Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514


9 odpowiedzi na ten temat

#1 Share damianzb9613

damianzb9613

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 styczeń 2014 - 16:33

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 Witam, wymieniłem pierścienie , uszczelki pod głowicą , w pompie paliwa wymienione łopatki (bo nie trzymała w sobie ciśnienia ) ,wtryski sprawdzone i są dobre. Pompa paliwa była wsadzona na znaki (00 i 2/4) i tłok w górnym położeniu GMP .Ciężko pali na zimnym silniku i kopci na biało podczas kręcenia rozrusznikiem i po odpaleniu po chwili kopcenie zmniejsza się , z wtrysków nadmiarem w ogóle paliwo nie leci a kolektor na czwartej głowicy jest mokry(po około godzinie pracy na wolnych obrotach dopiero zaczął być mokry). Po ciężkim odpaleniu i chwili pracy silnika i po ponownym paleniu normalnie pali .I po rozgrzaniu silnika cały czas kopci na biało szaro.Chlapie olej bagnetem na wolnych obrotach.Renault 85-14 rok produkcji 1984 silnik MWM D226-4 .Z góry dzięki.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 Dzisiaj, 17:01
  •  

#2 Share JUMIKO

JUMIKO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 19 styczeń 2014 - 17:03

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 A co z regulacją zaworów ?

#3 Share damianzb9613

damianzb9613

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 styczeń 2014 - 17:26

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 Zawory zostały wyregulowane

#4 Share renatakw

renatakw

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 19 styczeń 2014 - 17:42

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 Czy przypadkiem nie puściła uszczelka pod głowicą ,zajrzyj do chłodnicy.

#5 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 19 styczeń 2014 - 17:52

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 Masz źle ustawiony kąt wtrysku. Jeśli miałeś robioną pompę nawet ustawienie jej na znakach na których była wcześniej nie oznacza że będzie dobrze.Spróbuj go wyregulować.
Mokry kolektor i dymienie na niebiesko może być normalnym objawem docierania się pierścieni/tulei ;) także nie przejmuj się tym

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 Dzisiaj, 17:01
  •  

#6 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 19 styczeń 2014 - 23:49

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 Jeżeli dymi na biało (szaro) za wczesny kąt wtrysku - sprawdź jeszcze raz.
Jeżeli chlapie olej bagnetem to nic innego tylko ucieka ci kompresja, najprawdopodobniej podparte zawory wydechowe, albo pierścienie nie dopasowane. Istnieje jeszcze jedna możliwość zbyt duża ilość oleju w silniku, ale raczej zwracałeś uwagę na miarkę oleju.
Piszesz, że zawory ustawiane - sprawdź ponownie.
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#7 Share damianzb9613

damianzb9613

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 styczeń 2014 - 12:49

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 A ten za wczesny kąt wtrysku jak trzeba go opóźnić . A da coś jak przestawię pompę o jeden ząbek do tyłu lub do przodu .

Edytowany przez damianzb9613, 20 styczeń 2014 - 12:50.


#8 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 20 styczeń 2014 - 13:40

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 Było o tym pisane już w temacie renault. Przejrzyj forum a będziesz wiedział co zrobić.
Skontaktuj się z kolegą lanos1781:
http://www.agrofoto....-w-silniku-mwm/
lub maniek0277:
http://www.agrofoto....renault-110-54/
Zanim zadasz pytanie przejrzyj forum.

Edytowany przez AlaCapone, 20 styczeń 2014 - 13:54.

Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#9 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 20 styczeń 2014 - 19:38

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 ''Jeżeli dymi na biało (szaro) za wczesny kąt wtrysku - sprawdź jeszcze raz.
Jeżeli chlapie olej bagnetem to nic innego tylko ucieka ci kompresja, najprawdopodobniej podparte zawory wydechowe, albo pierścienie nie dopasowane. Istnieje jeszcze jedna możliwość zbyt duża ilość oleju w silniku, ale raczej zwracałeś uwagę na miarkę oleju.
Piszesz, że zawory ustawiane - sprawdź ponownie. "


:D za późny kąt wtrysku @AlaCapone ;)

Edytowany przez pawel81, 20 styczeń 2014 - 19:41.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 Dzisiaj, 17:01
  •  

#10 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 styczeń 2014 - 21:45

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514 @pawel81 Ty z tym kątem nadal swoje.Każdy dobrze o tym wie ale ty znowu swoje i wprowadzasz w błąd.A dymienie na biało niebiesko to spala olej a olej z kolektora to tylko nie dotarte pierścienie i raczej szybko się nie dotrą lub pękł pierścień zgarniający a jak olej wywala bagnetem to już ostre przedmuchy czyli wymiana pierścieni raczej już nie uratuję silnika przed remontem.

Podobne tematy ciezko pali zimnym kopci bialo renault 8514