Skocz do zawartości

Zdjęcie

potrzebuje zrobić praktyki na gospodarstwie, Pomocy!

18 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Sebastian_krk

Sebastian_krk

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 14 styczeń 2014 - 23:02

potrzebuje zrobić praktyki na gospodarstwie, Pomocy! Witam jestem studentem 3 roku na Uniwersytecie Rolniczym i w te wakacje muszę odbyć praktyki w gospodarstwie rolnym. Poszukuje gospodarstwo z dosyć nowym sprzętem rolniczym i dużą powierzchnią uprawową ponieważ interesuje mnie mechanizacja rolnictwa oraz nowoczesne technologie uprawowe, jednym słowem chciałbym coś wynieść z tych praktyk;p Posiadam prawo jazdy na ciągnik i uprawnienia na wózki widłowe. Przez 3 poprzednie lata wakacji pracowałem na gospodarstwie w niemczech tam miałem przyjemność jeździć nowymi ciągnikami Fendta tak więc "jakieś" doświadczenie mam. Jeśli ktoś mógłby mi polecić jakieś gospodarstwo lub sam takie prowadzi to bardzo proszę o kontakt. Jestem miłośnikiem rolnictwa więc napewno nikt się na mnie nie zawiedzie. Pozdrawiam. :)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
potrzebuje zrobić praktyki na gospodarstwie, Pomocy! Dzisiaj, 11:11
  •  

#2 Share boku27

boku27

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 557 postów

Napisany 15 styczeń 2014 - 08:51

potrzebuje zrobić praktyki na gospodarstwie, Pomocy! A skąd jesteś kolego ????

#3 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 styczeń 2014 - 09:19

potrzebuje zrobić praktyki na gospodarstwie, Pomocy! Kolega studiuje na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie zatem domyślam się poszukiwał będzie możliwości praktyk w okolicach Krakowa.

#4 Share Sebastian_krk

Sebastian_krk

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 15 styczeń 2014 - 11:02

potrzebuje zrobić praktyki na gospodarstwie, Pomocy! Tak z Krakowa ale praktyki moge zrobić gdziekolwiek jeśli będzie opcja jakiegoś zamieszkania :)
Pozatym w Małopolsce trudno o jakieś konkretne gospodarstwo..