Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM


22 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 grudzień 2014 - 08:38

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM

Kolego nie daj tej pompy byle komu, poszukaj jakiegoś profesjonalnego zakładu naprawy pomp i oddaj wtryski i pompę do regeneracji a jak nie znajdziesz to ewentualnie kup inną używana pompę. Moja renia 110.54 podgrzeję świecę (10-12s) i tak do -10 odpala za pierwszym razem, chociaż też pasowało by przeglądnąć układ paliwowy bo trochę kopci jak go przydusi albo ma ciężko.  Jak układ paliwowy jet dobry to pali po pierwszym obrocie wału.

Moja stara poczciwa 60 dostała pompę po regeneracji i nie ten silnik - pali jak "osobówka benzynowa" W te mrozy odpalałem to zapaliła jak bym ją przed chwilą zgasił :)  a wcześniej już koło +5 musiałem sporo kręcić aby załapał.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Dzisiaj, 01:09
  •  

#22 Share przemeko_p

przemeko_p

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów

Napisany 05 grudzień 2014 - 16:27

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM

Dymi na biało, Ciśnienia ma: 220x2 i 240x2. Ale dodam że przed wymiana powyższych częsci odpalał na dotyk...



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Dzisiaj, 01:09
  •  

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Dzisiaj, 01:09
  •  

#23 Share seraf3

seraf3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 marzec 2015 - 20:47

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM

Pisałem wcześniej że mam podobny problem jak przemeko_p i w końcu udało się ustalić przyczyne. Pompa wtryskowa była sprawdzana 3 razy i zawsze w innym miejscu, wszyscy fachowcy stwierdzili że powpa jest dobra, ( wtryski oczywiście też wyregulowane ), a silnk dalej pracował jak młocarnia, dodam że odpalał dobrze. Ciśnienie sprężania zostało sprawdzone i było w normie, więc szukamy dalej zdjęte głowice, wyjęte tłoki i przy tej okazji wymienione pierścionki ( pomiary tulej wykazały minimalne zużycie), głowice też zostały zregenerowane i sprawdzone, sprawdzony wałek rozrządu, po złożeniu silnik pracuje jak młocarnia. Szukaliśmy przyczyny w ustawieniu rozrządu ( ustawiany na wszelkie sposoby łącznie z regulacją wałka rozrządu względem wału korbowego ) i nadal praca silnika nie była taka jak powinna być. Przypadkiem do majstra ktoś przyprowadził podobną renówke i przełożyliśmy do sprawdzenia pompe i co?, i silnik sie naprawił. Pompiarz stwierdził że pewne usterki przy zwykłym sprawdzeniu na stole probierczym nie są widoczne. Ciągnik 3 miesiące na warsztacie mechanik prawie osiwiał ja zresztą też, a wkieszeni sie zrobiło bardzo lekko. Teraz czekam na pompe, jak złożymy podziele się mam nadzeje dobrymi wiadomościami.



Podobne tematy renault mwm fendt