jaco512

[Ursus C-360] Udoskonalenia.

Polecane posty

seweryn20    825

Jeśli blokada ma tą  sprężynę o której pisałem wyżej to 30% siły tracisz na to żeby ją ubić i wyskakuje bo mało siły na pedale. To znów powoduje wyskakiwanie blokady i wyrabianie się kłów co pomaga w jej wykleszczeniu. Do tego jak dołożysz fakt że w mało którym ciągniku jest ona ustawiona jak należy i zazębia do końca masz efekty jak opisujesz.  Jeśli sprężynę wywalisz a kły są zdrowe, zazębia na full nie ma najmniejszej szansy by ją po przeróbkach wyrzuciło. Ale  jak wspomniałem przeróbka na proste zęby jest jedną z najlepszych jakie można zrobić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Doraźnie jak ktoś potrzebuje to owszem fabryka wystarcza bo potwierdzam po swoim przypadku.Ostatnio blokady to ja używałem 2 lata temu jak ojciec sie z rozrzutnikiem zakopał próbowałem wyjechać może na upartego bym wyjechał ale szkoda było mi sprzętu więc tylko się odczepiłem i wyciągnąłem rozrzutnik na lince.Po drugie odkąd opony zmieniłem tam gdzie ciągnik grzebie koła brały zawsze dwa mówię o jeździe na wprost.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1115
14 godzin temu, withanight napisał:

Dla mnie największym niewypałem w ciągnikach, które posiadam są gniazda bezpieczników. A po rozciągnięciu mas przewodem tylko klosze wymieniam a wszystko jeszcze w oryginale.

Gniazda bezpieczników walcowych są faktycznie nie wypałem jeżeli ciągnik pracuje w wilgoci, Znajomy przed świętami przyprowadził mi do naprawy C-360 nie działało prawie nic, poza stopem i prawym pozycyjnym na błotniku, bezpieczniki wizualnie ok, sprawdziłem dojście na bezpieczniki napięcie jest na wyjściu brak, wyczyściłem "zaczęło" działać, pozakładałem masy do lamp zadziałało, w końcowym efekcie założyłem gniazdo bezpieczników http://allegro.pl/gniazdo-skrzynka-obudowa-bezpiecznikow-uni-gba8-i5632462528.html nie jest to też jakiś cud z strony bezpieczników szczelne od strony zacisków już nie.

Tam że skrzynka bezpieczników była w nie najlepszym stanie to to że ciągnik pracował w oborze i opary zrobiły swoje.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Znajomy ma ostatnio problem w zetorze. Zwarcie w lamie paliło mu bezpieczniki w końcu to zrobił ale nie o to chodzi. To skrzynki bezpieczników jeszcze porcelanowe włożysz  ale te z tworzywa to już zapomnij. Jest dłuższy a blaszka to taka lipa że szkoda gadać. Blaszek nie rozegniesz mocniej bo zaraz za nią jest kostka ze śrubką a pchając na chama zakute łebki zdejmuje z plastiku. Na dobrą sprawę wszystko do wymiany na nowego typu. W rusie stopiła mi się jedna skrzynka... założyłem obie nowego typu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jak ja założyłem skrzynkę normalną do c-360 dzisiejszej produkcji a mam w lampach z przodu żarówki H4 pt45 instalacja nowa bezpieczniki też i paliło mi bezpiecznik od świateł mijania  sprawdziłem nigdzie nie było zwarcia.Założyłem skrzynkę bezpieczników zapasów, podłączyłem wszystko bezpieczniki te same i problem znikł.Widocznie nie było dobrego styku na bezpiecznikach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249

Ja mam skrzynkę bezpieczników  oryginalną od c360 i wszystko działa bez zarzutów.

 

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249
4 minuty temu, Borekk17 napisał:

ta skrzynka to chyba od czegoś innego niż z 40

Racja racja,poprawiłem.To jest tzw skrzynka bezpieczników 6-cio krotna płaska.

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249
1 minutę temu, DTaras napisał:

A gdzie macie pokrywki? Pierwszy z góry już po tuningu...

Mam klapę  maski,tyle że podczas pracy ciągnikiem ściągam (wyjątek podczas opadów deszczu itp..) gdyż silnik się tak nie grzeje jak z maski i zamki od maski zakończyły śwój żywot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

O.o toś teraz dowalił ,bez pokrywy sie mniej grzeje ,no moze i tak ,ale za to chłodnica bardziej odpowiada ,

a koledze chyba chodzilo o pokrywkę od bezpieczników :D,

a ta skrzynka ani z 60tki ani z 40tki oryginalna miala 5 wejść i 8 wyjść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249

@Tomasz78 Jak jeździłem z klapą to po robocie jak otwierałem odrazu po robocie to ciepło było czuć spod klapy,a osłonkę od skrzynki bezpieczników posiadam i założona jest non stop,chyba że robię coś przy bezpiecznikach to wtedy ściągam ;) .W c360  oryginalna wg schematu skrzynka bezpieczników ma 6 wejść a w c4011 8 wejść.

 

 

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Co do jazdy bez klapy faktycznie parę stopni różnicy jest  2 3 stopnie niby mało ale robi różnicę przecież ciepło idzie do góry klapa jakby hamuje całe ciepło i musi wyjść bokami gdy jest bez klapy ma się gdzie rozejść.Dobra chłodnica i sprawny układ chłodzenia nie ma prawa się grzać klapa nie powinna zrobić wrażenia jedynie bez tej klapy będzie nieco chłodniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirekfarma    2

Nie mam 60 tki już 7 lat ale potwierdzam ,przy dużej ciepłocie i talerzowaniu na 3 biegu  temperatura blisko czerwonego ,po podniesieniu klapy silnika wskazówka o te 2-3 mm zeszła dotyczy silnika 3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249

@Tomasz78 W skrzynce w c4011 jest tak jak piszesz,a dokładniej tłumacząc 1 bezpiecznik od góry ze zmostkowany z drugim,,trzeci z czwartym a piąty z szóstym a siódmy i ósmy nie są zmostkowane,zaś w c360 zmostkowany jest czwarty bezpiecznik z piątym.Jeśli źle coś napisałem to poprawiać śmiało.

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1108
3 godziny temu, Sadek napisał:

Gniazda bezpieczników walcowych są faktycznie nie wypałem jeżeli ciągnik pracuje w wilgoci, Znajomy przed świętami przyprowadził mi do naprawy C-360 nie działało prawie nic, poza stopem i prawym pozycyjnym na błotniku, bezpieczniki wizualnie ok, sprawdziłem dojście na bezpieczniki napięcie jest na wyjściu brak, wyczyściłem "zaczęło" działać, pozakładałem masy do lamp zadziałało, w końcowym efekcie założyłem gniazdo bezpieczników http://allegro.pl/gniazdo-skrzynka-obudowa-bezpiecznikow-uni-gba8-i5632462528.html nie jest to też jakiś cud z strony bezpieczników szczelne od strony zacisków już nie.

Tam że skrzynka bezpieczników była w nie najlepszym stanie to to że ciągnik pracował w oborze i opary zrobiły swoje.

I też tak właśnie zrobię jak znajdę czas. gniazda które podałeś w linku kupiłem latem do wszystkich  ciągników. 

Wcale nie musi być wilgoć , tylko przez tyle czasu te gniazda się po prostu, po rozchodziły i doginanie juz nie wiele daje ...

Ciekawe jak te nowe "oryginalne" co teraz można w sklepach kupić się sprawują , chyba nie chciał bym się przekonać i wolę założyć te uni. Na tych niema chyba opcji żeby bezpieczniki nie łączyły ,w koncu w samochodach takich kwiatków niema.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249

@withanight załóż sobie skrzynkę bezpieczników sześcio krotną płaską,taką jak u mnie jest.Nic się z nią nie dzieje,wszystkie bezpieczniki się trzymają nic nie wypada itp,zasłonięte klapką i git.Ale decyzja należy do ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1108
19 minut temu, DTaras napisał:

Są - bezpieczniki w samochodach nie lubią wody...

Nie wiem czym jeździsz , ale też nie pytam.Ja  kilka gruchotów przerobiłem ale z bezpiecznikami nigdy problemu nie miałem jak już to jakaś zwara  w lampie czy śniedź bądź też jakiś urwany konektor, 


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ale to 60-ka. Tak samo jak w ruskim  kłopotów potrafi przysporzyć nawet najprostsza z pozoru rzecz. Tym bardziej jeśli się dziaduje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj