Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Lamborghini champion 150- jak włączyć biegi żółw?

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam!

Tak jak w temacie..znajomy ma Lambo champion 150, skrzynia automatyczna z 2004r. Na podłodze przy prawej nodze jest 'wajcha' do przelaczania biegow z zólwia na zajaca i na odwrot ale za cholere nie idzie jej ruszyc. Juz nie wiemy czy trzeba jakis przycisk do przelaczania uzyc? Niech ktos pomoze bo juz nie wiem czy to takie skomplikowane czy tez cos jest zepsute...z gory dziekuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

A więc tak: najpierw musisz na jojsiku zrzucić biegi do samego dołu i wtedy ta dźwignia na dole zostanie odblokowana i swobodnie będzie można przełączyć na żółwia.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

czyli musze miec wlaczone biegi do przodu lub do tylu i maja byc na najwolniejszych tak? w przypadku zajaca do przodu najnizszy to 10 bieg i wtedy mam przezucac? dobrze rozumiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Nie. Musisz zejść biegami poniżej 10ego biegu. Mam nadzieję że wiesz jak to się robi. Dla pewności napiszę. Wciskasz sprzęgło nożne, wciskasz sprzęgło pod palcem (pod jojsikiem), włączasz rewers do przodu i wtedy zrzucasz biegi do samego dołu. Jak zejdziesz do 1go to wtedy będziesz mógł przełączyć tą dźwignię od żółwia i zająca.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dziekuje bardzo za odpowiedz. Juz niebawem bede to sprawdzal ale nie wiedzialem ze w ten sposob to dziala :) Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Matik7171x
      Witam, mam problem z Areską, a mianowicie gdy się rozgrzeje silnik to mam problem z przerzuceniem biegów zolw/zając. Czego to może być wina ?
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj