Properth

6CT107 ustawienie wtrysku

Polecane posty

Properth    0

A jak ten silnik teraz chodzi wg Ciebie na niskich, na wysokich, sluchales filmiki ?? Silnik miał koło 60 stopni w chłodzeniu, to źle że turbo słychać?? Nowe pewnie też będzie słyszalne prawda? Bo jak słychać to.... chodzi? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

na niskich jest ok...nam wysokich powinien lepiej ryczeć ( ale pewnie nie miałeś obrotów na maxa)...co do turba :D z każdym jest inaczej...twoje tak ma ...a jak słychać to znaczy że jest :P ( gorzej było by gdybyś nie słyszał i nie czuł że jest :D )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Z tym, że te turbo czasem zagłusza silnik dlatego się zastanawiam mhmm.... Uaktywnia się jak jadę nawet na niskich obrotach i dam nagle do oporu i on pomału ziweksza obroty i turbo świsssst więc to niby prawidłowa reakcja :) Lepiej ryczeć tzn. znów go opóźnić?

Nie miałem na maxa, nie miałem, koło 3/4 było :)

Edytowano przez Properth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

zobaczysz jak będzie odpalał, dymił zimny jak będzie ok to tak zostaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Zimny to dymi mi na niebiesko, zawsze :P Olej bierze? A jak się zagrzeje wiadomo na niebniesko już nie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Hej, dziś od pierwszego odpalenia pokazuję jak chodzi i pali. Nie ma się czym podniecać bo pokręcił trochę, ale tragedii nie ma. U mnie było dziś -6 w ciągu dnia, bez zawyżania, bo po co.... zapalałem bez grzałki którą podstawiam do dolotu. Jeszcze pyknałem tzn przyspieszyłem go o 1mm w stosunku do wczorajszych filmików. Na wszystkich poniżej jest zimny, chodził kilkanaście minut w miejscu czasem przygazówka. Przy okazji, odkryłem przy odpalaniu czemu tak Turbo gwizdało!! Pół roku mam Turbo i pół roku mnie męczyło czemu on jest taki głośny z turbo. Okazało się, że gwizdało otworami w kolekjtorze ssącym, w które się wkręca filtry paliwa...... Zaślepiłem je i efekt poniżej.... Turba nie słychać... a i pewnie mocy więcej bo nie ucieka... a ja cholera łatałem szczelne rury dolotowe od filtra wrrrr a to wcale nie było to :) Oglądajcie, piszcie :)

 

1) Odpalanko

 

 

2) Chodzi tak sobie lekki dymek, ale w końcu to silnik spalinowy i w dodatku nie rozgrzany :)

 

 

3) c.d

 

 

4) Nooo pierwszy filmik to wczorajsza przygazówka na trójce, drugi dzisiejsza

 

 

5) Kawałek przejazd po placu nie dla widoku, dla dźwięku ! :D

 

 

I co o nim teraz myślicie, git chodzi, git kopci ? :P ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Opóźnił = zmiękczył? Niby wiem ale się zawsze upewniam :P

 

Swoją drogą, ojczulek też mówił, że za twardo charczy spróbuję, jutro filmik wstawię. Trzeba kombinować... lepiej raz a dobrze niż ciągle przestawiać w końcu gwinty poosłabiam :P

 

Tylko czemu w temacie są aktywne tylko 2 osóby, czy nikt inny nie ma tu bizona, sieczkarni itd? :D

Edytowano przez Properth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Dużo Bizonów jeszcze jeździ po polach, ale sieczkarnie to już problem. Właścicieli sieczkarni z silnikami SW 400/CT107 nie jest już zbyt wiele. Więcej jest tych z silnikiem SW 680.

Po prostu mało kto ustawiał kąt wtrysku w silniku i dlatego jest tak mała aktywność w tym temacie. Tak myślę...

U mnie jest Bizon niecały rok, więc nie mogę się wypowiedzieć na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Racja, Bizonków jeszcze jest trochę, sieczkarnie samojezdne powymierały.... w sumie już w latach 90tych było z nimi nie najlepiej ;) No i zobaczcie, reasumując, mój silnik ma coś źle złożone, na znaki chodzi źle, już w tym momencie co ostatnie filmiki jest on patrząc po znakach ok 3mm opóźniony, a jeszcze ze 2mm opóźnie wychodzi 5mm nie na znaki.... i o co tu chodzi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak na -10 to ładnie odpalił pracuje wedle mnie dobrze tak że ja bym zostawił.A ze po odpaleniu chmura dymu to standard.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

No 10 stopni na minusie, oczywiście nie palony dziś w ogóle. No też mi się wydaje, że pracuje nie najgorzej i zobacz, całkowicie nie na znaki. O czym to może świadczyć???

 

 

Ps. Na co ustawiony jest ten silnik?? Ładnie chodzi przy przygazówce pod koniec filmiku niby twardo a jednak miękko 0.0

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ustawiony jest normalnie do auta tylko pompa może być już wyrobiona i brakuje mu tego coś.A co do twojego to może pompiarz źle nabił znak na kole bo też się tak trafia.Sąsiad ma dwa bizony i w jednym ustawiłem na znaki i dyga a w drugim jak zdejmowałem pompę bo mu woda z pod dekli wodnych leciała to sprawdzałem jak był ustawiony i był 7 mm za późno ale zrobiłem znak.Po założeniu i ustawieniu na znaki bida było odpalić dopiero na wężyk przezroczysty jak pisałem to był o 5 mm i dyga jak łodyga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

No to nieźle, u mnie jest teraz sporo za wcześnie a chodzi normalnie :P Nie klepie nic po tłokach jak wcześniej. Wydaje mi się, że ten silniczek jeszcze sporo pojeździ, ładnie pali jak widać, moc ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Ja ustawiałem na drgnięcie paliwa w zaworku w pompie. Odkręciłem 1 rurkę i pomału jechałem jak drgnęło to zamontowałem. I wyszła w sumie kicha bo przyspieszony z 4mm był a teraz opóźniony ze 4-5.mm to różnica ogromna.... i właśnie wtedy odpalić nie mógł, nie wiem mż źle to robiłem ale to zadna filozofia patrzeć kiedy jjest drgnięcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Witam po przerwie, przez ten czas dokopałem się do rozrządu itd. Dziś regulowałem zawory. Ustawiałem tak: na kole zamachowym w okienku na kreskę i literkę T, na pompie ściągnąłem dekielek i w momencie gdy 1 tłoczek/sprężynka zaczynało iść tylko do góry skręciłem, efekt? Nie odpalił nawet. Zatem ustawiłem na słuch/oko. Wnioski: koło zamachowe założone bez kołka ustalającego? ale wątpie, bo gdy rorząd był na znaki, to w okienku była kreska GMP więc zgadzało by się.... tak więc nie mam czerwono zielonego pojęcia co się dzieje w tym silniku.,,,, ?

 

Daję 2 ostatnie filmiki :) SIlnik zimny odpalony chwile wcześniej. Teraz chodzi tak jak bizon chyba.

 

pozdr

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zostaw bo dobrze chodzi.Zobacz tylko czy pasuję tak orientacyjnie jak jest na znaku na kole i kropka na pompie jak się ma.Ustawienia jak pisałem na drgnięcie to nie jest filozofia ale mając rurkę kapilarną lub wężyk założony na pompę i w niego jeszcze jeden w mniejszym przekroju to widać bardziej dokładnie jak paliwo się ruszy a tak bez tego to mało widoczne bo widać jak paliwo drgnie to już jest za późno.Jak męczysz się tyle czasu to podjedź z nim do pompiarza zapłacisz 50 zł i ci ustawi ale wedle mnie jest dobrze a że przy zimnym zakopci na niebiesko to każdy diesel kopci jak jest zimny.Ważne żeby nie kopcił jak się rozgrzeje.Wedle mnie jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Hej panowie witam ponownie, nie zakłądam nowego tematu, aby była ciągłośc. No więc znów potrzebuję 'lekkiej' porady. Star odpala na kopa czy zimno czy ciepło, po odpaleniu kopci na niebiesko zatem standard ale problem zaczyna się podczas jazdy.

 

1) Jak ruszam daje dyma na czarno, tj chmurę dośc sporą.

2) Muli się na niskich obrotach ja rozumiem że to turbo ale jak go nie wkręcisz porządnie to jakby stał w miejscu...

3) Jak przykładowo zarzucę z 3 biegu na 4 i są niskie obroty ale bez przesady że się dławi bo nie dławi się po prostu po zmianie biegu czasem wlanie dyma na czarno....

 

i o co tu chodzi?? ZNów wtryski i pompa do ustawienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Raczej same wtryski ale daj do regeneracji razem z pompą.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Filtr czysty, nowy, duży od autosana nie dławi robiłem grube przewody. No własnie po żniwach pewnie wtryskl pójdą do regeneracji i pompa, znów... niedawno na to kupe hajsu wyłożyłem pewnie jest coś źle ustawione, poza tym kuleje na ciepłym na zimnym nie. Widać na tamtych filmikach. Poza tym bronie się i bronie przed tym wyjmowaniem pompy i wtrysków, bo wiem że to kolejne złotówki i pewnie nie małe pochłonie... Zapon cholera wie chodzi tak jak autosan moze nawet twardziej co ja tu pokombinuje na oko... nic w sumie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

No jest tak jak mówisz, z tym że kilka miesięcy temu taka operacja pociągła mnie ponad 1000zł widać w złym miejscu... teraz zawiozę w inne miejsce. Ale to chyba dopiero po żniwach bo teraz to wiadomo jak jest. Trzeba powozić nieco. To raczej silnik OK jest co nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez drukarz
      Panowie  mam problem z ustawieniem pługa kverneland 4-skibowy zagonowy 4x35 rok produkcji 1999. Pług ciągnie Deutz fahr dx 150 a więc duży ciągnik 160 km. I stąd moje pytania czy przy tak dużym ciągniku szerokośc belki zaczepowej ma znaczenie ponieważ nie mogę ustawić pierwszej skiby aby zasypywała bruzdę. Dzięki za wyrozumiałość.Mile widziane jakieś wskazówki. pozdr...

    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
    • Przez denis914
      ile mm przed GMP powinien być początek wtrysku w instrukcji pisze że 24+2 stopnie przed GMP ile to mm
    • Przez stanrol
      Witam. Panowie potrzebuje pomocy. Fendt 930 Vario TMS 2007 rok silnik Man D0836 LE510. Padła pompa wtryskowa. Zakupiłem drugą po regeneracji. Pytanie Jak po kolei ustawić zapłon. Na kole zamachowym na ile powinno być stopni?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj