Polecane posty

kakus19    4

witam

 

czy ktos robil kalibracje w swoim df?jezeli tak to jak czesto i ile to kosztowało?tak wogole to jak czesto mozna robic ta kalibracje i tak ogolnie na czym polega?ja mam df agrofarm 430 profline mam zrobione 800 godzin.przy 400 godzinach jeszcze na gwarancji robiona byla kalibracja i mial byc spokoj na dlugo ale po roku znowu strasznie szarpalo i teraz niedawno byli z serwisu.poprawa jest znaczna koszt 300 zł. ciagnik tak duzo nie robi w turze i dosyc duzo uzywam sprzegla tzn jak z jakas maszyna czy wiecej jak 5km/h jade to nie wrzucam rewersu bez sprzegla a wy jak robicie? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian98    1

Kalibracja u nas była raz na początku i z tego co wiem to serwis powiedział to że jak będzie szarpał to dzwonić i wyregulują za darmo. Po co używasz sprzęgła po to jest rewers by go używać. A ty nie masz regulacji w gałce od rewersu. Nie wiem już teraz bo nie mam agrofarma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek1996    4

Sprzęgła nawet nie wolno używać bo po to jest rewers. U mnie tylko ze w 410 też szarpie, jak dowiedziałem się że nie powinno się używać to prawie w ogóle go się nie używa. My też mamy robić kalibracje ale w rolmechu, bo w rol-sadzie chcieli 700 zł a tu około 150. Zrób kalibracje i przestań używać sprzegła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

przed kalibracją polecam zmianę oleju i filtrów w skrzyni. na starym oleju nie ma sensu tego robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kakus19    4

witam

mam regulacje rewersu ale ja caly czas jezdze na soft czyli -2.chodzi mi o to ze jak z plugiem nawroty czy po nierównym czy podjezdzasz pod maszyne to sprzegla uzywam poza tym jak dzwoniem do serwisu to gosc gadal (kierownik serwisu agromarket o. kutno)ze zmiana kierunku to duze przeciazenia i powinoo sie duzo sprzegla uzywac.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Żadna różnica czy używasz dźwigni rewersu czy pedału sprzęgła. Jedno i drugie elektrycznie steruje tarczami sprzęgła. A kierownik serwisu z kutnowskiego agromarketu to często nie ma pojęcia o czym gada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kaczor937
      Witam
       
      Tak jak w temacie mam problem z podnośnikiem EHR w moim Fiacie F140, , mianowicie wyświetla błąd 20, powoli podnosi ramiona bo aż 8 sekund i po ustawieniu potencjonometru na 99 mimo podniesionych ramion dalej ładuje ciśnienie, Jak ktoś wie jak skaliborwać podnośnik prosze o POMOC !!
    • Przez CLAASIK610c
      Witam. Chciałbym dowiedzieć się jak kalibruje się skrzynie biegów w Claas Arion 610 c.
       
    • Przez mariuszlesny
      Witam, możne ktoś wie i podzieli się info jak z kalibrować tylny tuz... wymieniłem czujnik położenia ramion tylnego tuz i potrzebuje go z kalibrować...jest to w instrukcji serwisowej, niestety nie posiadam takowej:((
      a drogi temat, nie działa świeca płomieniowa, po odpaleniu silnika kontrolka od świecy miga przez jakiś czas, ale sama świeca nie włącza się, przypuszczam ze możne to być wina przekaźnika... i tu jest moje pytanie który to możne być ??? jak by ktoś coś to bardzo będę wdzięczny :))
      Pozdrawiam 
    • Przez hubertuss
      Jeden z użytkowników prosił o podanie procedury zmiany mp/h na km/h. Zrobię to tutaj aby inni też skorzystali jeśli komuś potrzeba i może. Bo nie wszystkie 42xx mają taką możliwość. Na konsoli po prawej stronie lub pod nią przy bezpiecznikach muszą być cztery przyciski. M - tryb, C - zmiana, O lub 0 - cofnąć i strzałka w górę - wybór.
      Zmiana mile na kilometry
      - włączyć zapłon na liczniku pojawią się normalne wskazania z wartościami zerowymi.
      - po 3 sekundach wcisnąć M zera na wskaźniku prędkości znikną.
      - naciskając strzałkę dokonujemy zmiany z mil na kilometry. Pojawi się mała literka m od metric.
      - aby zatwierdzić wciskamy C. Nie zwracamy uwagi na to co będzie pojawiać się na wyświetlaczu. Po trzech sekundach pod symbolem ciągnika pojawi się strzałka. I wyświetlacz wróci do normalnego trybu pracy. Pojawi się tez mała literka m.
      Kalibracja wielkości kół
      - odmierzyć dystans 100 m
      - wcisnąć przycisk M na liczniku prędkości wom pojawi się 0-0 licznik prędkości pusty
      - wcisnąć przycisk C raz skazania prędkości lub dwa razy monitor wydajności. W dwóch okienkach pojawią się wcześniej zaprogramowane wartości. np 3-0 w oknie wom i 0515 w oknie prędkości jazdy
      - wcisnąć przycisk M aby skasować wskazania wyświetlacza nie ruszając ciągnikiem w międzyczasie. Na wyświetlaczu prędkości pojawią się cztery kreski.
      - wybrać niski bieg i powoli ruszyć. dojechać do zaznaczonego miejsca pamiętając aby zatrzymać się dokładnie tym punktem ciągnika od którego zmierzyliśmy 100 m.
      - po zatrzymaniu na końcu zmierzonego odcinka wcisnąć przycisk O. Po trzech sekundach licznik powróci do normalnego stanu. Jaki mamy zawsze po włączeniu zapłonu.
      Jeśli procedura się nie uda pojawi się napis error na wyświetlaczu prędkości wom.
      Procedura sprawdzenia nowej wartości.
      - na włączonym zapłonie wcisnąć przycisk M okno wom np 0-0 okno prędkości jazdy cztery kreski
      - dwukrotnie wcisnąć przycisk C aby wyświetlić zaprogramowaną wartość np okno wom 3-0 okno prędkości jazdy 0509. Tutaj zauważymy zmianę jeśli mieliśmy źle ustawione na skutek zużycia opon czy innego ciśnienia. Bo np wcześniej było 0515.
      - wyłączamy zapłon lub dwukrotnie wciskamy C aby powrócić do normalnego trybu wyświetlacza.
      Jeśli kogoś ciekawi programowanie szerokości roboczej maszyn, zerowanie przebiegu częściowego czy częściowej obrobionej powierzchni to ewentualnie dajcie znać.
       
       
    • Przez gr_rat
      witam, podzieli się ktoś wiedzą jak przeprowadzić kalibracje tylnego podnośnika ehr ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj