Adik_ziel

Ursus C-330 grzeje się

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wojo123    4

sebe1033 a jaką tą tulejkę tą plastikową założyć jak to zablokować ten mały obieg

piotrb14 chodzi na wodzie i na starej chłodnicy było dobrze i bez termostatu ale nie wiem czy była ta tulejka bo silnik miał kapitalke i mechanik założył termostat

Edytowano przez wojo123

:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    4

Jeden z kolegów dobrze Ci napisał. Sprawdź poziom oleju w silniku. Mój sąsiad raz nie mógł za cholerę orać, bo co zrobił kółko to woda mu się gotowała. A oleju zero.


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Pisał że olej jest w silniku, a może wymiana na inny by sie przydała mu


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo123    4

olej był wymieniany 2 miesiące temu bo po kapitalnym po iluś tam moto godzinach trzeba wymienic więc wymieniłem


:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    182

ta plastikowa tuleja wymusza ci obieg wody gdyż w c-330 musi być wymuszony , moim zdaniem możesz mieć rozwaloną pompę wodną lub przedmuchaną uszczelkę pod głowicą miałem tak w c-330m ,

 

tuleje ja sam robiłem i zakładałem gdyż w sklepach były jakieś podrabiane i były za małe więc sam ją zrobiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo123    4

klepk995 a z czego zrobiłeś tą tuleje i jak ją załorzyć tak jak była ta plastikowa


:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    4

Może w zimę Ci mróz blok silnikowy rozwalił... Opcji jest kilka... Albo nie pracuje chłodnica, albo olej do luftu. A jeśli się grzeje to musi być tam potężne tarcie skoro reszta jest ok.


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo123    4

blok jest okej bo było przez całą zimę jeżdżone na płynie a o jakim tarciu mówisz

Edytowano przez milanreal1
orty

:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopek00    0

@wojo123 Moim zdaniem jeżeli poziom oleju chłodnica termostat jest ok , to proponuje zajrzeć głębiej a mianowicie w głowice ..... c-330 mógł wypluć uszczelkę - bądź MOGŁY POZAPYCHAĆ SIĘ KANALIKI DOPROWADZAJĄCE WODĘ -- rodził bym ci wyjąć głowice i przeczyścić kanaliki a jak nie podziała to licz się z wymiana głowicy ;( pozdro


Ursus c-360
Ursus c-330
Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    4

Tłoków w tulejach.


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo123    4

a jaki powinien być obieg wody bo jak odkręce tego weża na górze chłodnicy to woda leci wolnym strumuczkiem nie leci bardzo wolno czy tak powinno być


:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopek00    0

A sprawdż na kraniku jak leci ci woda wolno czy dość szybko

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Ursus c-360
Ursus c-330
Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopek00    0

hmm to ciekawe bo powinna lecieć wolno. Chyba że masz zapchany górny obieg (do głowicy) a dolny (od głowicy) masz czysty

Edytowano przez konopek00

Ursus c-360
Ursus c-330
Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

ale wskaźnik nie pokazuje tmp silnika a tmp cieczy chłodzącej, czyli skoro tmp cieczy chłodzącej pokazuje że jest za wysoka to problem może tkwić w jej chłodzeniu... może termostat jej nie puszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopek00    0

kochani oczym w wgl mówicie . chłopak mówi że nowy termostat. a jak mówi że z węża w obiegu górnym leci wolno a z kranika leci szybko tzn że awari musi szukać w rurach obiegu górnego wody. A wy ty z termostatem wyjeżdżacie


Ursus c-360
Ursus c-330
Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Ale oni mają po części rację, co z tego że termostat jest zmieniany,, niekiedy nowy sprzęt i nowe części sa fabrycznie uszkodzone bądź z jakąś wadą, głowica faktycznie może dawać ciała, zajrzenie do niej i zmienienie uszczelki na pewno nie zaszkodzi


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
momek    27

masz przedmuchy pod głowica też to miałem w zetoże nowa uszczelka i będzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

A ja proponuje abyś zmierzył mu temperaturę wtedy gdy wydaje ci się że się grzeje , temperatura dla silnika diesla wolnossącego nie powinna przekraczać 100 stopni C, nie powinna to nie znaczy że nie może, może oczywiście, 7--80stopni przy kontakcie z ręka jest bardzo gorące i być może masz złudne wrażenie że się grzeje , czyli jakiś termometr , czy termopara i zmierz . i załóż koniecznie termostat, można kupić woskowy jest trwalszy niż mieszkowy


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

Chłpoaki

Podsumowując: Chłodnica-nowa, termostat-nowy.Z termostatem czy bez i tak sie grzeje, a więc termostat odpada. Chłodnica tez nowa i odpada. Zostaje do sprawdzenia: pompa i droznosc kanałów, przewodów, i oczywiszcie ich szczelnosc.

To teraz musisz sprawdzic, w tym prostym układie niema wielkich filozofi.

pozdr :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj