Skocz do zawartości

Zdjęcie

6CT107 ustawienie wtrysku


90 odpowiedzi na ten temat

#21 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 styczeń 2014 - 23:36

6CT107 ustawienie wtrysku R3 i R4 są to silniki montowane w maszynach rolniczych i jest o oznaczenie masz poczytaj trochę bo chcesz pokazać że jesteś lepszy http://pl.wikipedia.org/wiki/SW-400

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
6CT107 ustawienie wtrysku Dzisiaj, 03:23
  •  

#22 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 19 styczeń 2014 - 23:41

6CT107 ustawienie wtrysku Jak gwałtownie zwiększysz obroty sprawny silnik przydymi na czarno, jak będziesz utrzymywał te zwiększone przestanie dymić, przeciążany dymi na czarno itd... :D
@balcerek1 SW400 R3 a nie :D 6CT107/R3 pozornie drobny szczegół...były jeszcze 6CT107/R1.../R2...ale tego nawet Ty nie doczytałeś :P :D

Edytowany przez pawel81, 19 styczeń 2014 - 23:57.


#23 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 19 styczeń 2014 - 23:48

6CT107 ustawienie wtrysku Jutro koło 18 wrzucę filmik co podziałałem i zobaczymy czy będzie dobrze, na pewno współnie ustawimy go. Wolałbym ustawić raz i więcej tego nie robić :P

#24 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 20 styczeń 2014 - 19:38

6CT107 ustawienie wtrysku No więc tak. Ustawiłem wał na kresce i na T. Odkręciłem rurkę i w momencie drgnięcia paliwa na 1 zaworku pompy ustawiłem zapłon, poskręcałem i.... ledwo odpaliłem silnik a jak zapalił to nie mógł się ułożyć przez kilkanaście sekund i klepał mocno na tłoki. Znerwiłem się bo przecież tak powinno być jak jest. Było -6 ale to dla tych silników żadna tragedia. Zatem ustawiłem na swoje znaki stare tzn, po założeniu Turbo doświadczalnie co kurs ustawiałem ten zapłon i jest to widoczne w filmikach. Filmik pierwszy Star zimny, filmik drugi Star się rozgrzewa, filmik 3 Star no już troszkę rozgrzany, co o tym myślicie? Przy mocnym gwałtownym dodaniu gazu idzie lekka chmurka i potem już wzrokowo nie widać.

Ostatni filmik pokazuje jak ruszyłem na śliskim na trójce, bo czy aby te Turbo ma tak głośno chodzić?? Luzów zbytnio nie ma, olejem nie daje a głośne jakieś, w autosanach tak nie słychać chyba...

http://youtu.be/c533sUXMxaM

http://youtu.be/lwHVmi8Vpmk

http://youtu.be/uoRc2_ECi_w

http://youtu.be/y5k9_6T_y7E

pozdrawiam, piszcie !

Edytowany przez Properth, 20 styczeń 2014 - 19:39.


#25 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 20 styczeń 2014 - 20:01

6CT107 ustawienie wtrysku ''Przy mocnym gwałtownym dodaniu gazu idzie lekka chmurka i potem już wzrokowo nie widać"

:) i tak ma być @Properth...zobaczysz jak teraz będzie zimny odpalał
a co do turba o ile na rozgrzanym z olejem będzie tak samo to resztą się nie przejmuj ;)

#26 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 20 styczeń 2014 - 20:08

6CT107 ustawienie wtrysku A jak ten silnik teraz chodzi wg Ciebie na niskich, na wysokich, sluchales filmiki ?? Silnik miał koło 60 stopni w chłodzeniu, to źle że turbo słychać?? Nowe pewnie też będzie słyszalne prawda? Bo jak słychać to.... chodzi? :D

#27 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 20 styczeń 2014 - 20:24

6CT107 ustawienie wtrysku na niskich jest ok...nam wysokich powinien lepiej ryczeć ( ale pewnie nie miałeś obrotów na maxa)...co do turba :D z każdym jest inaczej...twoje tak ma ...a jak słychać to znaczy że jest :P ( gorzej było by gdybyś nie słyszał i nie czuł że jest :D )

#28 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 20 styczeń 2014 - 20:28

6CT107 ustawienie wtrysku Z tym, że te turbo czasem zagłusza silnik dlatego się zastanawiam mhmm.... Uaktywnia się jak jadę nawet na niskich obrotach i dam nagle do oporu i on pomału ziweksza obroty i turbo świsssst więc to niby prawidłowa reakcja :) Lepiej ryczeć tzn. znów go opóźnić?
Nie miałem na maxa, nie miałem, koło 3/4 było :)

Edytowany przez Properth, 20 styczeń 2014 - 20:29.


#29 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 20 styczeń 2014 - 20:41

6CT107 ustawienie wtrysku zobaczysz jak będzie odpalał, dymił zimny jak będzie ok to tak zostaw

#30 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 20 styczeń 2014 - 20:53

6CT107 ustawienie wtrysku Zimny to dymi mi na niebiesko, zawsze :P Olej bierze? A jak się zagrzeje wiadomo na niebniesko już nie ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
6CT107 ustawienie wtrysku Dzisiaj, 03:23
  •  

#31 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 21 styczeń 2014 - 18:57

6CT107 ustawienie wtrysku Hej, dziś od pierwszego odpalenia pokazuję jak chodzi i pali. Nie ma się czym podniecać bo pokręcił trochę, ale tragedii nie ma. U mnie było dziś -6 w ciągu dnia, bez zawyżania, bo po co.... zapalałem bez grzałki którą podstawiam do dolotu. Jeszcze pyknałem tzn przyspieszyłem go o 1mm w stosunku do wczorajszych filmików. Na wszystkich poniżej jest zimny, chodził kilkanaście minut w miejscu czasem przygazówka. Przy okazji, odkryłem przy odpalaniu czemu tak Turbo gwizdało!! Pół roku mam Turbo i pół roku mnie męczyło czemu on jest taki głośny z turbo. Okazało się, że gwizdało otworami w kolekjtorze ssącym, w które się wkręca filtry paliwa...... Zaślepiłem je i efekt poniżej.... Turba nie słychać... a i pewnie mocy więcej bo nie ucieka... a ja cholera łatałem szczelne rury dolotowe od filtra wrrrr a to wcale nie było to :) Oglądajcie, piszcie :)

1) Odpalanko



2) Chodzi tak sobie lekki dymek, ale w końcu to silnik spalinowy i w dodatku nie rozgrzany :)



3) c.d



4) Nooo pierwszy filmik to wczorajsza przygazówka na trójce, drugi dzisiejsza



5) Kawałek przejazd po placu nie dla widoku, dla dźwięku ! :D



I co o nim teraz myślicie, git chodzi, git kopci ? :P ?

#32 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 22 styczeń 2014 - 18:40

6CT107 ustawienie wtrysku Uhuh ja tak się namęczył, a panowie mnie zostawili:D

#33 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2014 - 21:20

6CT107 ustawienie wtrysku Ja bym go o 2 mm opóźnił.

#34 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 22 styczeń 2014 - 22:24

6CT107 ustawienie wtrysku Opóźnił = zmiękczył? Niby wiem ale się zawsze upewniam :P

Swoją drogą, ojczulek też mówił, że za twardo charczy spróbuję, jutro filmik wstawię. Trzeba kombinować... lepiej raz a dobrze niż ciągle przestawiać w końcu gwinty poosłabiam :P

Tylko czemu w temacie są aktywne tylko 2 osóby, czy nikt inny nie ma tu bizona, sieczkarni itd? :D

Edytowany przez Properth, 22 styczeń 2014 - 22:25.


#35 Share XMK13

XMK13

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1242 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2014 - 23:40

6CT107 ustawienie wtrysku Dużo Bizonów jeszcze jeździ po polach, ale sieczkarnie to już problem. Właścicieli sieczkarni z silnikami SW 400/CT107 nie jest już zbyt wiele. Więcej jest tych z silnikiem SW 680.
Po prostu mało kto ustawiał kąt wtrysku w silniku i dlatego jest tak mała aktywność w tym temacie. Tak myślę...
U mnie jest Bizon niecały rok, więc nie mogę się wypowiedzieć na ten temat.

#36 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 22 styczeń 2014 - 23:48

6CT107 ustawienie wtrysku Racja, Bizonków jeszcze jest trochę, sieczkarnie samojezdne powymierały.... w sumie już w latach 90tych było z nimi nie najlepiej ;) No i zobaczcie, reasumując, mój silnik ma coś źle złożone, na znaki chodzi źle, już w tym momencie co ostatnie filmiki jest on patrząc po znakach ok 3mm opóźniony, a jeszcze ze 2mm opóźnie wychodzi 5mm nie na znaki.... i o co tu chodzi ??

#37 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 23 styczeń 2014 - 19:12

6CT107 ustawienie wtrysku Opóźniłem o ok. 2mm +-. W czasie odpalenia -10 stopni. Po odpaleniu standard chmura niebieska/ lekko szaro niebieska. I jak pawel81, balcerek i inni??









#38 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2014 - 19:37

6CT107 ustawienie wtrysku Jak na -10 to ładnie odpalił pracuje wedle mnie dobrze tak że ja bym zostawił.A ze po odpaleniu chmura dymu to standard.

Edytowany przez balcerek1, 23 styczeń 2014 - 19:39.


#39 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 23 styczeń 2014 - 19:49

6CT107 ustawienie wtrysku No 10 stopni na minusie, oczywiście nie palony dziś w ogóle. No też mi się wydaje, że pracuje nie najgorzej i zobacz, całkowicie nie na znaki. O czym to może świadczyć???


Ps. Na co ustawiony jest ten silnik?? Ładnie chodzi przy przygazówce pod koniec filmiku niby twardo a jednak miękko 0.0



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
6CT107 ustawienie wtrysku Dzisiaj, 03:23
  •  

#40 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2014 - 20:13

6CT107 ustawienie wtrysku Ustawiony jest normalnie do auta tylko pompa może być już wyrobiona i brakuje mu tego coś.A co do twojego to może pompiarz źle nabił znak na kole bo też się tak trafia.Sąsiad ma dwa bizony i w jednym ustawiłem na znaki i dyga a w drugim jak zdejmowałem pompę bo mu woda z pod dekli wodnych leciała to sprawdzałem jak był ustawiony i był 7 mm za późno ale zrobiłem znak.Po założeniu i ustawieniu na znaki bida było odpalić dopiero na wężyk przezroczysty jak pisałem to był o 5 mm i dyga jak łodyga


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy 6ct107 ustawienie wtrysku