Zaloguj się, aby obserwować  
HondaMtx

Podłączenie spawarki transformatorowej 230/400V

Polecane posty

HondaMtx    121

Witam!

 

Szukałem podobnego tematu i nie znalazłem.

 

Panowie kupiłem nową spawarkę transformatorową 230/400V.

Ze spawarki wychodzą trzy kable (niebieski, brązowy i żółty(uziemienie)) i tu moje pytanie jak ją podłączyć do sieci 230V, a jak do siły 380V?

W załączniku podaje zdjęcie mojej wtyki do siły. Bardzo bym prosił o napisanie który kabel do którego oznaczenia pod wtykę do siły trzeba podpiąć.

 

Panowie bardzo proszę o pomoc jak to podłączyć, żeby nie było problemów i Proszę, żeby wypowiadali się ludzie co mają pewność, że tak ma być podłączone, a nie tacy co wydaje im się, że będzie dobrze.

 

 

Pozdrawiam HondaMtx :)

post-30683-0-01779800-1388500548.jpg


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To jest spawarka jednofazowa. niebieski to zero a,brązowy faza.

Edytowano przez locke

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Skoro można ja podłączyć na czterysta wolt to jest i dwufazowa.

A gdzie instrukcja jak spawara nowa?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

W instrukcji nie ma jasnych informacji jak ją podłączyć. Więc zwróciłem się z prosbą do Was.Dołączam zdjęcie z instrukcji.

post-30683-0-03846500-1388504289_thumb.jpg

Edytowano przez HondaMtx

Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak to nie ma? Przecież wszystko masz narysowane. Brązowy przewód jedna faza, niebieski druga faza, żółto-zielony PE. I to wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalT25    17

Niebieski i brązowy możesz podłączyć do styków S i T lub T i R lub R i S, a zielono_-żółty zostaw niepodłączony bo w tym gnieżdzie niema styku PE


nowe cylindry---->500zł
nowa pompa---->300zł
ryk T-25----->bezcenny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Jeżeli chcesz podłączyć na 400 V to żółto zielony na uziemienie , a brązowy i niebieski pod 2 fazy czyli w Twojej wtyce R S T , kolejność faz nie ma znaczenia .

 

Oczywiście nie zapomnij przełączyć przełącznika na 400V

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalT25    17

Mój błąd, pomyliłem styk N ze PE.


nowe cylindry---->500zł
nowa pompa---->300zł
ryk T-25----->bezcenny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2131

Tak to ta choinka ,

@michał pomysł żeby tego nie podłączać jest zdecydowanie zły

 

czemu zły ja mam tak podlaczone? Tzn mialem bo oktualnie jest chwilowo jest podlaczona na 230

 

 

Ano dlatego, że wymagane jest zabezpieczenie przeciwporażeniowe. Jest ono średnio skuteczne, ale jest. A jak nie podłączysz to nie ma go wcale.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Starczy już tego. Dyskusja zmierza na niewłaściwy tor, posty zaczynają podchodzić pod pkt. 1.8 taryfikatora, więc mając na uwadze dobro piszących i czytających temat zamykam, bo został już wyczerpany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez noid
      Witam.
      Założyłem nowe radio i powstał problem z nagrzewnicą reflektorami roboczymi i wycieraczkami. Po włożeniu kluczyka do stacyjki wentylatory dmuchawy nie działają. Wycieraczki również nie działają jak i reflektory robocze.
      Ciągnik to Zetor 7245. Znalazłem jakiś schemat elektryki na necie lecz nie mogę go zrozumieć jeden po czechosłowacku( kolorowy) a inne czarnobiałe których i tak nie rozumiem.
      Zaczynając od pierwszego przekaźnika(o ile tak to się zwie) patrząc od góry z lewej, kable idą w następujący sposób.
      *Czerwony->czerwony, szary, 2x żółty
      *Czarny->2x szary, 2x czerwony+1 czerwony, 1 żółty
      *Czerwony-> 2x czerwony, 2x szary, żółty
      *Biały-> 2x szary, czerwony i niebieski.
      Bezpieczniki te brakujące to w tym miejscu coś jest nie tak ponieważ zaczyna palić albo bezpiecznik albo kable instalacji.
      Co oznaczają poszczególne kable i gdzie je powpinać? 
      Kolory kabli które tam są to
      Różowo-czerwony
      Czerwony
      Żółty
      Szary
      Biały
      Czarny
      Niebieski
      Co dalej to nie wiem. 









    • Przez grzegorzc360
      Witam, mam zamiar zakupić migomat, oglądałem w leroy Merlin i castoramie, liczę że koledzy z forum coś doradzicie. Spawarka nie będzie używana profesjonalnie, używana do napraw, czasami pospawania jakiś drzwi od czasu do czasu. Czasem jakieś blachy polepic, tłumiki kolegom połapać. Do większego spawania mam dużą transformatorowa spawarke. Nie mogę dodać zdjęć do postu
    • Przez Robson76
      Witam, taki problem mam, jak poprawnie powinny być podłączone rurki od sprzęgła i hamulca wom, czyli jeśli na tylnym moście jest przykręcona na górze to gdzie powinna być podłączona na pokrywie biegów? do otworu tego bardziej z przodu czy z tyłu?? ponieważ ciągnik kupiłem od tzw. "mechaników" i chcę ogarnąć co i jak bo WOM działa dosyć nietypowo, a że nie znalazłem rozwiązania to od razu zapytam co jest nie tak jeśli: wałek kręci się po włączeniu mechanicznym ale nie wyłącza się hydrauliką nawet przy obciążeniu?, poza tym przy zgaszonym ciągniku można wałkiem obracać zarówno po mechanicznym załączeniu wałka  jak również wiadomo przy  rozłączonym? jakieś sugestie ? w chwili obecnej nie mam możliwości wymontowania całego wałka z mostu bo być może problem tkwi w braku uszczelniaczy na całym tym ustrojstwie zwanym WOM?
    • Przez Karol123456
      Cześć,
      Zakupiłem ładowacz czołowy john deere 640a do mojego ciągnika 6200 i mam pytanie odnośnie poprawnego podłączenia hydrauliki. W ładowaczu zastosowany jest rozdzielacz z linią ls, tylko w ciągniku nie mam zamontowanego "bloku zaworowego PowerBeyond" czy jakoś tak. Dodatkowo w rozdzielaczu jedna z sekcji ciężko działa (ciężko przesuwa się suwak w rozdzielaczu) i nie wiem czy nie będzie taniej/lepiej kupić nowy rozdzielacz z joystickiem za ok 1000 zł i podłączyć go normalnie bez sterowania? Czy lepiej jednak kupić https://www.olx.pl/oferta/blok-zaworowy-dystans-john-deere-al161388-do-ladowacza-czolowego-CID757-IDrGBE5.html i poprawić/zregeneorwać rozdzielacz? A może ktoś ma do sprzedania ten PoweBeyond?
       
       
    • Przez Robson76
      Witam, ursus 912, pływak w zbiorniku na 3 piny,zegar też ale jak to porawnie połączyć? Bo niby podłączyłem plus do wskaźnika i pod 2 pozostałe piny podpięte są piny brzegowe z pływaka i coś niby pokazuje na sucho jak poruszam pływakiem ale jak jest w zbiorniku to nie pokazuje faktycznego stanu paliwa, ktoś pomoże?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj