Zaloguj się, aby obserwować  
piott308

renault 546rx

Polecane posty

piott308    0

Witam.Byłem oglądać ciągnik taki jak w temacie tylko że nie miałem nigdy doczynienia z tymi ciągnikami.Jak u nich jest z tą skrzynią bo tego najbardziej się obawiam,czy w razie awari jest straszny kłopot z jej naprawieniem?Ciągnik przepiękny 4000mtg,na pewno przebieg orginalny,tylne opony pierwsze,przednie drugie.Dwa dni temu oglądałem fendta 308 tyle że on ma na liczniku 6000mtg ale licznik idzie na bank drugi raz i moim zdaiem ma 16000mtg i teraz nie wiem czy jest sens brać to renault http://allegro.pl/renault-ares-546rx-556-john-deere-fendt-ideal-i3819775525.html,,,,,,,a czy tego fendta http://allegro.pl/fendt-farmer-308-turbomatik-z-turem-krokodyl-i3840263196.html

 

 

Bardzo proszęo pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BLV    10

z tych dwóch to renówka tansze naprawy i uzywanch części jest wicej. najlepszym ciągnikiem do tura z tego co widzę na rynku jest kubota

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebas99    61

Renault jest mało awaryjne ;) Jeśli masz jakieś do czynienia z mechaniką to naprawa skrzyni nie powinna być taka straszna :),

a wątpię czy zepsuje się ona zaraz po kupnie ;) Renówki to dość wytrzymałe ciągniki, a ten ciągnik z ogłoszenia jest naprawdę zadbany. Części są tanie i masz nawet dużo możliwości kupienia jakiś używanych.

 

Co do fendta to jeśli podejrzewasz, że sprzedający coś kręci to się dobrze zastanów przed kupnem :)

Edytowano przez sebas99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam taką renóweczkę i szczerze powiem ze ciągnik bajer mocny jak na 95 km zwinny szybki 2 lata u mnie i nic się nie dzieję a i spalanie niskie :P

ps. widzę ze ten nie ma klimy w lato będziesz miał prze!@#$%^ w tych kabinach cieżko wytrzymać bez klimy a otworzenie szyberdachu drzwi czy okienka za wiele nie zdziała jedynie kurzu w srodku pełno

Edytowano przez Frytek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbudzyn    271

Na twoim miejscu wziąłbym Renówke , sam posiadam dwie i jesteśmy bardzo zadowoleni . Oszczędne w spalaniu i w ogóle .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Jak to jest cena brutto to się spiesz bo długo to on nie postoi ( do tego piękny tur), jak najbardziej wygląda na oryginał; pedały nie zdarte tak samo podłoga pod nimi, siedzenie fabryczne nie podarte, są to elementy które najlepiej zdradzają przebieg. Jedyny minus to jak koledzy piszą wersja RX - uboższa wersja ( brak klimy, amortyzacji kabiny i nie wiem co jeszcze).Jak ktoś pisze że remont skrzyni jest tani to na pewno jej nie remontował, ale tym się nie przejmuj bo te skrzynie wytrzymują grubo ponad 10 tyś. są takie same jak w MF. Mój miał 6.1 tyś. jak kupowałem teraz ma 6,9 tyś i nic się nie dzieje, co przy nim naprawiałem to synhro 1 biegu bo zgrzytała, okazał się zerwany węglik na synhro, przyczyna- wciskanie biegu na chama,(dlatego wiem że części są drogie bo nie ma praktycznie zamienników, przez to że mało awarii). Zamienniki są do tarczy ciernych ale nie kół zębatych czy wałków.

Wspomniana naprawa dała mi obraz jak wygląda skrzynia przy tym przebiegu i powiem że jest jak nowa zero luzów na łożyskach, brak śladów użytkowania na kołach zębatych, dlatego wiem że wytrzyma przynajmniej drugie 6 tyś.

Co wysiada najprędzej to tłumik drgań skrętnych, u mnie był słaby ale udało się go "zregenerować" a wiem że kolega damianbudzyn wymieniał, koszt ok 2 tyś i naprawa nie skomplikowana bo trzeba tylko rozpołowić i wymienić tak jak w tradycyjnych ciągnikach tarcze sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piott308    0

a ta elektronika na lewarku wszystko wciskane z guzika nie psuje się to?Przy niej nawet sprzęgło jest na lewarku zmiany biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

U mnie też ale wszystko działa i nie ma z tym żadnego problemu, jak kupowałem też najbardziej bałem się elektroniki ( sam sobie nie poradzę a o fachowca trudno) dlatego szukałem takiego żeby wszystko działało w 100%. Jak takiego kupisz to będzie zależało od Ciebie czy będziesz o niego dbał ( nie utopisz go po uszy czy garażował pod chmurką itp) czy może go zajedziesz bo to nie MTZ i trochę troski się przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piott308    0

a z troską to raczej nie ma problemu,wiata też jest,tylko boje się tego że jak po pracy potraktuje go myjką to już może nie odjechać ;)

Edytowano przez piott308

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Bardziej bym się bał że nie odjedzie jak go nigdy nie umyjesz :D, swojego myłem nie raz i gwarantuje Ci że nic mu nie będzie, elektrozawory i wszystkie inne połączenia elektryczne (kostki) są hermetyczne i mycie im nie szkodzi, może zaszkodzić jak go wtopisz jak się nie którzy "chwalą" YT i wyciągając go z błota pourywasz kable których jest sporo na skrzyni biegów i tylnym moście wtedy może być problem. Na marginesie myślę że trafia do nas takich sporo bo nie wiem jak inaczej wytłumaczyć pourywane kable i nie działającą elektrykę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj