Odys2011

kłęba dymu przy przygazowaniu mf 3080

Polecane posty

Odys2011    2

witam mam problem z mf kopci podczas gazowania to jest taki dym jak ze starej lokomotywy dosłownie dym jest barwy ciemno szarej podczas tego kopcenia słychać metaliczny dźwięk w silniku kopci tylko przy nabieraniu obrotów końcówki nowe 220 bar zawory wyregulowane

Edytowano przez Odys2011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rob_1972    1

Jak nie dość że kopci to jeszcze smoli czarnym dymem, to silnik do remontu. Oprócz uszczelek do wymiany, prawdopodobnie pierścienie (do wymiany), być może któryś pękł. . Panewki i gniazda zaworów....... do tego też niech ci mechanik popatrzy. Przygotuj się na wydatki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Po pierwsze napisz czy to stało się z minuty na minutę czy stopniowo coraz gorzej? Odgłosy stukania z silnika nie muszą oznaczać awarii układu korbowo-tłokowego, przy lejących/zaciętych końcówkach też tak będzie się działo. Druga sprawa zawory ustawione ale nie wiadomo jak z szczelnością - ściągnij gumę z kolektora ssącego i przyłóż "kopcia" jak będzie go zdmuchywać przy zapalaniu silnika to głowica do roboty - podczas sprężania mieszanka wydostaje się do tłumika i tam częściowo spala dlatego efekt dymu... Najpierw jeszcze proponuje odłączyć świecę płomieniową - sam kiedyś miałem przypadek że ciągnik kopcił i waliło w silniku na małych obrotach - okazało się że stacyjka nie odcinała prądu na świecę

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

Jeżeli kopci przy przegazowaniu to albo olej bierze albo paliwo na wolnych nie spała, znaczy leją wtryski. Jeżeli mówisz ze wtryski dobre to być może pompa robi za małe ciśnienie. Ale to tylko przypuszczenia. A płynu nie ubywa?


Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odys2011    2

zawory mam ustawione zgodnie z katalogiem korbanków praktycznie to się stało z dnia na dzień ciekawi mnie ta świeca jak mówisz właśnie jakby pompa robiła małe ciśnienie to ciągle by kopcił tą świecą może lać się ON do kolektora bo żeby zakopcił musi pochodzić kilka minut i wychodziłoby na to że przez te kilka minut nazbiera się ON w kolektorze i wtedy gdy się przykazuje zaciąga to wszystko na tłoki i z tond ten dym jedyne logiczne wytłumaczenie. co myślisz ? a i jeszcze gdyby pompa była rozpiepszona to by ciężko palił a pali na dotyk

Edytowano przez Odys2011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

Świeca około 30 zł. Wykręc ta i oglądnij czy sucha


Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

To masz przyczyne


Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odys2011    2

to teraz pozostaje stukanie w silniku na małych nie słychać dopiero jak przytrzyma go się na 1500obr to wtedy ciągle dość głośno puka na pełnych obrotach jest płynna praca już silnika teraz tak ściągnąłem tłumik dźwięk stukania się zmienił co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

Moze zawory , regulowales kiedy kolwiek?


Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Zmieniłeś świecę ? Bo przyczyną może być też stacyjka a świeca mogła się uszkodzić właśnie przez nią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odys2011    2

świece mam mieć jutro, zawory ustawione niedawno jutro jeszcze raz pokrywę będę zdejmował żeby zobaczyć na odpalonym co tam się dzieję ciężko to pukanie wykryć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odys2011    2

pukanie po części zlokalizowane gdy popuści się przewody paliwowe na pierwszym i piątym tłoku stukot znika końcówki wtrysków nowe więc albo pompa albo sworznie tłoków co myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Te końcówki zmień albo stare załóż na prubę bo to w nich przyczyna skoro po poluzowaniu cichnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

mogą to być końcówki, mimo że są nowe;) U mnie w tym roku nowa końcówka w Fordzie wytrzymała 5mth. Zmieniłem ją i gra, ale reszta też za długo raczej nie pociągnie. Tak jak mówią koledzy, załóż stare i sprawdź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

Lepiej zamiast zmieniać końcówki zmierz ciśnienie na cylindrach może pukanie jest spowodowane brakiem ciśnienia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odys2011    2

po rozebraniu całego silnika nadal nie ma przyczyny tego pukania wałek ok tłoki też zawory trzeb dotrzeć i panewki trzeba wymienić bo są zjechane delikatnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

Luzu na sworzniach nie ma? Ktorys zawór nie byl sklepany albo tlok? Zastanawia mnie to znikanie stuku po poluzowaniu doplywu paliwa, obstawialbym korbowód, ale jesli mowisz ze dobry to niewiem.


Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

Kolego przeczytałeś może to co wcześniej napisałem ? Sprawdziłeś ciśnienie może ma dużą różnice ciśnienia. A jak już masz głowice to daj ją na pomiary do szlifierni i będzie wiadomo czy trzyma ciśnienie dużo to nie kosztuje a ma się pewność że jest dobra. Na moje oko zacząłeś od d^py strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odys2011    2

z tego co widać to jest wytarty rowek w cylindrze tak jakby śruba od korbowodu pukała w tym miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

wrzuć jakieś zdjęcie tego. Musiał by być nie wiadomo jaki luz na panewkach żeby śruba dotykała cylindra a wszystkie śruby masz równe od korbowodów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez Patryk212
      Witam może ktoś wie jakiej grubości jest docisk hamulcowy?

    • Przez pawelus
      Witam .Mam problem z moim niedawno zakupionym massey ferguson 3080 . 
       
      Z przodu w przednim napędzie z ośki która idzie do koła z uszczelnienia leje się olej .  
       
      Trudno wymienia się ten simering ? 
       
      Na zdjeciu zaznaczyłem  szczałką  w którym miejscu on jest .
       
      Czekam na jakieś wskazówki jak się zabrać za naprawę tego .Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj