-
Podobna zawartość
-
Przez dzikijohn
Witam, doszło do nietypowej sytuacji: zerwał mi się korek wlewu oleju silnikowego. Problem polega na tym że sporo korka zostało wewnątrz. Wszystko byłoby cacy tylko że... to co zostało strasznie się kruszy i nie chcę żeby mi do silnika opiłków naleciało więc pytanie brzmi: Macie pomysły jak to wykręcić?
Jeszcze jedna kwestia: pod korkiem było trochę białego osadu - czytałem że to normalne dla tych silników. Jakie są wasze zdania na ten temat?
-
Przez jacus
moj -od niedawna- 40 letni ursus odmowil wspolpracy.
1.nagle zaczal dymic z wlewu oleju i kola pasowego,z miarki oleju troche mniej.
2.oleju przybylo- na bank poszlo paliwo.
.3 kolo pasowe-z odrzutnikiem- rozlecialo sie, od paru miesiecy byl luz, dalem nowa nakretke i czekalem na koniec sezonu zeby naprawic, wyrobilo tez obudowe przednia.
czy to dymienie moglo miec zwiazek z tym ze kolo pasowe tarlo o obudowe ????? czy przyczyna jest inna???? odkrecilem glowice-zawory szczelne, uszczelki nie wygladaja zle, na tulejach minimalne progi. na rozgrzanym mial 1 atm. wymiana pierscieni pomoze ?? mieszanka oleju z ropa mogla sie tak grzac zeby dymilo ?????
-
Przez szop01
Witam wszystkich forumowiczów.
Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
Jaka może być tego przyczyna?
-
Przez Sztachel
Witam
Czy wie ktoś może gdzie znajduje się korek do spuszczania cieczy chłodzącej z bloku silnika w New Holland serii TS?
-