Skocz do zawartości

Zdjęcie

MF 3090, nie podnosi, wom nie zalacza


5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share franczez

franczez

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 04 grudzień 2013 - 20:11

MF 3090, nie podnosi, wom nie zalacza Witam,
zakupilem ciagnik mf 3090, niestety chyba nie byl to trafny zakup, otoz nie wiadomo z jakich przyczyn przestal podnosic podnosnik i wysiadl walek wom. Od moze tygodnia podnosnik mial taka przypadlosc ze czasami nie chcial podnosic, ale za ktoryms razem zaskakiwal i podnosil.
Dzisiaj niestety wysiadl i podnosnik i walek wom, przy wlaczaniu walka slychac tylko zgrzytanie jakby tryby sie do konca nie zazebialy i walek lekko sie obraca lub tez drga, ale mozna go zatrzymac reka.
Po tym co wyczytalem, sprawdzilem elektrozawory, sa sprawne, sprawdzilem czy dochodzi prad i po wlaczeniu walka prad pojawia sie w przewodzie, ale dalej nic nie dziala.
Spotkaliscie sie moze z takim przypadkiem lub tez wiecie co moze byc przyczyna takich dolegliwosci ?
Dodam jeszcze ze w momencie zakupu ciagnika wyswietlacz na datatronicu nie pokazywal nic, ale poprzedni wlasciciel mowil ze stalo sie to po myciu woda i ze co jakis czas zaskakuje i dziala, pomimo tego pozostale rzeczy dzialalo.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 3090, nie podnosi, wom nie zalacza Dzisiaj, 07:54
  •  

#2 Share Lukash3060

Lukash3060

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Moje Gospodarstwo
  • Zainteresowania:Rolnictwo Motoryzacja MF BMW

Napisany 04 grudzień 2013 - 20:41

MF 3090, nie podnosi, wom nie zalacza Datatronic hmm ma z WOM-em wspólne chyba tylko to ze pokazuje prędkosć wałka. Co do podnośnika - opisz dokładniej co i jak. Zobacz z przodu pod maską po prawej stronie ( jak byś siedział w kabinie ) przy filtrze z przodu masz bezpieczniki jeden jest od EHR. Zobacz kabel od aku co jest podłączony czerwony z żółtym chyba - on jest zasila EHR. Ponadto pasuje wykręcić EHR zobaczyć może coś się rozpięło. Inna sprawa czujnik wysokości podnoszenia ? Skoro mówił facet, że po myciu to może coś przy tym czujniku uszkodził i podnośnik nie unosi bo myśli że juz jest uniesione. Warto to sprawdzić ( włącz unoszenie i porusz delikatnie kablem przy czujniku [ za prawym ramieniem wychodzącym z obudowy bedzie czunik z dwoma kabelkami i to chyba będzie ten] i jak będzie szarpał no to masz przyczynę.)
WOM ... tu już jak zgrzytanie jakieś to raczej sprawa mechaniczna... . Normalnie po włączeniu słychać trzeszczenie ale to jest normal i tak ma być. A tu co mówisz hmm czy tarczki moze od womu czy sprzegło ... nie wiem nie znam się do tego stopnia żeby po czymś takim określać i to nie jest podstawa by sądzić że to jest winą. To tylko moej wskazówki ( być moze nie słuszne) a odnośnie podnośnika sprawdź jeszcze czy pod ciągnikiem zaworem będzie działał.
Sprzedam prasę belującą ! http://olx.pl/oferta...57-ID5L1ip.html

Jeśli pomogłem daj zieloną strzałkę ;)

Dodany obrazek

#3 Share franczez

franczez

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 09 grudzień 2013 - 17:14

MF 3090, nie podnosi, wom nie zalacza dziekuje za te sugestie. podnosnik zrobiony, okazalo sie ze alternator za slabo ladowal i nie zalaczal sie komputer ehr. poprawilem ladowanie i podnosnik dziala jak nalezy.
NIestety w dalszym ciagu nie moge poradzic nic na ten wom, sprawdzalem wszystko, elektrozawory, wlaczniki, czujnik obrotow walka, wszystko dziala jak nalezy, tam gdzie powinien byc prad jest i to pod odpowienidnim napieciem. zauwazylem ze w pozycji dzwigni kiedy walek powinien byc zatrzymamy mimo iz dochodzi prad do elektrozaworu od hamulca wom, walkiem mozna bez problemu obracac reka, w dalszym ciagu slychac zgrzyty w skrzyni, czy to przy wlaczonym czy wylaczonym walku( w sumie w obecnej chwili nie ma roznicy), obawiam sie ze moglo sie rozleciec sprzeglo od walka :(, mam do was pytanie, jaki jest najprostszy sposob zeby zajrzec do skrzyni i zobaczyc czy cos jest tam uszkodzone ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 3090, nie podnosi, wom nie zalacza Dzisiaj, 07:54
  •  

#4 Share ppiotr

ppiotr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 555 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska Kalisz

Napisany 09 grudzień 2013 - 18:22

MF 3090, nie podnosi, wom nie zalacza Spróbuj poruszać dzwigniami od zmiany obrotów wałka 540-1000 i eco jeśli masz, albo zmień te obroty i zobacz czy się coś zmieni.

#5 Share franczez

franczez

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 09 grudzień 2013 - 19:59

MF 3090, nie podnosi, wom nie zalacza kolego ruszalem tymi dzwigniami, tzn ta od obrotow walka a eco jest zablokowana od kiedy go kupilem, czy jest mozliwe ze nia ruszylem i cos sie rozlaczylo? czy ona powinna dzialac? i czy ona dziala mechanicznie czy tez w jakis sposob hydraulicznie ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 3090, nie podnosi, wom nie zalacza Dzisiaj, 07:54
  •  

#6 Share ppiotr

ppiotr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 555 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska Kalisz

Napisany 09 grudzień 2013 - 20:51

MF 3090, nie podnosi, wom nie zalacza Mechanicznie.

Podobne tematy mf 3090 wom ehr