Skocz do zawartości

Zdjęcie

W sprawie PROW


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
6188 odpowiedzi na ten temat

#2201 Share Dodi

Dodi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Ryk-Przykwa

Napisany 01 kwiecień 2009 - 19:39

W sprawie PROW Dzisiaj zaczęli mi robić wniosek. Robią postępy ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
W sprawie PROW Dzisiaj, 11:49
  •  

#2202 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 01 kwiecień 2009 - 19:45

W sprawie PROW @korba to lepiej sprawdź umowę o dotację, bo w takim razie musisz zmienić termin zakupu maszyny na późniejszy. Ja kupowałem ostatniego możliwego dnia (trochę nerwów było), a terminu nie mogłem zmienić, bo trzeba to było zrobić z wyprzedzeniem chyba 1 miesiąc. Ale może na PROWie masz inaczej bo ja miałem tak na SPO. Szkoda żeby przez pierdołę mieć kłopoty.
@CaptOOrniC a skąd jesteś? Bo ta firma mojego sąsiada to z Legnicy jest ale odradzam, bo razem to możesz zabulić z 6 koła i więcej. Ja robię sam, wystarczy trochę staranności.
a

#2203 Share Pawel156

Pawel156

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze

Napisany 01 kwiecień 2009 - 20:11

W sprawie PROW Ja też czekałem z zamówieniem ciągnika aż do podpisania umowy i efekt taki ze teraz trzeba by czekać na ciągnik do lipca. A temin realizacji mam na czerwiec, a już nie chcę przedłużać Musiałem odpuścić niektóre elementy wyposażenia dodatkowego i będzie prędzej może nawet w kwietniu.

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
W sprawie PROW Dzisiaj, 11:49
  •  

#2204 Share kobra89

kobra89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie/Sokolka
  • Zainteresowania:Projektowanie i majstrowanie nad maszynami.

Napisany 01 kwiecień 2009 - 20:21

W sprawie PROW Jade jutro aneks pisac z przelozeniem terminu do konca wrzesnia, wkoncu jak kupie wczesniej to moge skladac o platnosc ostateczna, wiec sie nie martwie juz tak.
Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

#2205 Share kapitan1

kapitan1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 74 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głuchów WLKP

Napisany 01 kwiecień 2009 - 21:09

W sprawie PROW Co do ODR-ów mam podobne; zdanie gra nie warta świeczki ale choć na mój wniosek mam podpisaną umowe i galancie złapałem o co chodzi to i tak wniosek ojca pisze mi gość bo jak robisz wniosek za kilkaset tyś inwestycji to nie warto żałować paru tyś bo oni wiedzą jak niektóre rzeczy obejść czy przyspieszyć. Ja z wielkościami nie miałem problemu na 37ha w tym 14 ha swojej dostałem 164km ciągnik pług 4+1 oraz wiele innych maszyn a najlepszy był rozrzutnik obornika przy braku hodowli. Wystarczą dobre wyjaśnienia .

Pozdro

#2206 Share QuasiFarmer

QuasiFarmer

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 01 kwiecień 2009 - 21:20

W sprawie PROW @kapitan1 to moze pochwailsz sie co zrobic by na 37 ha dostac 164km? a pług to obracany moze? no chyba, ze zadnego sprzetu nie miałeś wcześniej... ;)

#2207 Share marian892

marian892

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 kwiecień 2009 - 17:34

W sprawie PROW Koledzy czy do złożenia wniosku potrzebny jest wypis z ksiąg wieczystych czy wystarczy sam Akt Notarialny??

#2208 Share Dodi

Dodi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Ryk-Przykwa

Napisany 02 kwiecień 2009 - 18:34

W sprawie PROW Potrzebny jest tylko wypis z ksiąg wieczystych

#2209 Share edzio

edzio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachód
  • Zainteresowania:Rolnicstwo,Motoryzacja

Napisany 02 kwiecień 2009 - 20:32

W sprawie PROW witam mam pytanko czy jeśli w tym roku by mi nie wypaliło złożenie wniosku to kupę chodzenia i załatwiania,a raptem dwa tyg zostały
-czy jest taka opcja że np się wyczerpią pieniądze unijne na prow czy mogę spokojnie jeszcze poczekać na następny rok?,
-może dojdzie trochę ha i łatwiej będzie a i czy łąki też są brane pod uwagę?
moje filmiki you tube

mtz82 +bury2.5
http://pl.youtube.co...h?v=rD01sQvTx3Q
miłego oglądania

#2210 Share kobra89

kobra89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie/Sokolka
  • Zainteresowania:Projektowanie i majstrowanie nad maszynami.

Napisany 02 kwiecień 2009 - 20:52

W sprawie PROW No i dzis zlozylem wniosek o platnosc 1 etapu, i sie dokladnie wypytalem i wiem, że jak skladam na silosy to musze miec tylko pozwolenie na budowe a nie jakies duperele o zagospodarowaniu przestrzennym i planow.
Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
W sprawie PROW Dzisiaj, 11:49
  •  

#2211 Share zetorr6441

zetorr6441

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 02 kwiecień 2009 - 21:06

W sprawie PROW Nigdy nie wiadomo na ile wystatrczy pieniędzy, renty struktóralne dają sporo do myslenia, miały być do 2013 a juz sie skonczyly....
tak, łąki też są brane pod uwagę.

#2212 Share Wielkopolanin

Wielkopolanin

    Zaawansowany

  • Redaktor
  • PipPipPip
  • 401 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Wągrowiecki
  • Zainteresowania:Szerokie

Napisany 03 kwiecień 2009 - 12:00

W sprawie PROW @kobra89 składałeś wniosek na dofinansowanie silosu jako całość (z tą betonową płytą pod nim?) czy tylko samego kosztu zakupu silosu? Pytam bo też chce złożyć wniosek na "BINa" ale myślę,ze lepiej podstawę wylać za swoją kaskę - mniej formalności. A jeśli otrzymałeś dofinansowanie też na tą podstawę, to jakie formalności trzeba spełnić - kosztorys?

#2213 Share marcin99023

marcin99023

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 03 kwiecień 2009 - 14:03

W sprawie PROW my rowniez składamy na "biny" ale bez płyty...
:)

#2214 Share mariuszSie

mariuszSie

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów

Napisany 03 kwiecień 2009 - 15:04

W sprawie PROW Z góry przepraszam jesli moje pytanie jest nie na miejscu...

ale czy juz został rozpoczęty nabor czy dopiero 20 kwietnia . i czy juz mozna pobrac formularze do wypełniania... bylem u dealera i mowil ze zadzwoni jak sie rozpocznie nowy nabor i nie wiem co robic bo narazie nie dzwoni...

#2215 Share kobra89

kobra89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie/Sokolka
  • Zainteresowania:Projektowanie i majstrowanie nad maszynami.

Napisany 03 kwiecień 2009 - 16:32

W sprawie PROW Wiecie ja juz dzis sie rozczarowalem z silosow nici, u mnie jest pierd****** NATURA 2000 i moge se poskakac, na zezwolenie na budowe sie czeka 3-5 miesiecy;/ A jak nie masz zezwolenia do wniosku i skladasz tylko sama oferte to szkoda twojej roboty.
Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

#2216 Share marti565

marti565

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 236 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:muzyka film no i rolnictwo

Napisany 03 kwiecień 2009 - 18:37

W sprawie PROW

Z góry przepraszam jesli moje pytanie jest nie na miejscu...

ale czy juz został rozpoczęty nabor czy dopiero 20 kwietnia . i czy juz mozna pobrac formularze do wypełniania... bylem u dealera i mowil ze zadzwoni jak sie rozpocznie nowy nabor i nie wiem co robic bo narazie nie dzwoni...

nabór rusza 21 kwietnia. Formularze już mozna bodajże pobierać jak się nie mylę.

#2217 Share marcin99023

marcin99023

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 03 kwiecień 2009 - 22:11

W sprawie PROW @kobra jesteś tego pewien?? my składamy bez zezwoleń i nasz doradca nic o tym nic nie mowił...
:)

#2218 Share kobra89

kobra89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie/Sokolka
  • Zainteresowania:Projektowanie i majstrowanie nad maszynami.

Napisany 04 kwiecień 2009 - 06:06

W sprawie PROW Pewien na 200% ty nie sluchaj doradcy bo jemu to wszystko wisi czy ci dadza zbiorniki czy nie, ale rzeby moc na nie zlozyc oferte musisz miec do niej zezwolenie na budowe, tak jak pisalem u mnie okres oczekiwania to ponad 3 miechy.

I wez zajedz lepiej do agencji i zapytaj co jest wymagane do Silosow. Powiedza Ci napewno.
Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

#2219 Share marcin99023

marcin99023

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 06 kwiecień 2009 - 13:48

W sprawie PROW Tata sie dzis dowiadywał i mówi, że można składać bez zezwolenia, a dodac dopiero w czasie porpawek czy jakos tak... nie wiem co i jak dokładnie...
a doradcy raczej zależy żeby wniosek przeszedł bo on wtedy dostaje reszte pieniędzy... a poza tym to sprawdzone biuro bo juz raz nam wniosek robili...
:)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
W sprawie PROW Dzisiaj, 11:49
  •  

#2220 Share kobra89

kobra89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie/Sokolka
  • Zainteresowania:Projektowanie i majstrowanie nad maszynami.

Napisany 06 kwiecień 2009 - 18:11

W sprawie PROW Ciekawa sprawa jak tak bo w agencji mi mowia ze odrazu silosy sa odrzucune bez pozwolenia :?
Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Walka z ASF! Zaostrzenie przepisów! zobacz »