Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM


22 odpowiedzi na ten temat

#1 Share lanos1781

lanos1781

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 14 grudzień 2013 - 19:55

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Jest sobie silnik mwm w ciągniku rolniczym.
Był odkręcany tryb,na którym są fasolki do wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu.
Niby teoretycznie przykręcone było w takim ustawieniu jak wcześniej.

Ale teraz po złożeniu wszystkiego zimny cieżko odpala,tzn dlugo trzeba krecić żeby odpalił.Jak odpali to pracuje w miare równo,jednak dodanie gazu skutkuje dużym dymieniem podczas gazowania,jak sie obroty ustabilizuja to dymienia brak.
Wczesniej dymu przy gazowaniu bylo praktycznie zero.
Gdy sie silnik rozgrzeje,to pali powiedzmy normalnie,dymienie sie zmniejsza.

Jest tez swieca plomieniowa,tylko nie wiem czy dziala i czy ona moze miec na to wplyw.

Czy przekrecenie kolnieza pompy,mimo ustawienia trybu z fasolkami tak jak byl moze miec wplyw,ze caly kat sie zmienil?
Tzn kolo zebate nie ruszone, kolniez pompy przekrecony w prawo badz lewo.

Bardzo bym prosil o pomoc.

[image]http://www.fotoszok....dja-cie0172.jpg[/image]

Załączone miniaturki

  • Zdjęcie0172.jpg

Edytowany przez lanos1781, 14 grudzień 2013 - 19:58.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Dzisiaj, 20:19
  •  

#2 Share maniek0277

maniek0277

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LTM

Napisany 14 grudzień 2013 - 20:42

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Na trybach masz - oo i o4 i 06 , ile masz garow tyle masz trafic jeden [04-06 w 00] to podstawa w składaniu , w pompie niewiele da sie zrobic , ale sprytny zrobi . Standardowo ma cykać (prawie).

#3 Share lanos1781

lanos1781

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 14 grudzień 2013 - 20:54

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM

Na trybach masz - oo i o4 i 06 , ile masz garow tyle masz trafic jeden [04-06 w 00] to podstawa w składaniu , w pompie niewiele da sie zrobic , ale sprytny zrobi . Standardowo ma cykać (prawie).



6 cylindrow,czyli rozumiem,ze mam ustawiac 06 w 00 (te znaki beda na tym kole zebatym wzgledem kola zebatego idacego z silnika?)Bo walem nie ruszalem.
Zdjety byl przedni dekiel,jak sie okazalo pozniej niepotrzebnie.
A krecenie pompa nie ma znaczenia,jesli powiedzmy mamy ustawienie jak na foto i np. przekrecimy pompa o 180stopni,nie ruszajac tym kolem zebatym z fasolkami to nie przestawia sie.

Kurde nie wiem czy dobrze wyjasnilem,tzn czy krecenie sama pompa bez przykreconego tego kola zebatego z fasolkami nie zmienia nic w ustawieniu?

#4 Share maniek0277

maniek0277

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LTM

Napisany 14 grudzień 2013 - 22:55

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Fasolkami regulujesz tylko pompa jest sztywna , chyba ze sam otwory przerobisz na fasolki na pompie, jak nie ruszales trybow (jak ruszales to one i tak ponoc pasuja tylko w jednym miejscu inaczej nie zmontujesz;;;; moze180" ) 2/4 masz trafic miedzy oo dla 4 cyl , 2/6 miedzy oo dla 6cyl. dodam odnosnie pompy : bez znaczenia na nia tryb pasuje tylko w jednym miejscu pózniej tylko (2/4 lub 2/6 zal od cyl w oo) i gitara.( jak nie jesteś pewien co do rozrządu to najpierw na tył wałek , wajcha 1000obr. , kawałek łoma i recznie możesz sprawdzić czy wszytsko ok, dla pewności.

Edytowany przez maniek0277, 14 grudzień 2013 - 23:18.


#5 Share lanos1781

lanos1781

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 15 grudzień 2013 - 12:04

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM

Fasolkami regulujesz tylko pompa jest sztywna , chyba ze sam otwory przerobisz na fasolki na pompie, jak nie ruszales trybow (jak ruszales to one i tak ponoc pasuja tylko w jednym miejscu inaczej nie zmontujesz;;;; moze180" ) 2/4 masz trafic miedzy oo dla 4 cyl , 2/6 miedzy oo dla 6cyl. dodam odnosnie pompy : bez znaczenia na nia tryb pasuje tylko w jednym miejscu pózniej tylko (2/4 lub 2/6 zal od cyl w oo) i gitara.( jak nie jesteś pewien co do rozrządu to najpierw na tył wałek , wajcha 1000obr. , kawałek łoma i recznie możesz sprawdzić czy wszytsko ok, dla pewności.



Ten tryb zebaty z wiekszymi otworami (ktory widac na foto byl zdejmowany).
Inne tryby zebate rozrzadu nie byly ruszany.
Czyli musze poruszac tym kolenierzem od pompy,ktory znajduje sie za tym tym trybem zebatym z wiekszymi otworami.Bo foto bylo robione podczas rozkrecania (zeby niby zlozyc powtornie tak jak fabryka , co niestety nie wyszlo).
Najgorsze,ze po zdjeciu pompy hydraulki moge tylko tym kolnierzem ruszac,bo zeby posprawdzac tryby,to drugi raz dekiel trzeba zwalac (a to przerypane).
Bankowo zaplon jest zle ustawiony,bo zimny silnik odpalajac dymi na bialo podczas krecenia i musialbym go dlugo chechlac,zeby zapalil.

A jest opcja ustawienia tego na lampe stroboskopowa?
Bo pomyslalem,ze przesune troche kolnierzem pompy wtryskowej i go spr. tak odpalic,bez podczania pompy hydraulki i chlodnicy,przez chwile odpalenia nie powinno sie mu nic stac.

#6 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 16 grudzień 2013 - 22:57

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Nie jestem znawcą tematu jeśli chodzi o ustawienie rozrządu jedyną rzeczą, którą mogę ci podpowiedzieć jest to, że ustawienie musi być bardzo precyzyjne.
Przesunięcie o niewielki kąt ma wielkie znaczenie. Sprawdź to jeszcze raz, ustawiając jak koledzy piszą zwracając uwagę na dokręcenie śrub mocujących.
Co do dymu!
Jeśli coś opisujesz to opisuj dokładnie - to pomoże ustalić przyczynę :)
a nie jak w 1 poście, że dymi. Dym biały, czy czarny? Dopiero w ostatnim poście wyjaśniasz, że dymi na biało.
Skoro dymi na biało - to tak, jak sam piszesz - za wczesny wtrysk.
Na bank masz za wczesny, tym bardziej jest to problem, że w pompie wtryskowej jest wyprzedzacz kąta wtrysku (od spodu pompy), który podczas rozruchu zimnego silnika dodatkowo wyprzedza o kilka stopni kąt wtrysku ułatwiając rozruch silnika. A propos wyprzedzacza należałoby go przepłukać może być zanieczyszczony.
Druga sprawa nie należąca do tematu, ale spokrewniona to filterek (sitko) pod śrubą wlotu paliwa do pompy z filtrów - przepłukaj je. Przy okazji sprawdź filterek (sitko) w ręcznej pompce paliwowej - odkręć śrubkę z góry pompki, zdejm dekielek i zobaczysz sitko - przepłucz je. Jeśli pod nim jest dużo syfu to niestety zdemontuj całą pompkę i przepłucz w czystym ON.
Po tych czynnościach należy dokładnie odpowietrzyć cały układ zarówno filtry, jak pompę wtryskową. Zakładam, że wiesz jak. Jeśli nie to napiszę ci jutro. Jest niezawodny patent na odpowietrzenie pompy wtryskowej.
Kolejna sprawa świeca płomieniowa. Wiesz, gdzie się znajduje i jak się ją włącza? Przytrzymaj kluczyk przez 15-20 sek w pozycji max. w prawo (grzanie świecy wszystkie kontrolki gasną) i puść. Wyjdź z ciągnika i dotknij ręką po lewej stronie ciągnika przed tłumnikem plastikowego kolektora ssącego tuż przy rurze gumowej od filtra powietrza - powinien być dość ciepły, jeśli nie to znaczy świeca nie działa. Być może to tylko kabelek, sprawdź czy dochodzi prąd. Jeśli masz problem ze świecą napisz pomogę, jak sprawdzić wszystko po kolei i naprawić problem. :)
Nie musisz podłączać chłodnicy jeśli odpalisz silnik na minutę, czy dwie, choć im krócej tym lepiej. :D

Edytowany przez AlaCapone, 16 grudzień 2013 - 23:15.

Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#7 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 16 grudzień 2013 - 23:21

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM

w pompie wtryskowej jest wyprzedzacz kąta wtrysku (od spodu pompy), który podczas rozruchu zimnego silnika dodatkowo wyprzedza o kilka stopni kąt wtrysku ułatwiając rozruch silnika. A propos wyprzedzacza należałoby go przepłukać może być zanieczyszczony.

Zgadza się oprócz tego że przy rozruchu zapłon jest opóźniany, chociaż nie wiem czy akurat w tej pompie. Przyspieszacz o którym piszesz przyspiesza zapłon wraz ze wzrostem obr. silnika i do tego służy na pewno.

#8 Share lanos1781

lanos1781

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 16 grudzień 2013 - 23:23

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Pompke juz kilka razy odkrecalem i te sitko czyscilem.Swoja droga,to najpierw paliwo idzie przez pompke a pozniej na filtry?Bez sensu.Bo powinno moim zdaniem filtrowac sie w filtrach i na pompke isc czyste.

Czy plomieniowka dziala to nie wiem,ale zawsze w najwieksze mrozy palil praktycznie od reki.Duzo lepiej niz 1.9tdi w osobowce.
Czy mowisz przekrecajac max w prawo masz na mysli moment gdy kontrolki sie zapala?Czy max prawo gdy chcemy odpalic,ale nie wciskamy sprzegla (wtedy nie odpali,ale w sumie jest to max. pozycja kluczyka w prawo).

Ehh jak sobie pomysle,ze musze jeszcze raz odkrecac caly przod,a nie daj Bog dekiel zaworow (odkrecac kolo pasowe :( ) to mam ochote zostawic to do wiosny.
A i jeszcze jedno pyt. czy ktos orientuje sie po co jest przelacznik po prawej stonie (jak ida te metalowe rurki ulatwiajace swiadanie obok konsoli).To po prawej stonie mam przelacznik z narysowanymi karnistrami i jest ikona karnister 1 i karnister 2.
Czy ktos ma cos podobnego i wie do czego to?

#9 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 16 grudzień 2013 - 23:51

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM

Pompke juz kilka razy odkrecalem i te sitko czyscilem.Swoja droga,to najpierw paliwo idzie przez pompke a pozniej na filtry?Bez sensu.Bo powinno moim zdaniem filtrowac sie w filtrach i na pompke isc czyste.


Bez sensu - no fakt, ale tak jest.

Czy plomieniowka dziala to nie wiem,ale zawsze w najwieksze mrozy palil praktycznie od reki.Duzo lepiej niz 1.9tdi w osobowce.
Czy mowisz przekrecajac max w prawo masz na mysli moment gdy kontrolki sie zapala?Czy max prawo gdy chcemy odpalic,ale nie wciskamy sprzegla (wtedy nie odpali,ale w sumie jest to max. pozycja kluczyka w prawo).


Skoro dobrze palił to świeca płomieniowa działa, ale sprawdź, jak pisałem.
Są cztery pozycje kluczyka:

0 STOP

1 KONTROLKI (pierwsza pozycja w prawo)

2 GRZANIE (ŚWIECA PŁOMIENIOWA) (druga pozycja w prawo - inaczej max w prawo) - kontrolki gasną

3 START (ZAPŁON) (max w prawo, ale wciskane pomiędzy 1 a 2)



A i jeszcze jedno pyt. czy ktos orientuje sie po co jest przelacznik po prawej stonie (jak ida te metalowe rurki ulatwiajace swiadanie obok konsoli).To po prawej stonie mam przelacznik z narysowanymi karnistrami i jest ikona karnister 1 i karnister 2.
Czy ktos ma cos podobnego i wie do czego to?


Ów przełącznik to nic innego, jak przełączanie czujnika poziomu paliwa z górnego zbiornika (pozycja przełącznika wcisnięta góra) na czujnik dolnego zbiornika (pozycja przełącznika wcisnięty dół). Masz dwa zbiorniki i dwa czujniki a to jest przełącznik do przełączania się między nimi.

Jeszcze co do pozycji kluczyka.
Przesłałem ci na maila scany instrukcji obsługi, sprawdź strona 6 i 10 a wszystko będzie jasne. ;)
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#10 Share lanos1781

lanos1781

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 16 grudzień 2013 - 23:55

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM

Bez sensu - no fakt, ale tak jest.



Skoro dobrze palił to świeca płomieniowa działa, ale sprawdź, jak pisałem.
Są cztery pozycje kluczyka:

0 STOP

1 KONTROLKI (pierwsza pozycja w prawo)

2 GRZANIE (ŚWIECA PŁOMIENIOWA) (druga pozycja w prawo - inaczej max w prawo) - kontrolki gasną

3 START (ZAPŁON) (max w prawo, ale wciskane pomiędzy 1 a 2)





Ów przełącznik to nic innego, jak przełączanie czujnika poziomu paliwa z górnego zbiornika (pozycja przełącznika wcisnięta góra) na czujnik dolnego zbiornika (pozycja przełącznika wcisnięty dół). Masz dwa zbiorniki i dwa czujniki a to jest przełącznik do przełączania się między nimi.

Jeszcze co do pozycji kluczyka.
Przesłałem ci na maila scany instrukcji obsługi, sprawdź strona 6 i 10 a wszystko będzie jasne. ;)



U mnie cos jest porypane z tym wskaznikiem paliwa.Generalnie cos pomieszli przy zegarach badz dalej,bo dostaje chyba caly czas napiecie i zawsze paliwo na full.
Odkrecalem gorna pokrywe zbiornika paliwa,ale tam tylko jeden czujnik poziomu byl.W sumie nie bardzo rozumiem jak to dziala,ze sa niby 2,skoro patrzac na zbiornik widzi sie jeden akrkusz blachy,bez podzialu na dolny i gorny.
Aaaa za instrukcje slicznie dziekuje,mam taka papierowa,ale niektorych stron nie bylo.Dzieki.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Dzisiaj, 20:19
  •  

#11 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 17 grudzień 2013 - 00:18

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Jeden zbiornik, główny to ten górny do którego zaglądałeś, drugi zaś dolny znajduje się pod kabiną za schodkami po lewej stronie. Nie ma w nim korka wlewowego, ale są połączone ze sobą w taki sposób, że z górnego zbiornika paliwo spływa do dolnego. Chyba, że nie masz drugiego.
Jeśli pomogłem strzałka w górę - motywuje :) Trochę czasu spędziłem na zeskanowanie 54 stron.
Jeśli cały czas wskazuje pełny zbiornik - zajrzyj do czujnika, wyciągnij go posprawdzaj a może tylko się zawiesił.

Edytowany przez AlaCapone, 17 grudzień 2013 - 00:22.

Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#12 Share lanos1781

lanos1781

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 17 grudzień 2013 - 19:20

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM

Jeden zbiornik, główny to ten górny do którego zaglądałeś, drugi zaś dolny znajduje się pod kabiną za schodkami po lewej stronie. Nie ma w nim korka wlewowego, ale są połączone ze sobą w taki sposób, że z górnego zbiornika paliwo spływa do dolnego. Chyba, że nie masz drugiego.
Jeśli pomogłem strzałka w górę - motywuje :) Trochę czasu spędziłem na zeskanowanie 54 stron.
Jeśli cały czas wskazuje pełny zbiornik - zajrzyj do czujnika, wyciągnij go posprawdzaj a może tylko się zawiesił.



Tam gdzie mowisz,ze poiwinien byc drugi zbiornik,mam ,,podest" na ktorym moge stanac nalewajac ON do baku.Wiec moja wersja nie posiada drugiego baku.Troche dziwne,ze jest jeden bak a przelacznik na dwa zbiorniki.
Od tego gornego zbiornika,w jego dolnej czesci jest taki cylinder wychodzacy ze zbiornika.Pozniej idzie gruba czarna gumowa rura z tego cylindra,przechodzaca w maly cienki wezyk idacy do pompki zasilanej z krzywki rozrzadu.
A wracajac do tej plomieniowki,to ona caly czas grzeje?Bo przeciez ten model jest wiekowy,wiec zadnych czujnikow temp. nie ma sterujacych jej praca.

#13 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 grudzień 2013 - 20:09

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Świeca płomieniowa grzeje tylko wtedy kiedy przekręcasz kluczyk na "2" pozycje, gdy gasną wszystkie kontrolki przed odpalaniem. Trzeba trzymać w tej pozycji min 15s

#14 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 17 grudzień 2013 - 20:14

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM W takim razie nie masz dolnego zbiornika.
Świeca płomieniowa. Wprawdzie to nie na temat rozrządu, ale napiszę.
Świeca grzeje tylko wtedy, kiedy przekręcisz kluczyk w pozycję 2 skrajnie w prawo. W tamtym czasie to wystarczało a śmiem twierdzić, że i dziś wystarcza. Elektronika jest stosowana obecnie ze względu głównie ekologii - im niższa temperatura otoczenia (także silnika) tym większa liczba spalin, czyli zastosowanie elektroniki pozwala na znaczną redukcję gazów spalinowych, a przede wszystkim niespalonych węglowodorów. Gdyby cały czas grzała to pewnie po 10 minutach lub wcześniej padałaby (spirala by się przepaliła). Dlatego też zaleca się grzanie przez 15 - 20 sekund i rozruch wtedy świeca dostaje paliwo, które trafiając na rozżarzoną spiralę zapala się i zamienia w płomień (świeca płomieniowa).

a już ktoś odpisał :)

Edytowany przez AlaCapone, 17 grudzień 2013 - 20:16.

Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#15 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 20 grudzień 2013 - 15:23

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Kolego lanos1781 co z tym rozrządem - walczysz, czy już cię pokonał?
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#16 Share lanos1781

lanos1781

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 21 grudzień 2013 - 18:59

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM

Kolego lanos1781 co z tym rozrządem - walczysz, czy już cię pokonał?



Wiec,dzis wykorzystując wolny dzień i ładną pogodę zabrałem się za te ustrojstwo.
Tutaj największe podziękowania należą się koledze ->>>>> Levis<<<<<---
Facet zawsze odp. na moje zapytania i jego odpowiedzi były słuszne.
Ustawione koła na znaki + koło zębate na pompę ma niesymetryczne te 4otwory na kołnierzu pompy,więc źle nie da się tego zrobić.
Złożone odpalone i malina,śmiga i cyka jak przed rozbiórką.

A odnośnie płomieniówki dziś była okazja ją odkręcić i spr. i dziala jak talala.
Później przy odpalaniu podgrzałem i cykło w kolektorze (hehe widać nigdy tego nie robiłem i traktor zawsze zapalał w zimę jakby to było lato- coś nie do uwierzenia w polskim traktorze).

Dziękuje wszystkim, którzy mi pomogli udzielając tutaj info.
Bez was bym tego nie ogarnął.

PS.
Z lewej strony przed bagnetem oleju w silniku, znajduje mnie mniejszy bagnet,co on mierzy? Ilość oleju w skrzyni / oleju hydrauliki?
Właśnie te układy sa ze sobą połaczone?

#17 Share przemeko_p

przemeko_p

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów

Napisany 08 styczeń 2014 - 22:46

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Witam!

Panowie mam pytanie odnośnie zapłonu, kąta wtrysku... Posiadam Renówke 90.34TX silnik mwm D226-4. Wymieniłem końcówki wtryskiwaczy ponieważ dwa już lały.. PO czym okazało się że pompa wtryskowa też już nadaje sie do regeneracji, kolega wymienił w niej łopatki i wyregulował ale nie ruszał nic kąta wtrysku rozruchu... Problem polega na tym iż po złożeniu Silnik nie pracuje jak powinien... z Rury wydechowej słychać dziwny głos stukania czy coś podobnego :/ a wiem że mwm powinien pracować jak zegarek... Przy maksymalnych obrotach i przy delikatnym obciążeniu dymi na czarno (na starych końcówkach i pompie nie było tego..) Dodam też że sprawdzałem ciśnienia sprężania cylindrów i są od 220-240. myślałem że wystarczy doregulować pompe na zebatce ale wyniki są takie że jak dam na wczesny zapłon słychac głośno silnik tzn ten warkot a jak dam na poźny maksymalnie przy silniku słychać ładną pracę a już dalej słysząc wydobywający się głos z tłumika, można nazwać to bebłotaniem a nie pracą... Panowie co tu jest nie tak??? Już sam nie wiem.. Z góry dzięki za pomoc!!

Pozdrawiam!

#18 Share seraf3

seraf3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 wrzesień 2014 - 19:22

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Kolego przemeko_p czy znalazłeś przyczynę,bo ja mam podobny problem

#19 Share przemeko_p

przemeko_p

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów

Napisany 30 listopad 2014 - 03:16

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM

Dałem traktor znajomemu mechanikowi od pomp wteyskowych i niby latem jak jest ciepło odpala ok, ale teraz jak zrobiło się zimno bardzo cieżko jest go odpalić :/ świeca płomieniowa działa a i tak... Znajomy powiedział mi że wcześniejszy majster od pomp wymontował ciężarki z niej i nie chciał chodzić ten zaś dołożył ale i tak już praca nie jest taka jaka była przed cała rozbiórka... Czy może ktoś podpowiedzieć co zrobić??



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM Dzisiaj, 20:19
  •  

#20 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2720 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 30 listopad 2014 - 10:02

Ustawienie wyprzedzenia zapłonu w silniku MWM

Po pierwsze sprawdź ciśnienie sprężania, jak kręcisz to wydobywa się z tłumika biały dym? 



Podobne tematy renault mwm fendt