p915

PROBLEM Z UKŁADEM CHŁODZENIA - POMOCY!!!!

Polecane posty

p915    0

Witam. Mam JD 2140 w którym dmuchneło mi uszczelkę i kompresja poszła do układy chłodzenia. Po zerwaniu głowicy okazało się że na bloku są dosyć spore wżery więc głowica i blok poszły do sprawdzenia i planowania. po złozeniu i zalaniu płynem przez kilka godzin pracował normalnie a teraz z korka chłodnicy normalnie fontanna co to może być?????

uszczelka pod głowicą - po planowaniu bloku i głowicy raczej nie powinno jej dmuchnąć

źle odpowietrzony układ - nagrzewnica słabo grzeje w sumie tro prawie wogule

a może coś z termostatem lub jakaś niedrożność i wali płyn w górę???

Jak ktoś miał coś podobnego prosze o pomoc.

DZIĘKI POZDRAWIAM!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
p915    0

Dzięki za linka ale nic co bi mogło pomóc nie doczytałem :( miał gość podobny problem i musiasł planować glowicę a ja to już robiłem i blok też :( :( :( dodam że głowica była sprawdzana na szczelność i tuleje honowane bo dałem nowe pierścienie,dlatego pęknięcie też raczej wykluczam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Jeden gość pisze że pomogła wymiana termostatu , swój sprawdzałeś? Może spróbuj bez termostatu pojeździć


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
p915    0

Mieżyłem miernikiem w 80 stopniach puścił.... co myślisz na temat niedrożności jakigoś kanału? dokładnie myłem blok ale moze jakisz kawałek zkorodowanego bloku mógł się oderwać i coś przytkać????? mogło by to dać taki objaw? sam już niwiem czego się czepić....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
p915    0

Tak sprawiała wrażenie sprawnej, wirnik był wpożątku i luów nie było... a co do termostatu to raczej napewno jest jeden tylko występują chyba dwustopniowe u mnie jest tradycyjny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez norbi456
      Panowie kilka dni temu przywiozłem taki ciągnik pierwszy raz pojechaliśmy w pole i strzelił wąż i wyciekła woda z ukladu chłodzenia pod domem spuściłem cały płyn bo chciałem przepłukać układ i podjechałem kilka metrów do garażu bez płynu i nagle silnik zgasł teraz juz 2 dzień nie zapali ........Panowie Pomocy ,czy jest tam jakiś czujnik odpowiedzialny za to że gdy nie ma wody to gasnie???????????? DZIEKUJE I PROSZE O SZYBKA POMOC
    • Przez klon2224
      Witam,
      To mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość i ew. przeniesienie tematu lub nakierowanie mnie na temat z takim problemem jeżeli już był rozpatrywany.
      Wieczorem wyjechałem z garażu bez chłodziwa w układzie, zaraz wjechałem z powrotem i wlałem jakieś 5.5l płynu chłodniczego, więcej nie chciało wejść, moje pytanie brzmi: czy coś mogło ulec uszkodzeniu, co trzeba zrobić żeby płynu weszło tyle ile powinno?
      Pozdrawiam.
    • Przez grześ77
      Witam. Od miesiąca walczę z olejem w układzie chłodzenia mojej 640. Najpierw wymieniłem chłodnicę oleju i myślałem że będzie ok. Układ był zanieczyszczony tzw. smalcem więc został kilkanaście razy wyczyszczony ale okazuje się że olej cały czas dostaje się do układu. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą głowice dałem do splanowania i podobno była krzywa. Niestety to nie była przyczyna bo olej cały czas przecieka do układu chłodzenia.Sprawdzałem jeszcze tą nową chłodnicę oleju czy przypadkiem nie jest "walnięta" ale jest ok. A olej w ilości ok 2 litry na 5 godzin pracy się przedostaje i smalcu są niesamowite ilości. Miał ktoś podobny przypadek? Ciągnik z roku 2010 przebieg 6500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj