Polecane posty

stajniaomega    11

Witam was. Robił ktoś już remont przedniej osi Carraro. Muszę wymienić uszczelniacze w zwolnicach. Pytanie: czy dużo to roboty i jak się za to zabrać?? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

robię to na bierząco zalerzy które będziesz wymieniał jak wszystkie to most w mak


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

A oleje w piastach kół przednich co ile wymieniałeś ,jest go mało i najlepiej robić to częściej , wyeliminowuje się opiłki co niszczą uszczelniacz piasty koła twz kasetę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

wniosek taki ,że czym nowsze tym mniej trwałe . Jaki olej wlać do osi CARRARO ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Do zwolnic planetarnych wlewam agrol U , a do mechanizmu różnicowego z blokadom cierną (tarczki) to Translf B 80W90 EP ELF. Lub w podobnie ze specyfikacjom zamiennik .

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

odświeżę temat bo mam podobny problem z osią Carraro co autor tematu mianowicie cieknie mi olej w jednej zwolnicy,oskrobałem błotko ruszyłem za krzyżak i jest luz na wałku tym co idzie w piastę i ponawiam pytanie jak się zabrać za rozbieranie czy jest to bardzo skomplikowane i czy ten luz da się jakoś skasować patrząc na katalog to tam są chyba łożyska stożkowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacki31    5

Ten wałek  co wchodzi w piaste chodzi na mosiężnym łożysku ślizgowym i uszczelnia to simering. Pare lat temu to rozbierałem, bo ciekło i był mały luz. Wymieniłem uszczelniacz i te mosiężne łożysko(tulejke)' Robota nie jest skomplikowana, łożysk stożkowych chyba sie nie rusza, już nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

teraz już się dopatrzyłem że jest tam tulejka ciekawi mnie czy trzeba rozbierać piastę czy tylko wyjąć sworznie na zwrotnicy i wysunąć całą piastę a wałek zostanie na krzyżaku,tylko czy nie jest on czasem jakoś zabezpieczony w środku w piaście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kryssr    52

ponawiam pytanie, coś tam mi poeciał nie dużo przy krzyżakach, roboty teraz sporo, ile to wytrzyma i czy ma ktoś katalog co i jak tam jest ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj