Zaloguj się, aby obserwować  
hektor2040

Wymiana filtra oleju typu BAK na tradycyjny

Polecane posty

hektor2040    1

Witam chciałbym się dowiedzieć co trzeba do wymiany filtra typu BĄK w c 335 na tradycyjny. Bak jest pojedyńczy. W sklepie gość powiedział ze trzeba regulować pompe olejową i komplet mocowań trzeba kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

Witam. Ja w swoim 328 podczas kapitalki silnika wymieniłem bąka na filtr od 30stki. trzeba dokupić tylko podstawkę koszt około 40 zł. Z tą pompą to jest racja bo u mnie na wolnych obrotach wskaźnik ciśnienia oleju wchodzi na czerwone. Musze to zmniejszyć tylko,że nie wiem o ile poluzować ten zawór na pompie?


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Trochę się zagalopowałem.

Tak masz rację to wyżej tyczy filtra podwójnego w 4011.

Co do bąka nie jestem pewny czy czasem nie wystarczy kupić tylko zwykłą podstawę taka jak jest w 60-ce.

 

Jak wspomniałem kupujesz tylko podstawę z 60-ki

http://allegro.pl/korpus-filtra-oleju-ursus-c360-c-360-i3784389848.html

I ustawiasz pompę na niższe ciśnienie.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Jak wspomniałem kupujesz tylko podstawę z 60-ki

http://allegro.pl/ko...3784389848.html

 

I ustawiasz pompę na niższe ciśnienie.

Zgadza się, ale jeszcze trzeba kupić ten łącznik - http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/268803 i http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/268807

A ciśnienie to zależy co jeszcze warty jest silnik, jak wyrąbany, to nie trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hektor2040    1

a do pompy olejowej to od dołu od miski olejowej dostęp czy od pokrywy rozrządu. A w starym bąku na czym polega czyszczenie tego ustrojstwa bo sciągnąłem obudowe i tam nic nie widziałem do czyszczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Do pompy oleju dostaniesz się od strony miski oleju.

Poszukaj instrukcji do c-330 tam jest opisany sposób czyszczenia.

A jak działa.... sam filtr pod obudową obraca się a zanieczyszczenia cięższe od oleju osiadają wewnątrz na ściankach.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj