Polecane posty

Witam wszystkich forumowiczów!

 

Jestem studentem piszącym obecnie pracę inżynierską. Tematem mojej pracy inżynierskiej jest Aplikacja wspomagająca pracę gospodarstwa rolnego i księgowość. Elementy jakie zawarłem w programie:

 

- wystawianie i przechowywanie, drukowanie faktur

- tworzenie miesięcznych zestawień kupna/sprzedaży wymaganych przez Urząd Skarbowy

- przechowywanie informacji o obecnym stanie naszego stada

- prowadzenie ksiąg przybycia/ubycia bydła i trzody chlewnej

- przypominanie rolnikowi o fakcie, iż dany buchaj kończy niedługo 30 miesięcy i należy pomyśleć o jego sprzedaży

- przechowywanie informacji o stosowanych środkach ochrony roślin i nawożeniu upraw

- przechowywanie informacji o uprawach, plonach, działkach rolnych i odmianach stosowanych roślin

- tworzenie raportów finansowych, i raportów z analizy jaki nawożenie/chemia, klasa ziemi, odmiana zboża, pogoda miała wpływ na plonowanie.

 

Moim pomysłem na rozwój jest zaprojektowanie aplikacji mobilnej na telefony komórkowe, która pozwalała by rolnikowi za pomocą GPS obliczać powierzchnie działek rolnych. Aplikacja taka by synchronizowała się z aplikacją na komputerze i na mapach rysowała by działki. Kolejnym pomysłem jest utworzenie modułu pomagającego planować zasiew i zarządzanie stadem zwierząt.

 

 

Mam ambitne plany rozwijać ten projekt również po obronie pracy, dlatego zwracam się do was forumowicze czego byście wymagali od podobnej aplikacji. Jestem gotów na wszelkie sugestie.

 

Proszę o odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubo123    2

No to nieźle musisz mieć sporo czasu żeby to wszystko ogarnąć, sam też studiowałem informatykę ale niestety tylko zaocznie i przez pracę na gosp ledwo liznąłem technik sieciowych i baz danych, a Ty jaki kierunek studiujesz. Masz program już ogarnięte na tym poziomie co napisałeś? Co zastosowałeś do tworzenia tej aplikacji? Wygląda ambitnie i obszernie

Udostępnij ten post