Skocz do zawartości

Zdjęcie

John Deere 6900- opinie


35 odpowiedzi na ten temat

#21 Share MarcinJvD

MarcinJvD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kletnia

Napisany 24 grudzień 2008 - 16:43

John Deere 6900- opinie Jest w skrzyni taka śruba ktora blokuje wlączenie tego biegu.trzeba ja wykrecic i zmienic plastik w kabinie i powinno być dobrze.ale to zalezy od rodzaju skrzyni akurat u mnie jest taka ze dalo sie ją rozblokowac.jek to power quad 4-biegowy i byl zablokowany bieg E wiec jak teraz odblokowałem to jezdzi troche szybciej:)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 6900- opinie Dzisiaj, 16:35
  •  

#22 Share majranjd

majranjd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. wągrowiecki

Napisany 24 grudzień 2008 - 21:21

John Deere 6900- opinie łoooo... szacun dla kolegi, wnioskuje z tego ze odważyłeś się rozebrać skrzynie? Ja jakbym miał takiego do "zabawy" to rozebrałbym sobie i zobaczył nauczyłbym sie ;) ale niestety niestac mnie na taką zabawke ;)
Ja mam zablokowany bieg E i F... mam najwolnijszą skrzynie.
Cięzko jest taki tunning zrobić?
DEZERTER

#23 Share qqq

qqq

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 25 grudzień 2008 - 12:05

John Deere 6900- opinie no to ładnie 52km/h. znajomy ma JCB FASTRACK 2140 4WS z QUADTRONIC to jezdziłem nim całe żniwa ,to 54km/h na max wyciąga ;)
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

#24 Share MarcinJvD

MarcinJvD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kletnia

Napisany 25 grudzień 2008 - 12:09

John Deere 6900- opinie

łoooo... szacun dla kolegi, wnioskuje z tego ze odważyłeś się rozebrać skrzynie? Ja jakbym miał takiego do "zabawy" to rozebrałbym sobie i zobaczył nauczyłbym sie ;) ale niestety niestac mnie na taką zabawke ;)
Ja mam zablokowany bieg E i F... mam najwolnijszą skrzynie.
Cięzko jest taki tunning zrobić?

nie trzeba skrzyni rozbierac....jaki maz model ciagnika?u mnie tez byly te biegi zablokowane wiec moze da sie cos zrobic;) jest to power quad czy zwykła?

#25 Share majranjd

majranjd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. wągrowiecki

Napisany 25 grudzień 2008 - 22:05

John Deere 6900- opinie hmmm coraz ciekawiej sie robi ;) ale słuchaj dla mnie to dziwne, goście w Mancheim wkładają jednolite skrzynie jak leci? przeciez to jest nieekonomiczne? jak muszą włożyc te same tryby i mechanizmy a blokują je tylko zwykłymi śrubami, a skrzynie "wolniejsze" były na pewno tańsze w zakupie niz te szybkie... dziwne...
Wracając do wątku... ;)
ja mam 6800 i też mam PQ... jak to sie robi? albo odezwe sie na gg to mi pokażesz w katalogu w którym to mejscu jest co?
EDIT:
znalazłem... cudów nie ma... tymi trybami róznią sie te dwie skrzynie: Obrazek to są te ktore narysowali ponizej tego wałka...
innego logicznego wytłumaczenia nie jestem w stanie znaleźć, ale chetnie przeczytam jak Ty to zrobiłes:)
DEZERTER

#26 Share MarcinJvD

MarcinJvD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kletnia

Napisany 26 grudzień 2008 - 10:41

John Deere 6900- opinie ja w skrzynie nie zagladalem.rozblokowanie w 4 biegowej skrzyni PQ jak mało kto wie jest na wieszchu przy gdzwigni od linki zmiany biegow A B C D....wystarczylo wykrecic tak blokujacy bolec i wymienic plastki w kabine i juz masz skrzynie 5 z predkoscia ponad 50 km/h.to zalezy wylacznie od skrzyni i tyle.

#27 Share siemens75

siemens75

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:North city :)

Napisany 26 grudzień 2008 - 20:26

John Deere 6900- opinie Witam A jak się sprawa przedstawia w 5620 advanced ? Tam bodajże jest blacha na biegu P.

#28 Share Dawid87Wlkp

Dawid87Wlkp

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 grudzień 2008 - 18:51

John Deere 6900- opinie A pozwólcie że przeskoczę na inny model, 6910 TLS, czy amortyzacja osi w stanie spoczynku powinna być w "górze" czy w "dole", no i czy fakt że po odpaleniu ciągnik się pompuje jest czymś normalnym czy oznacza ze amortyzacja już nie trzyma jak powinna??

Z wstępnego wywiadu dowiedziałem się że powinna być zawsze "napompowana" a ja znalazłem taki z ciekawą ceną który niestety ale siedzi w dole i nawet po odpaleniu nie chce się w górę dźwignąć:/

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 6900- opinie Dzisiaj, 16:35
  •  

#29 Share FARMER1313

FARMER1313

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 211 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:POMORSKIE

Napisany 23 marzec 2010 - 21:00

John Deere 6900- opinie Zawsze powinieneś spuścić powietrze i opuścić się na poduszkach podobnie jak w ciężarówkach po co ciśnienie ma trzymać bezużutecznie ciągnik przy odpaleniu sprężarka uzupełnia braki ciśnienia podnoszą się poduszki ewentualnie bijesz do butli na przyczepe i ogień! można jechać :)

#30 Share JUREKJUREK

JUREKJUREK

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 lipiec 2011 - 10:21

John Deere 6900- opinie

nic nie musiałem zgrywac ponieważ to jest ta sama skrzynia ktora byla w ciągniku tylko miala zablokowany jeden bieg.

WITAM CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZEBY ROZBLOKOWAĆ JD.7600 ROK 1995 ŻEBY BYŁ SZYBSZY.DORADŻ MI KOLEGO.POZDRAWIAM.

#31 Share marcin123611

marcin123611

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 31 styczeń 2012 - 19:49

John Deere 6900- opinie witam ja mam podobny problem w ciagniku 6100 terz mam blokade na biegu F nie mam zadnej zaslepki tylko poprostu nie moge wrzucic tego biegu troche to denerwujace jechac 34 km/h

#32 Share OKEY

OKEY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Lubelski

Napisany 27 październik 2013 - 23:00

John Deere 6900- opinie W różnych krajach sa dozwolone inne prędkości ciagników rolniczych i dlatego producent robi blokady aby dostosować ciagnik do przepisów danego kraju. Po za tym niczym one sie nie różnią więc wystarczy zdjac blokadę. W zależnosci od ciagnika mogą biegi byc zablokowane mechanicznie lub poprzez zmiany w oprogramowaniu komputera. Akurat w tych JD powinny byc blokady mechniczne, przynajmniej tak dzisiaj twierdził goscio u ktorego ogladalismy ze szwagrem JD 6600 ze skrzynia 34km (Francja). Podobno wystarczy wyjać jakiegos bolczyka czy wykrecić sróbkę i bedzie szybka skrzynia , ale czy to sie sprawdza we wszystkich modelech tej serii to nie wiem

#33 Share smatyl

smatyl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnoslaskie

Napisany 16 kwiecień 2014 - 22:40

John Deere 6900- opinie witam kolegow ja ostatnio zakupiłem john deere 6400 z mechaniczna skrzynia bez rewersu i tez ma zablokowany bieg f , czy ktoś się orientuje z was czy jest możliwość odblokowania tego biegu.

#34 Share lukas00111

lukas00111

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okonek
  • Zainteresowania:rolnictwo produkcja roślinna

Napisany 20 wrzesień 2014 - 14:22

John Deere 6900- opinie Witam posiadam od 2 lat jd 6900 i nie mozna wbic tez biegu F na gorze przy plastiku nie ma zadnej blokady a przez plastik widac ze od biegu f tez sa tam takie przeciwwagi metalowe jak przy pozostalych. Ciagnik sprowadzony jest z anglli moze wystarczy wyciagnac jakis bolczyk i tez bedzie dialal bieg f prosze porade kolegow

#35 Share jacek5227

jacek5227

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2015 - 20:48

John Deere 6900- opinie

najlepiej wszystkiego po trochu
dałem nie co ponad 80 tys.
jak narazie rozblokowałem skrzynie jeździ 52 km/h ale wiecej nie ma jak wyprobować wiec pytam

Jak to zrobiłeś? Chciałbym to zrobić w swoim JD ale nie wiem jak.   :P Podpowiesz?  ;)



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 6900- opinie Dzisiaj, 16:35
  •  

#36 Share jarx08

jarx08

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 wrzesień 2016 - 20:23

John Deere 6900- opinie

witam,

 

Ja również w JD 6810 mam zablokowany bieg F nie ma żadnych zaślepek porostu nie da się włączyć. Skrzynia Power Quad.

możecie pomoc ?

 

Pozdrawiam,



Podobne tematy