Zaloguj się, aby obserwować  
harpa777

John Deere 6R czy Fendt 400?

Polecane posty

center    11

To dawidg2 dlaczego Deutz taki dobry?

 

A ogólnie to może zrobili byśmy takie coś:

 

**********************Fend 400***************************** ********************************************JD6R*************************************************

+ +

- -

 

I każdy by to przepisywał i dodawał po jakimś tam tam plusie i minusie ale tak że jak po jednej jest plus to po drugiej jakaś odpowiedz na to samo z plusem jak i minusem. Co wy na to ?

Tylko też nie wiem czy np z 412 nie trzeba by porównywać 6140R Direct Drive co myślicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

mam 3 wózki widłowe z Deutzem i auto ciężarowe z Deutzem, fakt stare chłodzone powietrzem ale złego słowa powiedzieć nie mogę zresztą do dziś produkowane bo użytkownicy tak chcieli i nadal mają w ofercie chłodzone powietrzem, na zwykłej pompie wtryskowej i spełniają normy Tier IV. Jedynie cena części zabija ale za jakość się płaci. właśnie remontujemy jednego 3 cylindrowego na oryginałach Deutza. Remont wyjdzie ok 7-7,5 tys Nie mówię że silnik JD jest zły bo nie miałem styczności. Ale może będę miał jak kupię jakiś ciągnik JD.

 

A 6430 Premium jak porównacie do 412?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

uważam że chcąc zrobić porównanie tych maszyn trzeba by się sprecyzować co do 6R bo to są maszyny od 105KM do 210KM więc będzie ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

Kurcze najlepiej pasowało by porównywać 6125r ale jest sporo tańszy i co naj ważniejsze nie ma w nim opcji DirectDrive ewentualnie AutoCommand ae też nie wiem czy jest... Direct drive zaczyna się od 140km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

więc 6125R

standardowa masa wysyłkowa - 5450kg

udźwig podnośnika - 6112kg na kukach

pojemność zbiornika paliwa - 265l

maksymalny rozstaw kół - 2015mm

typ silnika - 4045PVX(125KM + 20 przy inteligentnym zarządzaniem mocą)

rozstaw osi - 2580mm

pompa hydrauliczna 114l/min przy 200barach

udźwig przedniego podnośnika - 4000kg

- dostępna przekładnia autopower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

a wiesz jaka jest cena takiego ciągnika z isobusem, bombą betonową, radarem poślizgu oponami 550 przód tył 650 i przekładnią autopower?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

No to ktoś mógł by albo przyjmiemy od tej w/w +20tys i będzie git?

 

Fendt 412 Vario:

Masa: 5400kg (wg. katalogu ale chyba jest więcej w instrukcji),

Udźwig podnośnika tył: 6646kg

Udźwig podnośnika przód: 3160kg + balast 870kg

Zbiornik paliwa: 245l

maksymalny rozstaw kół: 1820mm

typ silnika - Deutz TCD 2012L044V(125KM brak power boost, moment znamionowy 550Nm przy 1400obr/min, zużycie ON tylko ON! 205g/kWh),

pompa hydrauliczna 75l 200bar ale tylko na hydraulikę zewnętrzną i TUZY, opcja 114l standardowo 3 pary wyjść elektro-hydraulicznych,

 

 

Kto coś doda do tego i zestawi JD ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez Ruletka55
      Hej, 
      Spotkała mnie przykra sytuacja,  traktor zostal zalany

      Przechodząc do sedna sprawy, martwi mnie jak podejśc w ogole do uruchomienia tego traktora, co niezbędnego warto zrobić ?
      Obecnie ciagnik umyłem dokładnie myjką ciśnieniową, teraz suszy się

      Co na pewno zrobie w najbliższym czasie to: 
      - postaram się wyszuszyć elektroniczne rzeczy, odsłaniając plastiki, trudno dostepne miejsa sprobuje dosuszyc suszarką
      - wymienie olej w skrzyni bo na bagnecie majonez
      - wymienie olej w silniku (profilaktycznie)
      - wymienie paliwo

      O czym powinienem jeszcze pamietac ? Myslalem o wyciagnieciu komputera pokladowego i zaniesc do elektronika zeby poczyscil specjalnymi substancjami


      Dzięki za pomoc
       
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj