damianbudzyn

Problem Renault Ares 826 rz

Polecane posty

damianbudzyn    271

Witam , w Aresie po wciśnięciu hamulca bardzo mocno ( jak jedziesz i mocno zahamujesz ,że aż koła stoją w miejscu ) zapalają się dwie kontrolki , duży stop i zanik ciśnienia oleju w skrzyni biegów . Również tak się dzieje jak skręcę kołami mocno w prawo albo w lewo . Kontrolki zapalają się jak jest ciągnik rozgrzany , na zimny jest wszystko dobrze . Co może być przyczyną ?

Pozdrawiam Damian .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol-Ka    0

Pompa od hydrauliki ma niskie ciśnienie i małą wydajność oleju, po nie długim czasie użytkowania ciągnika w takim stanie ulegnie ona całkowitemu uszkodzeniu. Albo go sprzedaj, albo go remontuj jak stanie wybór należy do Ciebie, jestem pewny na 99% że to wina pompy. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Może podnosić bo za to odpowiada druga część pompy bo tam jest tandem. Filtr możesz do pewności sprawdzić ale to mniejsze prawdopodobieństwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Pompa ale trzeba to po mierzyc bo i ona pare groszy kosztuje


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

a kiedy wymieniałeś olej i filtry ? zmień to i zmierz ciśnienia na rozgrzanym oleju i będziesz wiedział.

ale jak się nie zmieni to trzeba pompę wywalać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbudzyn    271

Podobno filtry były nowe założone jak go kupiliśmy i oleje też , olej nie dawno zmienialiśmy . Najpierw filtry zmienimy i będzie już wiadomo co jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj