szali6

Deutz- Fahr Agrotrn 4.85 1997r

Polecane posty

szali6    0

Witam.

Posiadam DF Agrotron 4.85 z 1997r. Kupiłem o w listopadzie tego roku. Przesiadłem się z Ursusa 5314 i mam kilka pytań do użytkowników:

1. Czy posiada ktoś do niego instrukcję obsługi, serwisową ?

2. Mam problemy z odpalaniem. Otóż postoi 3 godziny i nie zapala. Rozrusznik kręci, ale nie łapie silnik co może być tego przyczyną ? Wymieniłem filtry, wypłukałem bak, sprawdziłem przewody.

 

Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam Michał.

Edytowano przez szali6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sakos2803    3

A jak go kręcisz to dymi?Jak nie to podejrzewam ze paliwo cofa sie do zbiornika.Przepompuj go porzadnie przed odpaleniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szali6    0

Nie dymi. Przepompuj ? Co masz na myśli ? Wybacz ale jeszcze nie poznałem w pełni mojego DF ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    14

musisz miec pompkę od pompowania tak jak w ursusie byla po prawej stronie chyba taka mala i przed startem podpompuj go troche.

jak wymieniasz filtry paliwa to pewnie nia pompujesz zanim odpalasz. U mnie pomaga trzymanie gornego stanu paliwa w baku ale jak stoi tydzien to dopiero jest problem a nie po 3 godzinach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szali6    0

Pompki nie znalazłem ani z prawej strony ani w okolicach baku. Dzwoniłem do speca od DF i powiedział mi że w modelu Agrotron 4.85 (czyli taki jaki mam) pompka paliwa jest elektryczna... więc chyba trzeba będzie się rozglądać za nową.

Inna sprawa: czy orientuje się ktoś gdzie może być umiejscowiony prędkościomierz ? Licznik sprawdziłem pod kątem zimnych lutów i wydaje się wszystko w porządku, a prędkości nie pokazuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek0889    1

pompka jest na pewno elektryczna, u mnie czy stoi dzień czy tydz zawsze dobrze odpala, jak zimniej to trochę gorzej ale to wina raczej akumulatora bo wolniej kreci. Poszukaj na forum było już o tym chyba.

Edytowano przez tomek0889

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturs860    0

ja mam agrotrona 85 z 99r i u mnie nie ma pompki elektrycznej. pompka zasilajaca paliwo jest napedzana paskiem klinowym od alternatora i ostatnio malem podobny problem okazało sie ze padł simering na napedzie. wymiana simeringa i chodzi dobrze. ja tez nie milałem recznej pompki do pompowanie paliwa, ale sam sobie dorobiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ciekawe gdzie wy spece widzicie tą elektryczną pompke w agrotronie :P Tak jak napisał poprzednik pompka jest mechaniczna napędzana paskiem klinowym. Można zdjąć pasek i wiertarką pompowac paliwo i sprzadzić czy odpala. Często tez parcieją wężyki przelewowe od wtryskiwaczy i wtedy paliwo się cofa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luasbrek    0

u mnie tak było to wstawiłem zaworek za filtrem żeby paliwa nie cofało do zbiornika i jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szali6    0

Problem z odpalaniem udało się rozwiązać. Przyczyną były spalone świece żarowe. Po wymianie na nowe od razu załapuje, a nie tak jak wcześniej trzeba było go męczyć z pół minuty i wspomagać się plakiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szali6    0

416zł z wysyłka. Kupowałem w sklepie internetowym

Edytowano przez szali6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam . Podana przez ciebie cena dotyczy jednej sztuki , czy kompletu ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Fabryka montuje świece BERU GN001 i można je kupić za ok 150zł/szt, innych markowych zamienników chyba nie ma a te po  100zł to chińczyki, kolega kupił komplet 4 szt to jedna już jako nowa już nie działała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj