Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54


62 odpowiedzi na ten temat

#41 Share Mucha

Mucha

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koniecpol

Napisany 15 grudzień 2013 - 13:48

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Więc wczoraj troszkę działałem z tym tematem stwierdziłem że najlepszym sposobem będzie isć od początku po sznurku do kłębka. Zaczałem prace od samej skrzyni i dokonałem takich czynności: Wykręciłem obydwa filtry wyczyściłem wymyłem wysuszyłem tak więc były czyściutkie, wymieniłem gumowe przewody na kierunk0owym filtrze bo z zewnątrz były pomarszczone, zlałem cały olej ze skrzyni olej został filtrowany przez bardzo drobne sitko( godzina pracy ale muszę mieć pewność że jest czysty) i przelałem jeszcze skrzynię filtrowanym olejem czy w skrzyni niema osadu( korek spustowy był odkręcony i odrazu olej z góry wracał na dół i ten olej jeszcze raz został przefiltrowany) rura od skrzyni do filtra kierunkowego wykręcona wyczyszczona w środku i przy montażu uszczelniona silikonem na łączeniu ze skrzynią i na koniec jeszcze troszkę zboczyłem z toru i wykręciłem zawór w rozdzielaczu i po wyciągnięciu powietrzem przedmuchałem gniazdo zaworu aby wyczyścić z ewentualnych zanieczyszczeń przez co zawór jest blokowany. i rura od kierunkowego do pompy również wyczyszczona i uszczelniona. Po tych operacjach zalałem olejem skrzynie i odpaliłem ciągnik i po pół minuty ciągnik złapał olej. Tylko olej był dośc ciepły bo stał obok pieca więc mógł mieć trochę mniejszą lepkość. Zobaczymy jutro jakie będą efekty. Jeśli nic to nieda to będę dalej od pompy szedł przewodami do rozdzielacza i wszystko czyścił sprawdzał i takimi etapami wszystko sprawdzał :) Jeśli miałby jeszcze ktoś jakieś sugestiew co mogę jeszcze zrobić żeby skrócić mi trudu i pracy to bardzo proszę :) i doszedłem do wniosku że jesśli chodził w lato na tym oleju to w zimę też powiniem a jeśli od strony mechanicznej będzie na 100% to wymienię olej.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Dzisiaj, 04:37
  •  

#42 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 15 grudzień 2013 - 15:14

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Kolego należy ci się pochwała za to, że zacząłeś pracę z dużym polotem i za myślenie przy tej pracy :)
Jest jednak pewne ale... mianowicie zalałeś skrzynię ciepłym olejem. Przypuszczam, że temperatura tego oleju nie odbiegała od temp. jaką ma olej w twoim ciągniku latem a latem nie masz żadnych problemów z hydrauliką!
Jeżeli chodzi o stwierdzenie:

... doszedłem do wniosku że jeśli chodził w lato na tym oleju to w zimę też powinien...

byłoby prawdziwe pod warunkiem, że masz odpowiedni olej zalecany przez producenta i odpowiedniej lepkości jeśli chodzi o warunki atmosferyczne (temp. ujemne panujące w Polsce i we Francji nie są tożsame) oraz olej nie zmienił do tej pory swoich właściwości jakościowych.
Ogółnie rzecz biorąc twoje myślenie w tym względzie jest błędne. Olej musi być lepkości odpowiedniej do panujących temperatur. Idąc twoim tokiem myślenia stwierdzenie, że jeśli chodzi w lato (wspomaganie) to i przy temp. - 700C także powinien - nabiera całkiem innego znaczenia - jest błędne do tego stopnia, że sam się z tym zgodzisz. Temp. płynięcia oleju to w zasadzie - 400C. Oczywiście w Polsce nie ma - 700C i nie o to chodzi, ale o to, że olej pod wpływem temp. zmienia swoją gęstość (w skrajnym przypadku na tyle, że nie jest w stanie przedostać się przez filtry).
Mało kto, albo nikt nie prosi sprzedawcę o kartę charakterystyki producenta oleju. Można w zasadzie ściągnąć to ze strony producenta oleju, ale nie każdy to zamieszcza. Na takiej karcie zawarte jest wiele ważnych informacji m.in. powinna być podana temp. płynięcia - tzn. temp. przy której olej staje się gęsty i zastyga. Dotyczy to nowego oleju po 500 h pracy ciągnika właściwości oleju ulegają drastycznym zmianom. :(
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#43 Share Mucha

Mucha

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koniecpol

Napisany 15 grudzień 2013 - 17:33

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Rozumiem Cię @AlaCapone masz całkowitą rację i również biorę pod uwagę ze olej im ma niższą temperaturę to jego lepkość wzrasta. A odnośnie dooleju to olej nie mógł mieć więcej jak 15 stopni bo stał w ciepłym pomieszczeniu, niby koło pieca ale był normalnej temperatury. I dlatego chce żeby jego temperatura była taka jaką uzyska w takich warunkach jakie są za oknem i dopiero wtedy sprawdzić czy moja praca coś pomogła czy muszę szukać dalej. Póki co chce mieć pewność że niema zadnego mechanicznego uszkodzenia luib jakiejś nieszczelności i że cały układ jest sprawny i jeśli tak będzie to oczywiście że wymienię olej na taki jaki jest zalecany. I dziękuję za wszystkie uwagi skierowane w moim kierunku jeśli robię lub piszę nie tak jak powinno być :)

#44 Share Mucha

Mucha

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koniecpol

Napisany 17 grudzień 2013 - 22:47

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 no niestety dzisiaj odpaliłem ciągnik i nadal to samo;/ czyli jest coś innego. Więc muszę szukać dalej ;) ale coraz bardziej mi do głowy przychodzi wina oleju ale muszę zobaczyć jak dalej układ się zachowuje ;)

#45 Share MAZAK1PP

MAZAK1PP

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 grudzień 2013 - 23:17

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Ja używam Agrol 10W40 STOU i nie mam problemów.

#46 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 18 grudzień 2013 - 01:23

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54

Ja używam Agrol 10W40 STOU i nie mam problemów.


Jak dla mnie możesz używać i wody to twoja sprawa. Jesteśmy ludźmi wolnymi.

Z ciekawości wszedłem na stronę Orlenu a potem Lotosu i nigdzie nie znalazłem oleju, o którym piszesz - być może nie potrafię szukać :(

Co zatem znalazłem:
ORLEN ma ale agro nie agrol: AGRO STOU 10W-40
http://www.orlenoil....TOU-10W-40.html

LOTOS natomiast ma agrol ale plus: AGROL STOU PLUS 10W40
http://www.lotos.pl/...stou_plus_10w40

Żaden z w/w olejów nie spełnia wymagań norm Renault :( Wniosek:
Do silnika żadnego z nich bym nie wlał, choć są to oleje STOU.
Jeśli miałbym wybierać spośród tych dwóch to jeśli chodzi o hydraulikę to wybrałbym: AGRO STOU 10W-40 ze względu na jakość (DIN: HVLP) (choć niestety temp. płynięcia niby -390C a rzeczywista tylko -250C) , natomiast AGROL STOU PLUS 10W40 tylko (DIN: HLP), czyli o klasę niżej. Wskaźnik lepkości tylko 150 a to w zasadzie graniczna wartość minimalna jaką należy stosować w rolnictwie. Można by wiele pisać o przydatności bądź jej braku na podstawie karty charakterystyki tych olejów, ale to nie miejsce i czas. Wybór należy do kupujących. Na koniec napiszę tyle - są to dane dotyczące nowego oleju zaraz po zalaniu ciągnika. Większość z nas nie wymienia oleju latami a co za tym idzie właściwości oleju po kilku latach jakiejkolwiek eksploatacji (niekoniecznie ekstremalnej) ulegają drastycznym zmianom.


ORLEN OIL AGRO STOU 10W-40
dane producenta na stronie:
http://www.orlenoil....TOU-10W-40.html


AGROL STOU PLUS 10W40
dane producenta na stronie:
http://www.lotos.pl/...stou_plus_10w40

Edytowany przez AlaCapone, 18 grudzień 2013 - 15:29.

Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#47 Share Beti177

Beti177

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:łódzkie
  • Zainteresowania:człowiek, rolnictwo, motoryzacja, mechanizacja, prawo, logistyka,mikroorganizmy, ekologia, wędkarstwo, muzyka

Napisany 18 grudzień 2013 - 14:42

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 A ja mam takie zdanie o rzeczach i olejach uniwersalnych również: Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego :D <_< pozdrawiam :)

#48 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3429 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 18 grudzień 2013 - 14:59

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 mozesz wlac nawet taki i tez nie bedzie problemow
Dodany obrazek
przynajmniej do pewnego czasu <_< a pozniej placz bo pada pompa, cala hydraulika i synchronizatory,
pol biedy jesli w starszych seriach, gdzie wiekszosc jest mechanicznie sterowane, w Tractronic pewnie nie bedzie tak wesolo

Polska B

 


#49 Share andrejus

andrejus

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 606 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostróda
  • Zainteresowania:OFF ROAD, enduro, motoryzacja

Napisany 19 grudzień 2013 - 05:46

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Nie neguje stosowania odpowiednich olei, ale czy te zalecenia i te straszenie że po zastosowaniu złego oleju pada pompa i Bóg wie co jeszcze to z własnego doświadczenia ?
Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

#50 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 19 grudzień 2013 - 08:13

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54

Nie neguje stosowania odpowiednich olei, ale czy te zalecenia i te straszenie że po zastosowaniu złego oleju pada pompa i Bóg wie co jeszcze to z własnego doświadczenia ?

Sam przekonałem się kiedyś jeszcze na poczciwym starym C-330. Jak to ktoś "douczony inaczej" zachwalał "AGROL U", że jest o wiele lepszy od zalecanego przez producenta ciągnika. Ja też wymieniłem olej na "AGROL U". Było super powiedzmy przez miesiąc może dwa, ale potem były tylko schody. Zaczęło się od opadania podnośnika. W C-330 to "normalne", gdyż tłoczek ma tylko dwa wyżłobienia na pierścienie i ma tendencję do przepuszczania oleju. (Jest na to patent - zastosowanie tłoczka od C-335 z trzema rowkami lub w normalnym tłoczku dotoczyć kolejny lub nawet dwa i po sprawie). To opadanie było aż nazbyt intensywne. Potem problemy z podnoszeniem podnośnika z ciężką maszyną i ciągłe opadanie, masakra ;[
Na tym nie koniec w zimie potrzeba było kilku bądź kilkunastu minut (zależnie od temp. otoczenia) rozgrzać olej w skrzyni biegów, żeby podnośnik ruszył ;[
I to już przelało we mnie szalę goryczy. Zajrzałem do skrzyni a tam nie czysty olej, ale jakaś mętna zawiesina - olej wymieszany z wodą i bardzo drobnym piaskiem. Dodam, że układ mam szczelny i nie ma możliwości dostania się wody skądinąd wcześniej takich problemów nie miałem. Jeździłem na "AGROL U" przez rok czasu i było to o dwa lata za długo.
Pompa wprawdzie nie padła, ale zauważalne są zmiany jej wydajności.
Po rozgrzaniu oleju spuściłem go i wymieniłem na HIPOL 15F, bo taki akurat miałem pod ręką i po problemie. Skończyły się wszystkie moje makabryczne przeżycia z opadającym podnośnikiem i brakiem podnośnika w zimie. Nie jest to najlepszy olej, bo w zimie dość gęsty (są pewne plusy ciszej chodzi skrzynia, choć spalanie zapewne większe), ale nie zauważyłem braku podnośnika przy zimnym oleju a mrozy w tamtym roku były nie małe :)

Takiego błędu nie popełnię w sprzęcie wartym 40 000 zł.
Kupiłem swoją Renię z pierwszych rąk od Niemca - rolnika. Była zadbana, jak na rocznik 1983. Jedyną rzeczą, którą on wymienił oprócz płynów eksploatacyjnych i filtrów były tylne dolne światła odblaskowe. :)
Żadnych problemów z podnośnikiem ani ze wspomaganiem. W ubiegłym roku moja renia stała na dworze w największe mrozy i wspomaganie ma od pierwszej sekundy po odpaleniu. Zaś po zaoraniu 16 ha w ciągu dnia nie widzę żadnego spadku wspomagania - dlatego:
Stosuję olej zalecany przez producenta!
Wymieniam co ile zalecił producent!
Za każdą wyminą oleju wymieniam filtry!
Nie będę się powtarzał - jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej - przeczytaj inne moje posty.
Dawno temu usłyszałem rozmowę dwóch osób. Jeden powiedział do drugiego: Jeżeli nie stać cię na samochód to nie będzie cię stać na jego utrzymanie. Ta prawda dotyczy także ciągnika. Jeżeli kupując ciągnik wydajesz ostatnie pieniądze to na utrzymanie go w należytej sprawności także będzie stanowić dla ciebie problem - bo dlaczego nie zalejesz ciągnika odpowiednim olejem - bo cię nie stać!
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Dzisiaj, 04:37
  •  

#51 Share benio1967

benio1967

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 818 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2013 - 08:48

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 AlaCapone a jaki masz zalany olej w skrzyni a jaki w silniku,

#52 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2013 - 13:29

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Podpinam się do pytania. W przyszłym roku też planuję zmienić cały olej. O silniku myślałem mobila 15w40 (mam możliwość kupna .....)
A jaki do skrzyni??
Coś gdzieś czytałem że są to oleje silnikowe o gęstości 10w40 i odpowiednich parametrach???

Edytowany przez Wojtek987, 19 grudzień 2013 - 13:37.


#53 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 19 grudzień 2013 - 17:27

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54

AlaCapone a jaki masz zalany olej w skrzyni a jaki w silniku,


Zasada jest prosta: Stosujemy olej zalecany przez producenta!

W moim przypadku jest pewien problem, ponieważ olej, który zaleca Renault do tego modelu, zarówno do silnika, jak i skrzyni biegów już nie istnieje. Co zatem pozostaje - dopasować olej jakościowo i lepkościowo do zalecanego zwracając uwagę na parametry z karty charakterystyki. Trzeba mieć przy tym pewną wiedzę i doświadczenie, albo popytać pracowników serwisu ciągników.
Pisałem już, w którymś poście jakiego oleju używam i jaki będzie następny, ale powtórzę to jeszcze raz.
patrz post #31 napisany 11 grudzień 2013 - 09:09 w tym samym temacie str. 2

Zarówno silnik, jak i skrzynię biegów wraz z hydrauliką zalane mam olejem: FUCHS Agrifarm STOU MC 10W40 :D

Następny do silnika będzie inny a mianowicie: FUCHS Agrifarm MOT 10W40 - dlaczego zmieniam - bardziej odpowiedni, choć na obecny nie narzekam,
zaś do skrzyni przekładniowej i hydrauliki będzie ten sam, gdyż jest super multi fantastico: FUCHS Agrifarm STOU MC 10W40 :D

Edytowany przez AlaCapone, 19 grudzień 2013 - 21:16.

Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#54 Share Mucha

Mucha

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koniecpol

Napisany 19 grudzień 2013 - 21:18

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Ja chyba też póki co moje poszukiwania zatrzymam na wymianie oleju ;) stary pójdzie do "ruska" (tam byle by gwoździ i nakrętek nie było;p ) to będzie ok a Renia też chyba dostanie Agrifarma STOU tylko nie wiem czy dać 10W30 czy 10W40.I ile i gdzie kupujesz olej @AlaCapone i ile płacisz??

#55 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 19 grudzień 2013 - 21:43

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54

Ja chyba też póki co moje poszukiwania zatrzymam na wymianie oleju ;) stary pójdzie do "ruska" (tam byle by gwoździ i nakrętek nie było;p ) to będzie ok a Renia też chyba dostanie Agrifarma STOU tylko nie wiem czy dać 10W30 czy 10W40.I ile i gdzie kupujesz olej @AlaCapone i ile płacisz??


Do silnika może być także FUCHS Agrifarm STOU MC 10W30
Do skrzyni raczej FUCHS Agrifarm STOU MC 10W40
Kupuję na allegro u sprawdzonego sprzedawcy - kupiłem bodajże w styczniu tego roku - ile chyba 100 l w pojemnikach po 20 l płacąc 2000zł.
Nie radzę kupować luzem lepiej jest kupić oryginalnie zapakowane i u sprawdzonego sprzedawcy.
Można kupić w sklepach internetowych:
GRENE
http://www.sklep-gre...c46bfcbacaf2049
e-skladnica.pl
http://www.e-skladni...0W-40-MC-/32646
i inne.

Edytowany przez AlaCapone, 19 grudzień 2013 - 21:48.

Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#56 Share Szagi

Szagi

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 grudzień 2013 - 09:41

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Total wychodzi troche taniej
http://www.totalpols...5E?OpenDocument

#57 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 20 grudzień 2013 - 10:42

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54

Total wychodzi troche taniej
http://www.totalpols...5E?OpenDocument


Kolego podaj konkretny produkt, symbol i jakieś dane o tym oleju, lub choćby zakładkę, żebyśmy nadawali na tej samej fali :)

Z zawodu jestem kierowcą zawodowym.
W naszej firmie niektóre auta nie stygną, zmienia się tylko kierowca. Jeżeli teraz producent twojego oleju zaleca zmieniać olej co 100 max 200 godzin to w naszej firmie należałoby wymieniać go co 10 dni (w ciągu roku 36 wymian oleju) a to już nie jest tak tanio – może się okazać że tańszy olej nie wychodzi taniej lecz kilkakrotnie a w tym przypadku ponad 30 krotnie drożej. :D

Edytowany przez AlaCapone, 20 grudzień 2013 - 11:13.

Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#58 Share Geo

Geo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 549 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Ciekawostki naukowe i nie tylko

Napisany 20 grudzień 2013 - 18:49

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Jeśli ktoś robi 200 godzin w roku to jednak wychodzi taniej ;). Olej wszak należy zmieniać nie rzadziej niż raz na rok.

#59 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 20 grudzień 2013 - 21:24

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54

Jeśli ktoś robi 200 godzin w roku to jednak wychodzi taniej ;). Olej wszak należy zmieniać nie rzadziej niż raz na rok.


Jeżeli robi 200 h to tak, ale to dość mało, jak dla mnie niemożliwe. Ja swoim C-330 przez wiele lat robiłem 1000 mtg w ciągu roku.
Co rok? - nie dotyczy olejów "MC" wyprodukowanych na bazie po hydrokrakingu (jeżeli chodzi o olej w skrzyni) FUCHS Agrifarm STOU MC 10W40 może być wymieniany (przy prawidłowej eksploatacji) nawet po 4000 mtg :o
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Dzisiaj, 04:37
  •  

#60 Share Geo

Geo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 549 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Ciekawostki naukowe i nie tylko

Napisany 20 grudzień 2013 - 22:07

Problem z hydrauliką i wspomaganiem Renault 110-54 Wszystko jest względne. Mam np. T25 - w tym traktorze żeby zrobić 1000 mth w ciągu roku to trzeba by było chyba jeździć codzinnie przez cały rok po 8 godzin dziennie. Ale już w mojej reni mth lecą chyba ze 2 albo 3 razy szybciej.

Podobne tematy hydraulika wspomaganiem renault