-
Podobna zawartość
-
Przez lukasz
Witam,
tak jak w temacie, podczas hamowania w kabinie słyszalny jest stuk (być może tylny most lub skrzynia).
Mam Valtrę 6300.
Spotkał się już ktoś z takim przypadkiem?
-
Przez Bartek72511
Tak jak w temacie. Chodzi mi czym różnią się te dwie wersje?? bo np 3090 i 3610 mają zbliżone moce ale czy czymś sie różnia czy tylko mocą??;[
-
Przez T171
WITAM ,odnosnie mojej Valtry T171 ,czy słyszał może ktoś o takiej usterce jaką opisuje? co mogło być przyvzyną? wada fabryczna czy moze słaby materiał?sam jestm operatorem i dbam o nią jak o dziecko ma 1300mth i wszystkie przeglady robie w ASO i przepłacam oczywiscie..ale dlaczego mogło wyrwać obudowe łożyska z przedniego mostu?
-
Przez Ciastko
Witam otóż zastanawiałem się czym różnią się modele Zetorów 5211 robionymi na eksport i tymi krajowymi. Nie mam na myśli różnice w wyposażeniu czy wspomaganiu bo tyle wiem. Chodzi mi o jakieś większe udogodnienia związane z mechaniką (silnik, skrzynia biegów).
P.S. Czy w ciągnikach eksportowych była różnica mocy? Jeśli taki temat istnieje to ja go nie znalazłem.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
-
Przez dontadeooo
witam, juz prawie od roku użytkuje 685dt i mam pewien problem, mianowicie jak maszyna się dobrze rozgrzeje to w przednim moście słychać jakieś zgrzyty i piłowanie, tak jak by jakieś tryby nachodziły na siebie czy coś takiego, w polu nie jest tak żle ale jak zjade z asfaltu to makabra, co gorsze dzeiej sie to coraz częsciej.Druga sprawa to jak wyłącze przedni naped i ruszam to slychać takie pukniecie, (w serwisie powiedzieli ze to normalne) czasami jest tak ze jade i to pukniecie słychać 5 razy albo i więcej, tak jakby ten naped sam sie zalączał i wyłączal mimo że kontrolka sie nie zapala. dzwonilem po serwis 2 razy i za każdym razem jak przyjadą to nic sie nie dzieje, anie nie stuknie ani nie puknie ani nie zgrzytnie;) czy ktoś z was spotkał sie z takim problemem???
-