premium450

Problem z elektryką w MF 3070

Polecane posty

premium450    0

Witam forumowiczów,Mam problem z elektryką w moim mf,a mianowicie grzeje się kostka(pod kierownicą) przy włączonych światłach,halogeny przygasają dość mocno,szaleje obrotomierz (przy lekkim gazie ok 1700-2000 obr/min),nie działa licznik mth.może ktoś miał podobne problemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Przeczyść kostkę,może nie ma dobrego styku.Może jak zmieniałeś bezpiecznik to założyłeś większy i gdzieś jest zwarcie.Patrz kable i złącza.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Ale która kostka ? Ta dokałdnie pod kierownicą, czarna do niej wchodzi chyba kilka przewodów na wsówki ? Coś z napieciem jest skoro wariuje obrotomierz . Licznik mth to wina jakichś trybików w samym obrotomierzu ( trzeba podgiąć żeby dotykały dobrze do siebie i będzie działał). Zobacz rególator może ? Daje wyższe napięcie przez co wariuje wszystko. Ewentualnie zwarcie przy lampach. To takie moje odczucia i to bym sprawdził.


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
premium450    0

Wsówki w kostce czyściłem,bezpieczniki są dobre,a może przy bezpiecznikach? No i to "przysiadanie" świateł przy załączaniu halogenów-a może być problem gdzieś z masą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

hmm nie tyle z masą co tak jak by brały za dużo mocy lub za mało jej idzie na światła :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

a może byś chłopie coś pomierzył a nie tak piszesz i piszesz mruganie może być spowodowane wieloma usterkami nawet uszkodzeniem mechanicznym rewersu i wychodzeniem pozycjonera poza zakres


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
premium450    0

Z całym szacunkiem ,ale jak bym wiedział co jest grane to bym nikomu gitary nie zawracał i nie robił problemu,apropos twojej odpowiedzi -skrzynia ma wpływ na napięcie w ukł. elektrycznym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Czy ja wiem ... :) Może koledze się tematy pomyliły ? Z drugiej strony patrząc doswiadczony mechanik więc może wie dużo więcej niż zwykli użytkownicy ;) ( Jak dla mnie rewers i światła mają tylko to wspólnego, że oba obsługuje się z kabiny :) ) Myślałem nad opcją że duże bezp. masz i może delikatnie coś się zwiera i małe by już puściły a wiekszy trzyma ale też nie jest to na tyle duże zwarcie by uszkodzić coś ? Mało to realne ale może...inna opcja żarówki duże i pobierają dużo mocy więc i wszystko jest bardziej obciążone :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

kurde mi się naprawde tematy pomylily :) sorki


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Najlepszym jak widać też się zdarza :) No jak się czytało wcześniejsze to szło się domyślić że to było nie od tego a do hydrauliki . Mylące było to mierzenie - w pewnym momencie zastanawiałem się już czy serio czegoś taigo nie ma :D


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

Sprawdz przekazniki od swiatel( te kwadratowe kostki po lewej stronie ponizej bezpiecznikow) najprawdopodobiej to wina ktoregos z nich, sprubuj odlaczyc ten od halogenow i zobac czy wtedy sa pozostale problemy z elektryka. Przekaznik kosztuje okolo 4 zlote wiec jesli to to to koszt nieduzy, mi przy 6140 jeden sie zwarl i wyzeliło mi obudowe i mocowania bezpiecznikow.ale kupiłem przekaznik i nowa kostke oraz takie zewnętrzne bezpieczniki na kablu i poskladalem.

Edytowano przez nik23

Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez swiety791
      Witam szanownych forumowiczów. 

      Panowie. Mam problem ze swoim MF 3070. Podczas ruszania i wolnej jazdy szarpie mi przednimi kołami. Napęd normalnie mozna włączać i wyłączać. Jak napęd jest właczony jest wszystko super. Jak z kolei napęd wyłaczony to szarpie nimi. 
      Pomyslałem, że to problem z atakiem lub satelitami w przednim moście. Rozebrałem wszystko i ku mojemu zdziwieniu. Wszystko w najlepszym porządku. Dodam jeszcze, że u mnie nie ma satelit tylko mam jakby sprzęgło kłowe. Ale to chyba nieistotne na tym etapie. 
      Wymieniłem również tulejkę i pierścienie na sprzęgle przedniego napędu. Tam też jest wszystko w najlepszym porządku wg mojej oceny. 
      Prosze pomóżcie, co to może być? Miał ktoś podobny przypadek?
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez ursus485
      Witam niedawno nabyłem massey fergusona 3070 do lekkiego remontu. teraz się okazało że nie działa cała hydraulika(pompa chyba wcale nie ciągnie) ten wałek co ją napędza obraca się swobodnie i po odpaleniu silnika się chyba wcale nie obraca . To jest wersja datatronic , czy komputer ma coś wspólnego  z obracaniem się pompy ? Czy pompa jest w jakiś sposób wyłączalna a może pracuje cały czas po odpaleniu ? Proszę o pomoc każda rada się przyda z góry dziękuję . Pozdrawiam .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj