Polecane posty

dominik1007    0

nie mam pojęcia czy musi być zagłębienie, wszystko montowane było według instrukcji załączonej do zestawu i działa.pasek się nie ślizga ale to dopiero początki działania wspomagania, pewnie z czasem się wyciągnie i trzeba będzie najpierw naciągnąć a jak się skończy regulacja to wymienić na nowy.na razie jest ok.jak będę miał kogoś do pary to będzie filmik z działania wspomagania i pierwszych prac polowych już niedługo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Witam

 

Przymierzam sie do zakupu wspomagania do C360 . Czy wspomaganie firmy Agricola to dobry wybór ? Gdzie kupie je najtaniej ??

 

Nie takze ktore lepiej wybrac - to z pompa na kardanie, czy z pompa w pokrywie ? Ciagnik ma pracowac głownie przy opryskiwaczu w sadzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Jak masz kupować to kupuj z pompą za kardanie, z tego co widziałem po filmikach to kierownica szybciej się kręci. Pompa w pokrywie od ostrówka ma za małą wydajność, i na małych obr. silnika strasznie wolno kierownica chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukash0    2

dokładnie tak jak kolega wyżej pisze kupuj z pompa na kardanie mam tak jak w ostrówku chodzi mi to dobrze a ci co maja na kardanie do rewelka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Vitoma, ja kupiłem tu:

 

http://farmexpert.pl/wspomagania_kierownicze_kategoria20261.aspx

 

zapytaj o kod rabatowy dla AgroFotowiczów :)

 

 

 

I tu pojawia sie dodatkowo moje pytanie, jeżeli było - proszę dać pstryczka mi.

 

 

Dobry olej do wspomagania to ... ?

Proszę o info:)

Edytowano przez pooch

W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

wydaje mi się że agricola jest tańsza niż farmexpert,przynajmniej tak było jak ja szukałem wspomagania do siebie,co do cardana chyba jest lepszym rozwiązaniem, ja postawiłem właśnie na cardana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

mam dopiero 2 miesiące więc nie mogę powiedzieć na ile jest to wytrzymałe ale jest zamontowany prawie w linii prostej nie ma więc nie ma zbyt dużego obciążenia na krzyżakach

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Witam.

 

Mam pytanie - planuje założyć wspomaganie do swojego 360 który ma zamontowanego Tur-a T261 (zwykły, jednosekcyjny).

Jestem zdecydowany na napęd z wału, zastanawiam się tylko czy wybrać 'długi' czy 'krótki' siłownik, - przykłady w aukcjach poniżej:

 

- "długi" - Agricola:

http://moto.allegro.pl/wspomaganie-do-c-360-c360-naped-z-walu-na-orbitrol-i2303022129.html

 

- "krótki" - Rolnex:

http://moto.allegro.pl/rolnex-wspomaganie-na-orbitrol-ursus-c360-c355-i2243281683.html

 

Interesuje mnie zwłaszcza opinia tych którzy mają już coś takiego zamontowane i mają Tura - chcę mieć takie rozwiązanie które nie będzie się z nim "gryzło" nawet przy maksymalnych wychyleniach osi i pełnym skręcie, a jednocześnie będzie wytrzymywać zwiększone obciążenia przy kręceniu "na miejscu" pod obciążeniem.

 

Ktoś z posiadaczy mógłby się konkretnie wypowiedzieć..?


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Wybierz typ krótki moim zdaniem jest lepszy, przez rok czasu miałem ten typ długi i nie polecam, są straszne luzy na frezach gdzie się ramie mocuje i pomimo dokręcania luz dalej się pojawia, ciągnik jedzie od lewej strony do prawej przez te luzy. Dodatkowo od obciążenia pękło mi to ramie na frezach do którego jest siłownik przykręcony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Dzięki za odpowiedź.

 

Tego się właśnie trochę obawiam. To jednak są znacznie większe siły niż przy kręceniu "z ręki" bo wtedy często po prostu nie można skręcić więc się kombinuje, a tak będzie kręciło i "ukręcało" jak coś będzie nie tak.

Powiem szczerze, że najbardziej podoba mi się to rozwiązanie:

 

http://moto.allegro.pl/wspomaganie-ursus-c330-c360-4011-c-330-c-360-i2288498108.html

 

Krótki siłownik i jego mocowanie w tym zestawie wygląda na solidne, tylko ta pompa na rozrządzie...

 

Chyba podzwonię i zapytam czy Agricola nie sprzedałaby tylko samej pompy z mocowaniem a ten Falis z kolei czy byłby skłonny sprzedać zestaw bez pompy i pokrywy, albo na odwrót - u jednego zestaw bez siłownika, a u drugiego sprzedawcy sam siłownik z mocowaniem...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

kolego K1ROVEZ możesz kupić w agricoli sam napęd z pompą, ja tak zrobiłem i zamontowałem siłownik tak jak na fotce załączonej przez kolegę Ursusc385,mam orbitrol 80 bo taki zdobyłem, co by było gdybym założył 100?mniej obrotów kierownicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Widać przecież na zdjeciach ze Rolnex sprzedaje zestaw z Agricoli. Wiec to raczej napewno bedzie to samo.

 

41779613.jpg

 

Wspomaganie "na kardanie" z Agricoli.

 

11117089.jpg

 

55292659.jpg

 

Jak widac nowa rzecz tez moze wygladac na uzywana - rdza na kole pasowym, odpyski i obicia farby wszedzie gdzie sie da.

 

51382893.jpg

 

Pompa wg producenta polska - okazała się być ukrainska. Orbitrol - w opisie belgijski - w rzeczywistości bułgarski - http://www.mz-bg.eu/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=3

 

Nie wiem po co Agricola robi z siebie i z klientów idiotów wypisując takie brednie :mellow: ?

 

Oby to chociaż wszystko działało tak jak nalezy - długo i szczęśliwie :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1007    0

pompa nsz 10 jak w t25 do podnośnika.hehe a nie lepiej jakąś pompę łopatkową bo te zębate strasznie olej grzeją i jak już jest rzadszy to już tak płynnie nie chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Mam nadzieje ze chodzi to bedzie dobrze. Zaleje to Boxolem 26 tak jak radza.

 

Dodam jeszcze ze Agricola nie dołaczyła do mojego wspomagania zadnych srub ani oringów !!! A co tam niech sie chłop sam martwi i kombinuje, lata po sklepach za 5 srubkami (a nie sa to pierwsze lepsze bo w niektorych miejscach trzeba dac imbusy) i 3 uszczelkami. Co za paranoja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52
Napisano (edytowany)

2190 zl.

 

Dodam jeszcze ze jeden waz jest za krotki - musze kupic dluzszy - naszczescie to zwykly 16mm waz do olejow bez zakutych koncowek. Weze z koncowkami tez nie sa zbyt dobrze dobrane dlugosciowo - kazdy jest o jakies 5-10cm zbyt krotki i wszystko jest na styk. Jeden z wezy powinien miec wybitnie prosta koncowke zeby ladnie to wszystko ulozyc, a ma katowa . zupelnie bez sensu dla producenta, przeciez katowe koncowki sa drozsze.

 

To ze nie jest potrzebny diax ani spawarka to tez bajka - podcinalem mocowanie maski i to dosyc konkretnie, musialem przyspawac szpilki do mocowania pompy, bo sruby tam nie zdawaly egzaminu (lby przeszkadzaly). Takze uzylem i diaxa i spawarki.

 

Jakos to wszystko pasuje, ale nie tak ze bez zadnych przerobek. Wymaga to dostosowania do ciagnika (mocowanie pompy i mocowanie maski), producent napewno o tym wie. Wiec nie wiem czemu w zestawie nie ma podstawy z obsadzonymi szpilkami m8 (a sa otwory na sruby, bez sensu), i dlaczego nie ma przerobionego mocowania maski ?

 

Ogolnie slabo, jak na profesjonalna firme to bardzo slabo. Napewno mogliby zrobic to lepiej ale chyba twierdza ze "po co- i tak kupia".

 

Oczywiscie wciaz mowa o Agricoli i ich wspomaganiu "na kardanie" do C-360.

Edytowano przez vitoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

Ja zakupiłem zestaw od Falisa i ta sama historia , aby to wszystko złożyć do kupy to trzeba trochę porzeżbić w metalu a i tak pewnych niespodzianek nie udało się uniknąć . Sruby które służą do mocowania napędu pompy wspomagania są za długie i po próbie uruchomienia silnika mielą aluminiową tarczę dociskającą łożysko w sprężarce !!!! , radzę uważać przy montażu i oglądać wszystko z każdej strony po dwa razy :wacko: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52
Napisano (edytowany)

Zenada krotko mowiac :wacko: .

 

Firmy produkujace wspomagania chyba udaja ze nie wiedza o tym ze pewnie z 80% osob kupuje wspomagania gdy ma zalozonego tura do ciagnika - i tak robia buble ktore koliduja z elementami TURow.

 

Falis robi mocowanie silownika do C-360 z jednej strony przykrecane do miejsc na wsporniku osi gdzie przykreca sie kazdego tura - "genialny" pomysl :lol: .

 

Tak za to wyglada silownik z zestawu Agricoli, tuz po zalozeniu - os poziomo, sami wiecie bo bedzie gdy lewym kolem najedziemy na gorke, lub prawym wpadniemy w dolek - silownik zgiety, lub conajmniej solidnie obity. !!! :o

 

 

 

 

 

 

37764095.jpg

 

13558413.jpg

 

Aby os mogla sie swobodnie wahac brakuje bardzo duzo.

 

Na zdjeciach moja: C-360 + tur Hydramet 3B (tur jest nowy wiec nic nie jest zgiete czy cos z tych rzeczy).

 

Widze ze firmy koniecznie sadza sie na to zeby te ich zestawu zakladac bez spawania czy ciecia czegos a tak po prostu sie nie da sensownie tego zrobic !

 

Aby uniknac kolizji z turem, ja przenioslem silownik przed os:

 

56624801.jpg

 

Kosztowało mnie to w sumie dodatkowe 2 dni pracy oraz 310 zl.

Edytowano przez vitoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

Napisz jak ci działa wspomaganie , bo ja jestem średnio zadowolony jak na razie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj