dziewullo

Ursus 914 DL FINN

Polecane posty

dziewullo    0

Witam:) Jestem nowy na forum i za bardzo się tutaj nie orientuje ;/ Chłopaki pomóżcie ! Jeśli był taki temat na forum to podeślijcie go mi :) Właściwie to mi chodzi o to na co zwrócić uwagę przy zakupie tego sprzętu żeby nie nadziać się na duże koszty związane z jakimi kolwiek naprawami? Wiem że nie uniknie się drobnych napraw, ale nie stać mnie na przesypanie całego ciągnika. Ciągnik jest z 1985 roku, sprowadzony z Norwegii, przeszedł remont wizualny tzn. Nowy lakier, błotniki tył. Koszt jego to 37000zł. Dużo,mało? Sprzedawca mówił ze ciągnik pracował w Skandynawii przy turze, o czym świadczą przednie opony, prawie zero protektora oraz wyrobione łożyska w przednim moście od krzyżaków. To jak pomożecie ? Z góry dzieki za wszelką pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    222

zależy wszystko od roku ale takiego odmalowanego to trochę można się obawiać niech pochodzi żeby dobrze rozgrzał i sprawdź wtedy ciśnienie na zegarze bo może na zimnym trzymać a potem uciekać przód jak od tura to i sworzeń głowny do zrobienia i opony to parę ładnych groszy trzeba w to włożyć,zobacz czy z odmy nie idzie olej albo jakiś dym powinien praktycznie być nie zauważalny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

Sprawdź WOM czy działa pod obciążeniem na rozgrzanym oleju i żółw/zając czy jest sprawny, napęd czy nie ma luzów i czy nie grzechocze, podnośnik czy działa sprawnie i tak jak koledzy wyżej trochę przy drogo jak na ten rocznik i model


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

sprzeglo tez może być zużyte, jak dużo z turem pracowal, jak odmalowany to pewnie szykowany na handel, lepiej kupic w orginale bo widzisz co jest, czy było dbane o ciągnik, a tak to płacisz dodatkowe kilka tys za farbe, ale z drugiej strony przynajmniej ladnie wygląda, bo ruine to wstyd przyprowadzić, , ogolnie to dobre ciągniki, sam mysle cos takiego wziasc,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

ogólnie ciągniki Ursus Finn , są o niebo lepsze z wytrzymałością od ursusów na polski rynek.. Wiem, bo sam mam Ursusa FInn , ale kupiłem go za 40 tyś i w oryginale w 2006 i złego słowa nie mogę powiedzieć o nim . Wiadomo, czasami coś sie psuje , ale wiadomo, swoje lata ma, ale nic poważnego się nie działo. Polecam te ciągniki. Ale o konkretnym ciągniku nie mogę nic powiedzieć, bo go nie widziałem.


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mironex    0

Potrzebna mi Wasza opinia na temat Ursusa lub Zetora sprowadzanego ze Skandynawii np z Norwegii albo z Danii. Interesuję się zakupem takiego ciągnika ale nie wiem jak się mają ceny części do takich ciągników .Może lepiej odpuścić sobie sprowadzany a poszukać na swoim podwórku?

Czekam na Wasze szczere opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DanielB    24

zależy jaki model potrzebujesz.Ale z reguły części są te same co w naszych wersjach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

Spytaj usera @finn z reguły części dostaniesz jak do zwykłych tylko eksportowe były lepiej wykonane lepszy komfort itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidgr    82

a ja nie polecam zadnych zetorow ani innych ciagnikow ze skandynawi. Zobaczcie koledzy ile kosztuja ladnie ciagniki nawet w Norwegii kilka tysiecy drożej niż u nas do tego doliczcie clo vat i koszt transportu.... Pracowalem przez rok u handlarza kombajnow i ciagnikow w powiacie kieleckim i to jakie ciagniki on sprowadzal wlos na glowie staje .... wiekszosc zetorow to zgnilki poniszczone pordzewiale to malo powiedziane idealnym slowem było by określenie "szroty przegnite". Na takie ciagniki wali sie tone szpachli pare łatek prosto na rdze i ladnie maluje i do żyda. dużo zetorow ma uszkodzone silniki waly glowice co sie wtedy robi ?kupuje najtanszy wał chiński z alledrogo i na wyjazd z placu starczy. Zerwane tryby w skrzyni tez nie problem naspawac wyszliwowac i ciagnik nowka sztuka. Ja stanowczo odradzam zakup od handlarzy ciagnikow wlasnie z stamtąd bo to niezle miny chyba że sam jedziesz kupujesz od norwega dajesz wiecej i tylko szukasz transportu ewentualnie gdy nieraz u takich trafisz na rozładunek prosto z tira wtedy sam sie za glowe zlapiesz . Przepraszam ze tak dlugo ale to jest tylko moje zdanie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Podpicować to można każdy i wszędzie można trafić na "perełkę" .Ja mam "Irlandczyka"z pól golfowych i jestem zadowolony .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mironex    0

A może ktoś podpowie mi na co szczególnie zerkać i jak podpatrzyć pewne rzeczy żeby całkowicie nie wpaść ''jak śliwka w kompot''. Może ktoś ma jakieś sposoby na to ,żeby zobaczyć coś czego normalnie nie widać. Zależy mi na Waszych podpowiedziach ponieważ sam zaczynam ''stawać dopiero na swoim'' i takie wypisz wymaluj rzeczy ,które każdy by zobaczył gołym okiem  to i ja może zobaczę ale expertem to ja nie jestem.


Odnośnie modelu to myślałem o takim 100-120 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Ciągniki są lepiej wykonane, tzn na export szły ciągniki z części pierwszego sortu, trzymające wymiar itp, krajowe gorzej, było zapotrzebowanie to aby sztuka, nie ważne że jakieś wady miały części, montowano i na sprzedaż.... Ciągniki toporne, mulaste i paliwożerne jak żuk w benzynie, dosłownie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj