdzielacz to wyrzuć, praca nim to udręka. Ja założyłem bułgara ostatnio. Różnica kolosalna, szczególnie przy opuszczaniu, nie szarpie od razu, tylko powoli i delikatnie opuszcza :)

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!


Podobne tematy