Skocz do zawartości

Zdjęcie

4011 by Jontek


266 odpowiedzi na ten temat

#161 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 01 marzec 2014 - 22:33

4011 by Jontek Ta kierownica tak chodzi. W przyszłości pomyśl o wspomaganiu. Po prostu kompletuj sobie pomału używki i tyle.
Świecąca na niskich kontrolka nie wróży dobrze. Dobrze było by założyć manometr. Z optymistycznych wieści może to być tylko pompa lub zawór a z mniej ciekawych wał korbowy czy nawet rozrządu.
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
4011 by Jontek Dzisiaj, 16:20
  •  

#162 Share czacha17 czacha17

czacha17
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 marzec 2014 - 05:58

4011 by Jontek gdzie te filmiki , ja nic nie widzę a wczoraj nic nie piłem ;)

#163 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 02 marzec 2014 - 07:06

4011 by Jontek He he to się napij. Wyostrzysz sobie wzrok i zobaczysz na wcześniejszej stronie dwa filmy post nr.160.
KPK Kumurun Team

#164 Share czacha17 czacha17

czacha17
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 marzec 2014 - 10:53

4011 by Jontek

He he to się napij. Wyostrzysz sobie wzrok i zobaczysz na wcześniejszej stronie dwa filmy post nr.160.


a ty jak jesteś taki cwany to zobacz czy na poprzedniej stronie są jakiekolwiek filmy lub linki do filmików .

#165 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 marzec 2014 - 10:56

4011 by Jontek Optymistycznie patrząc to może czujnik fiksuje ,kup nowy ok.10zł i zobacz co będzie,zmień olej i filtr bo nie wiadomo czym jest zalany ,jeśli to nie pomoże to rady Seweryna wdrażaj w życie :)

#166 Share Buszmen11

Buszmen11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ESI
  • Zainteresowania:motoryzacja, wędkarstwo, kobitki:)

Napisany 02 marzec 2014 - 11:15

4011 by Jontek na 90% to nie jest czujnik. wstaw zegar do pomiaru ciśnienia. prawdopodobnie po zagrzaniu silnik na wolnych praktycznie nie ma ciśnienia.

#167 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 02 marzec 2014 - 11:29

4011 by Jontek

a ty jak jesteś taki cwany to zobacz czy na poprzedniej stronie są jakiekolwiek filmy lub linki do filmików .


Pewnie że są.
Powłączałeś jakieś filtry antyspamowe a później masz pretensje do całego świata że filmów nie widać.
Proszę:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KIRsx8grkto
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mX3xre2ZTUI

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#168 Share sebo1986

sebo1986

    Staram się byś lepszym..

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:Sport motoryzacja i po trochu wszystkiego

Napisany 02 marzec 2014 - 12:15

4011 by Jontek

a ty jak jesteś taki cwany to zobacz czy na poprzedniej stronie są jakiekolwiek filmy lub linki do filmików .


Pewnie że są, wczoraj zaraz po dodaniu przez Jontka oglądałem.

Jontek załóż manometr i wtedy zobaczysz jakie jest ciśnienie na zimnym a jakie po rozgrzaniu.
..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

#169 Share czacha17 czacha17

czacha17
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 marzec 2014 - 12:24

4011 by Jontek

a ty jak jesteś taki cwany to zobacz czy na poprzedniej stronie są jakiekolwiek filmy lub linki do filmików .


Przepraszam Seweryn , to jednak wina mojego komputera że nie widziałem linków . Jeszcze raz przepraszam cię .

Asharot miałeś rację adblock zablokował mi linki do filmików - dzięki za podpowiedz.

#170 Share mds212

mds212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 630 postów

Napisany 02 marzec 2014 - 15:31

4011 by Jontek Ja myslalem ze ta 40 jest zdrowa tylko wymaga odnowy wizualnej ale terwaz widze ze silnik ma do remontu. Wez to chłopie sprzedaj jak najszybciej poki jescze za duzo w to nie wlozyles...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
4011 by Jontek Dzisiaj, 16:20
  •  

#171 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 02 marzec 2014 - 16:46

4011 by Jontek He he. Spoko kolego. Ja tam żalu nie mam. A z racji wekendu trzeba czy nie małe co nieco polecam....... na zdrowie.

Edytowany przez seweryn20, 02 marzec 2014 - 16:46.

KPK Kumurun Team

#172 Share pepe2

pepe2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 98 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat Zawierciański

Napisany 02 marzec 2014 - 18:22

4011 by Jontek Co do ciśnienia oleju to kup porządny czujnik , u siebie wymieniłem chyba 4 pod rząd a jak kupiłem za 15,90 w pudełku z gwarancją to jest na razie spokój .
Oczywiście zakładam że olej i filtr nowy .

Edytowany przez pepe2, 02 marzec 2014 - 18:23.


#173 Share Jontek

Jontek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 marzec 2014 - 21:00

4011 by Jontek

Ja myslalem ze ta 40 jest zdrowa tylko wymaga odnowy wizualnej ale terwaz widze ze silnik ma do remontu. Wez to chłopie sprzedaj jak najszybciej poki jescze za duzo w to nie wlozyles...

Też tak myślałem, co więcej wszelkie plotki wskazywały że powinna być zdrowizna...
Sprzedaż,... no nie potrafiłbym nikogo wsadzić na minę, nawet jeśli sam na nią wlazłem... Więc albo robota, albo na żyletki ;(
Teraz przez miesiąc nic nie ruszę, bo nie będę miał czasu, poszukam w tym czasie kogoś kto pożyczy manometr.
Potem zmiana oleju, wraz z otwarciem miski olejowej i będziemy oglądać co tam jest.
Mam nadzieję że to nic poważnego, olej jest stary i, na zimno, bardzo gęsty, więc i cały układ pewnie zawalony. Ponadto 5 lat postoju też mogło swoje zrobić. No i to już co najmniej drugi silnik w tym pojeździe więc nieco młodszy od samego traktora...
Nie chce mi się wierzyć, że sąsiad mnie w kanał wpuścił polecając złoma.
Tak się będę pocieszał - bo co innego mi zostało.
W instrukcji piszą o zalaniu ropą i płukaniu. Czy to byłoby wskazane, jeśli zimny olej ma gęstość jak ciepłe masło i kolor jak smoła? Czy tylko powiększy zniszczenia?
Mój Ursus jak wierny pies. Gdzie stanie tam sika, znaczy miejsce zaznacza.
"Albowiem nie samym 'bynajmniej' człowiek żyje, formalnie..." - Lubię język polski i staram się go szanować.

#174 Share jakubaczek

jakubaczek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Malbork
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja

Napisany 02 marzec 2014 - 21:20

4011 by Jontek ja proponuje zając się calą mechaniką, żeby ładnie chodził, nie dymił, nie miał przecieków i tak pomału można mechanikę zrobić, a potem dopiero można pomysleć nad wyglądem, a kosztami się zbytnio nie przejmować jeżeli ciągnik robi się dla siebie to lepiej zrobić raz a pożadnie

Rolnictwo z pasji, nie dla hajsu.


#175 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 02 marzec 2014 - 21:21

4011 by Jontek E tam bez paniki. Nie ma się specjalnie tak od razu czym przejmować. Nawet jeśli to wina wyrobionego wału czy innego zużycia to spokojnie. Nie jeden ciągnik we wsi gania ze świecącą kontrolka na wolnych latami. inna sprawa ciężko kupić taki ciągnik w stanie idealnym.
Na razie jeździj a znajdziesz czas i jakiś grosz to znów włożysz. Robisz dla siebie wiec nie będą to pieniądze wrzucone w błoto.
KPK Kumurun Team

#176 Share sebo1986

sebo1986

    Staram się byś lepszym..

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:Sport motoryzacja i po trochu wszystkiego

Napisany 03 marzec 2014 - 18:15

4011 by Jontek Ja tak pare lat jeździłem i było dobrze, tylko do czasu ;D
..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

#177 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 03 marzec 2014 - 18:18

4011 by Jontek A no wiadomo. W końcu to pierwsza oznaka domagającego się remontu silnika. W każdym razie nie ma co panikować ani się spieszyć.
KPK Kumurun Team

#178 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1632 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 03 marzec 2014 - 19:06

4011 by Jontek Swoją drogą to @Jontek poważny gość, znający się narzeczy a silnik ma w "głębokim poważaniu". Wiedząc o tym że ciągnik był nie używany 5 lat powinien zacząć prace od wymiany oleju w silniku( bez względu na cokolwiek) a nie zajmowaniem się pierdołami typu "tuning optyczny".

#179 Share pepe2

pepe2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 98 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat Zawierciański

Napisany 03 marzec 2014 - 19:36

4011 by Jontek Z całym szacunkiem dla nowego właściciela ursusa ale gdybym to ja kupił pojazd który 5 lat stał to bym go nawet nie próbował odpalić bez wymiany oleju , ale może przewrażliwiony jestem na tym punkcie . W moich sprzętach olej to podstawa i termin jego wymiany jest bezwzględnie przestrzegany , zdaję sobie sprawę że taki silnik to nawet na kujawskim z niekoniecznie pierwszego tłoczenia popracuje ale tu muszę przyznać że ptaszyna ma dużo racji .

Jontek co do płukania silnika to ropy nie lej , aby wyczyścić silnik z osadów są teraz dostępne odpowiednie płukanki np.
http://allegro.pl/li...3994136964.html

Edytowany przez pepe2, 03 marzec 2014 - 19:49.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
4011 by Jontek Dzisiaj, 16:20
  •  

#180 Share Jontek

Jontek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 marzec 2014 - 20:54

4011 by Jontek Panowie, mea culpa, mea maxima culpa.
Tylko ta wycieczka osobista... no kurczę, niepotrzebna.
Przecież pisałem, i to parę razy, że planuję wymianę oleju. Z różnych przyczyn nie dałem rady jej zrobić, a potem przyszła piękna, słoneczna, sobota i trzeba było wyrwać parę (dziesiąt) słupków od starego płota. Podjąłem ryzyko i użyłem ciągnika (wcześniej katowałem w tym celu osobówkę). Ostatecznie nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło, bo nie muszę zrzucać nowego oleju żeby się dobrać do pompy i zaworu... Doceńcie chociaż, że cały czas kontrolowałem "światełko" i jak tylko zaczęło świecić, to gasiłem i studziłem silnik! ;)

A na poważnie: jak zdiagnozować czy przyczyna leży w pompie, w zaworze, lub w panewkach?
I czy prawdę mówił mój sąsiad, że jeśli panewki to tylko korbowodowe, a nie główne?
A wszystkie moje problemy podsumował krótko: "a gdzie ty będziesz tyle jeździł, żeby go zagrzać?" :D
Mój Ursus jak wierny pies. Gdzie stanie tam sika, znaczy miejsce zaznacza.
"Albowiem nie samym 'bynajmniej' człowiek żyje, formalnie..." - Lubię język polski i staram się go szanować.

Podobne tematy