UrsusFan1222

Ursus C-360 remont ZDJĘCIA

Polecane posty

Mikua    119

To wykonanie miażdży agricole, powinni wziaść przykład i unowocześnić a nie nadal ten sam bubel sprzedaja,

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

@Vitoma masz racje dorobienie czego kol-wiek zabiera masę czasu, z zestawu agricoli jedyne co mi się nie podoba to jednorazowy kardan który wygląda mizernie. Nie wiem ile on wytrzyma, w przypadku padnięcia, zużycia krzyżaków trzeba zakupić nowy. Krzyżaki są zaprasowane o ile dobrze pamiętam, stąd pomysł na mocniejszy kardan z wymiennym krzyżakiem. Mam już sztycę do orbitrola z agricoli, brakuje mi jeszcze podstawy orbitrola która zastępuje kolumnę kierowniczą oraz siłownika skrętu. To tyle z grubszych rzeczy :) wracając jeszcze do mocowania pompy NSZ 10, mocowanie jest kompatybilne z agricolowym kardanem, w przypadku innego kardana trzeba już coś kombinować.

@Mikua miło że się podoba.

Edytowano przez UrsusFan1222

W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

To wykonanie miażdży agricole, powinni wziaść przykład i unowocześnić a nie nadal ten sam bubel sprzedaja,

 

Nie lubie za bardzo tej firmy bo jest bardzo niesolidna i wykonanie pewnych elementów wspomagania też jest kiepskie, ale akurat kardan i mocowanie pompy do c-360 jest moim zdaniem bardzo OK. Wyjmowałem ostatnio ten kardan i po 350mtg nie nosil zadnych sladów zuzycia. bublem bym tego nie nazwał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Wracając do jakości części do wspomagania z Lubienia Kujawskiego kupiłem u nich wyżej wspomnianą sztycę do orbitrola. Nie mam zastrzeżeń co do jakości wykonania, na prawdę nie ma się do czego przyczepić, paczka dotarła szybko. @ vitoma może zbyt chłodno i pesymistycznie oceniłem kardan o którym wspomniałeś, nie przekreślam tego produktu całkowicie, dużo osób na af założyło wspomaganie. Ale tak naprawdę nikt nic konkretnego nie napisał, po za tym ze lekko się kręci :lol:

Wracając do tematu oto mój kardan

post-7742-0-75713500-1409601961_thumb.jpg

Plansza nie była skorodowana, wręcz przeciwnie prawie idealnie gładka po wytoczeniu na tokarce, potraktowana piaskiem.

post-7742-0-05045700-1409602112_thumb.jpg

Śruba która będzie mocowała plansze do koła pasowego zmieniona na m 14.

post-7742-0-88678600-1409602213_thumb.jpg

Wspornik podstawa pomp hamulcowych który ciężko było zdobyć, znaleźć. Jeśli był to za jakieś zaporowe sumy, 100 zł plus wysyłka, lekko zregenerowany, wybite cięgno zaworu hamulcowego, zapieczony sworzeń pedałów który trzeba było grzać palnikiem.

post-7742-0-33904500-1409602346_thumb.jpg

post-7742-0-94337200-1409602397_thumb.jpg

Pedał gazu dorobiony we własnym zakresie, stary prawdopodobnie oryginalny był bardzo cienki, ktoś lubił dać sobie gazu :D

post-7742-0-86762800-1409602489_thumb.jpg

Dodatkowe kalmitki (tymczasowe)

post-7742-0-39544100-1409602524_thumb.jpg

Wspornik pochodzi od c-360, wspornik od c-355 był krótszy nie posiadał mocowania na 2 dodatkowe śruby(lewy dolny róg zdjęcia)

post-7742-0-05544400-1409602553_thumb.jpg

W mojej skrzyni nie ma nawet otworów mocujących o których wspomniałem, zastanawiam się czy wiercić czy zostawić.

Kilka zdjęć w wczorajszego malowania, na zdjęciach już w kolorze, wcześniej dałem podkład epoksydowy.

post-7742-0-05262700-1409864747_thumb.jpg

post-7742-0-82725700-1409864824_thumb.jpg

Wspornik pomp hamulcowych

post-7742-0-75977300-1409864838_thumb.jpg

Płaskownik od zamykania maski do którego zapinamy zamki gumowe.

post-7742-0-08380100-1409864859_thumb.jpg

post-7742-0-54504600-1409864877_thumb.jpg

Zainteresowanie moim tematem chyba osłabło, chcecie Szanowni Użytkownicy abym kontynuował dodawanie zdjęć i tak dalej ?

Edytowano przez UrsusFan1222

W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mankog    0

ja tak. ciekawy temat, podziwiam cierpliwość, podoba mi się dbałość o detale w malowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Nie opłacało się zastosować wspomagania elektrycznego, jak to obecnie jest stosowane w nowych samochodach ? 

 

Kolor korpusu mnie nie przekonuje, jednak wolę jasne kolory niż ciemne


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Wrzucaj wrzucaj foty - napewno wiele osób śledzi - ja też :).

 

Po co kupileś nowy wspornik pedałów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Jestem pod wrażeniem te wspomaganie zapowiada się w pełni profesjonalne. Na tym kardanie to i nsz 50 uciągnie bez problemu taki on mocny. 

 

Wstawiaj zdjęcia jak poskładasz te wspomaganie na ciagnik ,ciekaw jestem jak to wszystko pasuje ze sobą.  


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

@TheMariko12 nie było brane takie pod uwagę, nie znam dokładnie budowy ani zasady działania. Chodź pomysł godny zainteresowania, ciekawe jak by się spisywało podczas pracy ciągnika z turem. 

 

@Vitoma nie miałem wspornika do tej skrzyni, w starej skrzyni był wspornik na jeden pedał czyli układ czterdziestki. 

@Radekk postaram się wrzucić wszystkie zdjęcia. 

@Ominowy jak wyżej wspomniałem nie mam jeszcze siłownika, prawdopodobnie wzdłuż przedniej belki(przodka) 

Nowa pompa wodna ''Ursus'' dość fajne wykonanie, cena 120 zł w okolicznym sklepie.  

 

Pompa zmieniła kolor pomarańcz poliuretan 

 

 

Oto efekt, podczas dokręcania piastki pompy wodnej zerwałem gwint na nowej nakrętce dodanej do zestawu. Nie użyłem zbyt wielkiej siły, co ciekawe gwint na wałku nie uległ uszkodzeniu tylko obrało nakrętkę ,może dlatego że jest wąska. Nowa po skróceniu delikatnie na tokarce, nakrętka m 14 x 1.5 

 

Koło pasowe oraz wiatrak po długim leżakowaniu na półce w końcu się przydały, prawdopodobnie wyrób z PRL-u 

 

 

Już na swoim miejscu 

 

 

Dla ciekawskich widok od przodu 

 

Pasek Sanok 16 zł, chciałem kupić germański ale nie było :D

 

Tutaj w komplecie 

 

Elementy układu wspomagania:pompa, kardan, plansza, wspornik maski a zarazem pompy hydraulicznej. 

 

 

 

 

Edytowano przez UrsusFan1222

W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Pompę zrobiłbym na czerwono, lepiej by wyglądało jak dla mnie :D

 

Pasek z Sanoku jest również dobry na kilka lat starczy Ci go


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio3p    2136

Podoba mi się robota, czysta i estetyczna :)


24.07.2008 - 24.07.2023 - 15 lat na AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Witam wszystkich po długiej przerwie :) , dalsza część niekończących się zmagań z ursusem.  

Przyłącza do pompy nsz 10  zakupione w agricoli. Ssawne i tłoczne, w przypadku ssawnego trochę przesada z grubością ściany kołnierzowej. 

Według mnie można było spokojnie zrobić ''cieńsze'', ceny ssawne 27 zł, tłoczne 21 zł. 

Brakuje tylko o ringów

post-7742-0-95933900-1428233044_thumb.jpg

Wspornik orbit-rola początkowo miał być produkcji ''domowej''  zakupiony gotowy koszt 100 zł. 

Orbit-rol  orsta z domowych zapasów 

post-7742-0-07392300-1428233391_thumb.jpg 

 

Nie obyło się bez problemów, na zdjęciu widać dorobioną plansze. 

Wałek sztycy orbitrola był za długi, efektem czego nie można było skręcić całości  na ''sztywno'' 

Po prostu pomiędzy wspornikiem a sztycą był duży luz, producent chyba nie wziął tego pod uwagę. 

post-7742-0-42988600-1428233864_thumb.jpg 

Rzut z bliska 

post-7742-0-91849200-1428233929_thumb.jpg 

Tutaj widać lekką kolizje z przystawką  wszystko na styk, mam nadzieje że jakoś uda się wcisnąć przewód z kolankiem 90 stopni. 

post-7742-0-68868800-1428234054_thumb.jpg 

Widok na całość razem ze zbiornikiem, przymiarka.  

post-7742-0-92356500-1428234131_thumb.jpg 

 

Co do tematu wspomagania brakuje mi jeszcze: siłownika skrętu, zbiorniczka olejowego oraz kilka przewodów hydraulicznych. 

 

Wspornik zbiornika a zarazem ''przelotka'' cięgna gazu, tutaj tez nic nie pasuje (zdjęcie nr 4) 

post-7742-0-99240900-1428234939_thumb.jpg 

Przednie wsporniki nie do zdobycia w sklepie, dorobione z płaskownika. 

Lewa strona 

post-7742-0-12861400-1428235037_thumb.jpg 

Prawa 

post-7742-0-40255200-1428235061_thumb.jpg 

Obniżany  wspornik o czym wspomniałem wcześniej, dodatkowo podkładki m10  pomiędzy skrzynię i wspornik.  

Nawet otwory nie pasowały idealnie, pilnik w ruch  :D

post-7742-0-91468300-1428235306_thumb.jpg 

Prawa strona, obeszło się bez przeróbek  B)

post-7742-0-86473800-1428235368_thumb.jpg 

Tak wygląda całość 

post-7742-0-75225700-1428235412_thumb.jpg 

Tutaj razem ze zbiornikiem który był strasznie zmasakrowany. Delikatnie szpachlowany, pomalowany podkładem. 

Ze względu na przymiarki i inne dziwne akcje nie pomalowany jeszcze w kolor. 

post-7742-0-62693400-1428235539_thumb.jpg 

Niebawem kolejna dostawa zdjęć, pozdrawiam wszystkich ''cierpliwych'' zainteresowanych tematem  :)

 

 

 

 

 

 

 

 


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Zdjęcia miały być niebawem, wstawiam dopiero teraz z powodu braku czasu oraz wielu innych czynników  :)   

Wspornik orbit-rola a dokładnie jego dolna część została przerobiona ze względu na kolizję(wyżej wspomnianą) z przystawką od biegów. 

Druga sprawa że  orbit-rol od strony przyłączy posiada ''dystans'' który skomplikował sprawę. 

post-7742-0-87006300-1443383386_thumb.jpg 

Czas na silnik który jest na chwilę obecną prawie ''ogarniety''  

Część elementów z pompy wtryskowej, na zdjęciu brakuje jeszcze łożysk oraz obudowy która też została wymieniona. 

Pompa po całkowitym remoncie koszt około 800 zł.  

post-7742-0-31975300-1443383927_thumb.jpg  

post-7742-0-05295600-1443384351_thumb.jpg 

Nowe końcówki wtryskiwaczy ursus DSL 150 A 2-U 

post-7742-0-79785000-1443384919_thumb.jpg 

Wtryskiwacze świeżo po malowaniu 

post-7742-0-62036300-1443385386_thumb.jpg 

Przed montażem klawiatury 

post-7742-0-19606800-1443385464_thumb.jpg  

  

Mam problem z wstawieniem większej ilości zdjęć(wcześniej nie było takiego) 

Dokładnie chodzi mi o limit, spróbuje napisać do moderatora.

 

 

 

 

 

Edytowano przez UrsusFan1222

W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

no nareszcie się doczekałem kolejnych porcji zdjęć czuje ze go tak odwalisz ze zal w nim będzie w pole jechać i ubabrać błotem xD:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Udało mi się rozwiązać problem z limitem   :) , niestety musiałem usunąć cześć zdjęć które dodałem wcześniej. 

W efekcie czego powstały małe braki we wcześniejszych postach, muszę okroić ilość zdjęć aby jakoś się pomieścić.  

 

 

Silnik obecnie wygląda tak 

post-7742-0-00368500-1444076198_thumb.jpg 

  

Prądnica zakończyła swoją karierę na regale :D alternator Bosch (prawdopodobnie audi 80) pochodzi ze stacji kasacji pojazdów koszt 40 zł. 

Alternator po małych modyfikacjach czyli przycięcie mocowania, ''łapy'', wspornik typowy, nietypowa śruba m 8 x 180, tulejka, kółko od prądnicy po planowaniu środkowej tulei.  

post-7742-0-90747100-1444076814_thumb.jpg

 

Nie jest to jakiś mocarz ale chyba 65 A wystarczy

post-7742-0-74876000-1444076889_thumb.jpg

Niebawem kolejne zdjęcia :)

 

 


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

witam znowu :D  nie boisz sie  ze ci sie nic nie stanie z tym wspornikiem od alternatora nie peknie spaw nam już się tak stało wiec dospawaliśmy o góry płaskownik wiec się już tak nie ''kiwie'' i jak na razie  sie trzyma :D  bo troche obciazenai tam sa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Kolego mógłbyś powiedzieć co jest dokładne potrzebne do regeneracji pompy wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Witam wszystkich :)

@ Mati8991 nie ma czego się bać  ;) nowy wspornik ''w razie draki'' nie jest drogi, w sumie o to chodziło aby był typowy. Można niby samemu coś ulepić, ale zajmuje to jakiś czas i tak dalej. Co do trwałości wsporników bywa z nimi różnie, mam wrażenie jakby były zbyt zahartowane( za suchy materiał lub zbyt twardy jak kto woli) . Czasami raz na jakiś czas pęknie (każdy w innym miejscu) nie ma na to reguły. Kończące się koło pasowe często ''zabija'' wsporniki, w przypadku słabego dokręcenia śrub mocujących prądnice też potrafi go uszkodzić. Wzmocnienie to tez zawsze jakieś wyjście. 

@ Blawatek98 miło że się podoba, z tym czasem jest różnie. Najgorsze jest to że nie zawsze wszystko pasuje tak jakby człowiek chciał, druga sprawa aby coś zrobić w miarę porządnie trzeba podejść do tego na spokojnie. 

@Adi96 na pewno wiedza(czytaj dobry pompiarz)  :D nie regenerowaliśmy  w domu pompy wtryskowej, ani ja ani mój ojciec nie mamy do tego warunków. Nie potrafię odpowiedzieć jednoznacznie na Twoje pytanie. Pompa została oddana do człowieka który zajmuje się naprawą aparatury paliwowej, objawy przed naprawą był takie że ciągnik palił od strzała, tylko mocy brakowało. Straszny ''słabiak'' pompa po prostu się zkończyła, przecieki na sekcjach, zużycie oraz nieszczelności na obudowie.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tyle co ty wiesz to ja wiem :D Chodziło mi oprócz sekcji i uszczelnień.Wiem że nie robiłeś tego sam bo się robi takie rzeczy na specjalnym stole pobierczym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

A co ty oczekujesz - gość nie ma zakładu naprawy pomp wtryskowych więc co ma niby więcej wiedzieć lub inaczej po co mu ta wiedza? Oddaje się do sprawdzenia i ewentualnej regeneracji i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj