Polecane posty

włodek    16

A czy w 3p jest prościej zamontować wspomaganie niż w C 360 bo mam 3p i też myśle nad wspomaganiem ze względu iż duzo jeżdże w transporcie a wieżcie mi że cofanie z przyczepą bez wspomagania nie należy do przyjemności.

Ma może ktoś jakieś zdjęcia jak to można przerobić w 3p??

Z góry wielkie dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Włodek w karzdym ciągniku dasie to zamontować,nawet w C-45,troszke pomyślunku i już........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
włodek    16

ja iwem o tym że się da tylko słyszałem że w 3p jest to dużo mniej skomplikowane niż w zwykłej C 360 ze względu iż w późniejszych wersjach ciągnika z tym właśnie silnikiem były montowane wspomagania tylko niewiem czy to prawda że jest mniej roboty z montażem wspomagania czy nie.

Tam przy pompie oleju jest od strony chłodnicy taki dekielek, czy to może tam się montuje właśnie pompe od wspomagania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Niewjem jak jest dokładnie w 3p bo nieposiadam takiego ciągnika,ale ja bym pokombinował zamontować pompe pszy sprężarce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
włodek    16

Powiedzcie mi tylko tak konkretnie co będe potrzebował do założenia wspomagania w 3p.

Chodzi mi o konkretne częsci.

Szczególnie proszę osoby które mają już takie wspomaganie zamontowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Orbitrol,pompa z podwójnym ułożyskowaniem,filtr oleju,zbjornik,pszewody,siłownik dwustronnego działania.To są podstawowe części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
włodek    16

a podaj mi tak pi razy drzwi ceny używanych ale sprawnych części tzn orbitrol, pompa, siłownik i co tam jeszcze jest potrzebne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Jak wszystko nowe ma być to ok2000zł,a jak sie zakręcić po złomowiskach to za 500max700zł dostaniesz wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

a  ja sobie tez mam zamiar załozyc kumpel ma w c 360  orbitrol i siłownik i pompe po promocyjnej cenie mi wyniosą z  SDF polska znajomi  mieszkam niedalekoto za kilka groszy wyniosą  pompe umieszcze pod chłodnicą naped od silnika na wałku krzyzakowym od koła pasowego  przewody  mam  kierownica od malucha  kolumne wywale włoze  orbitrol na miejsze kolumny i zbiorniczek a siłownik troche sie pobawie zeby pospawać    o git  ja tak chce zrobic kumpel juz tak ma  .    powiem wam ze  jak woziłem zboze od kobajnu u niego pomagałem  mu z przyszwyczajenie patrzałem sie do tyłu  i na wyczucie kreciłem kierownica jak u siebie  i kiprowałemi ruszam i jak nie przywale w  sciane    trzeba sie przyzwyczaic  mam ciągniki z spomaganiami ale w  60 jakos inaczej takie to czułe kumplowi wyszło  ze niecały obrut i koła na maxa skrecone to chyba to ze na podzespołach SDF polska w koncu  ztej fabryki wyniesione hehehehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Bo orbitrol musi być od Bizona,jak sie zamontuje od np:1224 to tsza dać siłownik o takich rozmjarach jak w 6 bo inaczej będzie bardzo czułe.A w 360 siłownik musi siłąrzeczy być małych gabarytów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zeby założyć pompe trzeba zmienić przedni dekiel w silniku na taki który ma wyprowadzenie do pompy (widziałem taki na allegro) był razem z wałkiem od sprężarki który też trzeba wymienić.Ale są też imme sposoby na założenie pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oli007    0

Kolego moge prosić też fotki twojego dzieła??:) Bardzo by mi sie przydały bo będe teraz też coś z tym kombinował.. Mam pytanie zarówno orbitrol jak i siłownik są od bizona czy siłownik trzeba dopasować??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przerabiałem go. Mam gotowy fabrycznie ciągnik ursus c- 362, ze wspomaganiem. Który ma silnik tak jak c- 360. Różniący się tym co wyżej opisałem.Ostrówek też ma takie same wspomaganie, oprócz siłownika, kiedyś w jednym oglądałem. Orbitrol pasuje od ostrówka, a siłownik trzeba dopasować, bo od bizona może być za mały. A fotki postaram się przesłać jutro, moge jeszcze też przesłać nr katalogowe(seryjne) części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

no mrze i trzeba dobrać ja wiem ze wszystko to co siedzi u kumpla w c 360  od wspomagania ma włozone od lamborghini lampo albo same roller bo to wszystko ma załatwione z fabryki SDF polska bo mieszkam niedaleko i on tez i chodzi mu to ładnie tyle ze kierownica od malucha a pompa to od wału silnika pod chłodnica poprowadzony wałek i pod filtrem powietrza pompa siedzi i po co kompinowac z jakimiś dekiel kami  i sam mysle zeby wstawić takie wspomaganie zagadał bym z kumplem który pracuje w SDF i by mi wynusł po troszku  całe czesci za małą kase  bo kumpla to wyniosło 300 zł  po znajomosci  a jak bym chciał kupić to na same weze tyle bym wydał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

malutki mozesz mi tez przesłac fotki mój mail pomidory.kalisz@wp.pl

Widzieliscie te fotki ursusa ze wspomaganiem w wynalazkach i udoskonaleniach ciekawe od czego jest tam pompa ale sądząc po cenie od ostrówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusik123    0

co sadzicie o wspomaganiu takim jak u zetora?? pompa siłownik i czujnik. czy jak to sie nazywa. nie chciał bym wymieniać kopułki bo co dopiero była

remontowana. a orbitol jest chyba drodi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    60

co do orbitrola to jak robiliśmy w 60 wspomaganie to kosztował ok 500zł czy jakoś tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

założ jakies wspomaganie od forszaja niby sa najlepsze do 360 sam chce załozyc tylko ze jeszcze nigdzie nie trafiłem na oferte sprzedazy


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajna rzecz z takim wspomaganiem, zastanawiam się tylko czy przy moim 355 tez da radę, ale chyba tak bo w końcu to wcześniejsza wersja 60-tki. A mógł byś mi przesłać fotki tego wspomagania? marcin_kost1@poczta.onet.pl z góry wielkie dzięki!!!!


. . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krynio    2

Mam jedno pytanie czy takie wspomaganie przy zgaszonym silniku jakos funkcjonuje, tzn. czy koła sie skręcają bo wg. mnie to chyba nie. I co jezeli przyjdzie nam ściągac ciągnik bo silnik padł, skoro zostały wyeliminowane wszelkie mechaniczne połaczenia z kierownica. Moge sie mylic wiec prosze o wyjaśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj