Polecane posty

arturooo    126

Siłownik i pompa są ok, u mnie w 360 z turem i cieńszy siłownik daje radę. W orbitrolu z tego co wiem są zawory i może mógł się któryś przyciąć, regulacji jako takiej nie ma. Są tu lepsi fachowcy od hydrauliki siłowej to może ktoś się wypowie. Odpowietrzony układ rozumiem jest? A jak masz rozwiązany napęd pompy, jeśli na pasek to nie ślizga się przypadkiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423
w jumzie jest od rozrzadu, a te zaworki z czasem powinny jak coś zadziałać? ogólnie to nie odpowietrzałem a jak najlepiej zrobić?

W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturooo    126

Sprubój najpierw odpowietrzyć, tzn kilka obrotów kierownicą od lewego skrajnego położenia do drugiego (od lewej do prawej) tak aż będzie na chwile słychać zawór w orbitrolu takie sycenie jak skręcisz na maxa kołami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423
chyba brat tak robił jak mnie nie było ale najwyżej jeszcze jutro to zrobimy

W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igor10246    380

Panowie i Panewki ( jeśli takie się tu znajdą ) posiadam orbitol c 100 pompę http://agromil.pl/naped-wspomagania-c-360-/1881-naped-wspomagania-c-360-z-walu-korbowego.html i siłownik wspomagania od belarusa i  chce zrobić wspomaganie z drążkiem poprzecznym ale jak na tym filmie  i gdzie dorwać tą podwójną dźwignię zwrotnicy ? bo z resztą sobie poradzę 

 


Polak, perkusista, rolnik, mechanik amator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do nich i się spytaj , czy sprzedadzą samą dźwignię, jak nie to masz tam takie 4 śruby, daj dłuższe i samemu takie coś sobie zbuduj :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31
simson2812 Podaj wymiary silownika, orbitrol, i sprawdź przednia oś, czy nie zacina się na tulejach..

Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igor10246    380

Witam pownie mam w posidniu taki siłownik i chce go połączyć z podwójną zwrotnicąi niebwie czy rozwalać końcówkę drążka czy przysawać tak by to było mocne czy wystarczy po prostu odpowiednia śruba

1524400628600570531901.jpg


Polak, perkusista, rolnik, mechanik amator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zwrotnicy na pewno masz stożek. Idz do tokarza niech wytoczy ci ten stożek na jakimś bolcu tak, żeby pasował również w ten siłownik i daj od czoła gwint, że wkręcisz nakrętkę samochamowną. Według mnie to powinno być najmocniejsze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igor10246    380

Myślałem czy by nie przyspawać końcówki drążka poprzecznego i do tego wkręcić końcówkę drążka


Polak, perkusista, rolnik, mechanik amator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, igor10246 napisał:

Myślałem czy by nie przyspawać końcówki drążka poprzecznego i do tego wkręcić końcówkę drążka

Nie powinno się spawać takich rzeczy i ja bym Ci to odradzał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dorób sworzeń jak radził kolega wyżej

nawet ze starej końcówki coś by się ulepiło


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusmarek    5

Chce założyć wspomaganie do ursusa 4011. W tej chwili ciągnik jest w oryginale. Pompa ma być napędzana z wału, podobno jest wydajniejsza bo ma większe wtedy obroty. Siłownik ma być wzdłuż ciągnika bo mam miętki przód i nie może być między kołami.

Przeróbkę chcę tak wykonać żeby można wrócić do oryginału , i tu jest problem bo nie chcę ciąć starej przekładni pod przystawkę z olx za 120zł.

Czy da  radę przykręcić kawałek grubej kwadratowej blachy do tych czterech szpilek a następnie do tej blachy orbitrol i schować to pod bakiem c360  ????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

ursusmarek,  sam się zastanawiałem jak to zrobić bez cięcia kolumny i najlepszą opcją wydaje mi się rozebrać kolumnę ale jaj nie ciąć i dorobić blachę tego typu jak te z allegro z tym że ta będzie leżała na oryginalnym odlewie i przykręcana do bocznych otworów starej kolumny ale górnych a nie dolnych jak te gotowe blachy. Czy się zmieści pod bak z c 360? tego nie wiem, muszę przerobić bak z c 4011

Edytowano przez TheEnd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusmarek    5

Ja chcę przykręcić do tych górnych czterech szpilek tą blachę . Boczne odlewy zostaną na miejscu bo do nich jest przykręcony bak. 

Skoro ludzie mieszczą na tej kolumnie kierowniczej wspomaganie elektryczne pod bakiem 360 to myślę że orbitrol  też się zmieści . 

Kto wie co więcej miejsca zajmuje wspomaganie elektryczne czy orbitrol ???????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

Panowie, szybkie pytanie mam taki siłownik jak na zdjęciu i szukam bezskutecznie tego elementu pomiędzy tłoczyskiem a przegubem łączącym siłownik z dźwignia zwrotnicy, można to gdzieś kupić czy tokarza muszę odwiedzić?

ursus-c-4011-wspomaganie_3822_44_42903.j

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Mam pytanie dla posiadaczy użytkowników wspomagań z orbitrolami. Jestem po montażu zakupionego zestawu, wszystko fajnie działa ciągnik jedzie prosto. Mam dwa pytania czy tak ma być? 

-po każdym mocniejszym skręcie kierownica do jazdy na wprost jest w innej pozycji 

-nie równa ilość sekretów w prawo są 2 obroty kierownicy a w lewo 1,5

 


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturooo    126

Tak to normalne, bo siłownik ma różna pojemność komór po obydwóch str tłoka więc i obroty kierownica są różne, ale jak o tym nie myślisz to nie zwracasz na to potem uwagi. Żeby obroty kiery się zgadzały musiały by być dwa takie siłowniki po jednym na koło lub przelotowy taki jak jest w większych ciągnikach. Co do tego że pozycja kiery się zmienia przy jeździe na wprost to tez normalka bo układ na orbitrolu ma jakieś tam minimalne nieszczelności i po kilku manewrach w lewo prawo itd tak się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

Witam Mam u siebie w protoplaście 4011 siłownik 32x200 orbitrol 160 i pompa oryginalna Zetor jak w serii 70xx. Jest 3.5 obrotu od lewej do prawej prowadzi się dobrze ale manewrowanie w miejscu tragedia, bardzo wolno dziala na obrotach lepiej i chwila gdy zimny olej lepiej. Czy ta pompa nie wyrabia wyrabia i takie objawy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomas318    1

Witam jakie polecacie wspomaganie do c360 , wspomnę że ciągnik ma tur i nie raz przewozi kiszonkę to musi być takie żeby wytrzymało . Z góry dzięki za odpowiedzi 

Połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

takie żeby nie miało siłownika między kołami tylko równolegle do silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28749

ponad 20stron w temacie na temat wspomagania do tego klamota, ciężko usiąść i przeczytać, trzeba od razu nowy temat zakładać????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98 napisał:

takie żeby nie miało siłownika między kołami tylko równolegle do silnika

Chyba raczej odwrotnie między kołami jest lepsze precycyjniejsze podczas szybszej jazdy bo nie wpływa na nie przechył przedniej ośki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj