Adik_ziel

Ursus C-330 grzeje się

Polecane posty

malorolny    0

Króciutka piłka :D Padnięty termostat , luźny pasek , możliwa wina pompy wodnej , a najprędzej to wydmuchana uszczelka pod głowicą w taki sposób że wali kompresję w obieg wody i stąd przyczyna bardzo szybkiego nagrzewania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj długo by opowiadac i pisac heh tak to jest.Najlepszym nauczycielem jest osoba przy której zaczynasz rozkrecac.Najlepiej bylo jak zaczynalem heh ,to sprezynke gdzies nawieje i tak mówie ,,Kto by sie spodziewał że tam była heh'' Ale krok po kroku i jest ok.Dobrze że powstalo takie forum :)Pozdrawiam Wszystkich użytkowników :)Widze że kobiet jest sporo,ale cos nie rozwiazuja naszych problemów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

Ja jak zalewalem wode na wiosne to na zime ja spuszczalem....nic nie musialem dolewac...aleod tamtego roku jezdze na plynie GLIDEX i mi temperatura nie skacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

już ciapek naprawiony rozrząd był walnięty i pierścienie ;/ 600zł zabuliłem ;/


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

Oj....ale dobrze ze ciapek naprawiony.....ja to mam szczescie bo dziadek przez swoje zycie tyle czesci nagromadzil ze jak cos walnie to nie mushe do sklepu leciec.PZDR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Ale to są nowe części czy stare przechodzone ?? bo u mnie są 3 chłodnice tylko odkamienić i nadają sie do roboty(za komuny dziadek sie nie pierniczył tylko od razu nowe). A teraz jak sie coś rozleci to tylko żeby zaklekotać żeby jakoś chodziło nie zważając na skutki uboczne ;/ .


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1
Ale to są nowe części czy stare przechodzone ?? bo u mnie są 3 chłodnice tylko odkamienić i nadają sie do roboty(za komuny dziadek sie nie pierniczył tylko od razu nowe). A teraz jak sie coś rozleci to tylko żeby zaklekotać żeby jakoś chodziło nie zważając na skutki uboczne ;/ .

Nowe ale stoja juz hoho....i ponoc slyszalem taka opinie ze te stare czesci sa lepsze jak te co teraz produkuja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Wiesz ja też tak uważam bo jest zupełnie inna jakość (i materiał ?)


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie!Macie racje.Ja jak śróby dokrecam to sie boje o urwanie,taki materiał jest kruchy.Blachy robią coraz to cieńsze.Oj tak to jest i to jest Polska.Teras w produkcji liczy ilość a nie jakość Panowie.A ceny rosną niestety :rolleyes:(Żeby jakość była taka jaka była paranascie lat temu to by nie było tylu tematów.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1
.Blachy robią coraz to cieńsze.Oj tak to jest i to jest Polska.Teras w produkcji liczy ilość a nie jakość Panowie.A ceny rosną niestety :rolleyes:(Żeby jakość była taka jaka była paranascie lat temu to by nie było tylu tematów.Pozdrawiam.

Racja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Może z innej beczki ale ostatnio kolega robił sobie rower i dokręcałem śrubę twardość 8,8 dostała ciut oporu i pękła ;/ Założyłem 5,8 i jest mocniejsza ;/ i śruba zanmionowo słabsza jest mocniejsza? -.-'


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spotex1993    0

to może sie dziać przez NIE zalutowanie DOBRZE KABLE DO alternatora może bo nie wiem u mnie takie coś sie nie dzieje maszyna dyga bardzo dobrze i nie mam do niej zastrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254
to może sie dziać przez NIE zalutowanie DOBRZE KABLE DO alternatora może bo nie wiem u mnie takie coś sie nie dzieje maszyna dyga bardzo dobrze i nie mam do niej zastrzeżeń

A co to ma do tematu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiekt    0

może to termostat ,ja go wykręcilem w swojej 30-stce chodzi dobrze a w upały sie nie nagrzewa :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2
Chlopaki nie jestem za borygiem.Nie polecam tego za przeproszeniem g... lac do tych silników w tych nowszych traktorach to może i tak ale w ursusach C-330 lub c-360

 

Ja na wiosnę w C-330 zaleje chłodnice petrygo i zobaczymy jak się będzie sprawować :P


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tata1    0

Ja miałem podobny problem z przegrzewaniem C330M, było tak Wyminiłem chłodnicę, bo stara zaczeła przeciekać po 10 latach użytkowania, (chłodnica z małym wlewem), kupiłem nową i zaczeły się schody, przez dwa lata szukałem dziury w całym, wymieniałem termostaty, pompę wodną, dobrze ze nie ruszałem silnika, bo mówili że może pierścienie zapieczone. Pewnego dnia pożyczyłem starą chłodnice od kolegi (duży wlew) i już została w ciągniku. Dział OK, nie grzeje się, do najcięższej roboty idzie, a nie jak przedtem co grzał się na pusto na drodze. Czyli taki szajs sprzedają co nawet nie zapewnia odpowiedniego odprowadzania ciepła. eeeeeech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiekt    0

muwię wa m termostat to wogóle wywalić a wzime jak by się nie mógł rozgrzać to załóżcie przysłonę na chłodnicę i będzie cacy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz345    0

Jak materiałem chłodnice załatać bo mam dziurę przy korku wlewowym? Kupiłbym nową ale to coś koło 300 zł. czym ją zalutować, żeby jeszcze troche posłużyła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

To zależy od tego jakiej wielkości ta dziura jest jeśli jest względne mała to można zalutować zwykłą cyną tylko posypuje się podczas lutowanie takim proszkiem jak sprawdzę jego nazwę to podam. Jeśli natomiast jest dość duża to przy odrobinie starań można byłoby wstawić kawałek materiału zastępczego i dookoła oblutować.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

albo dobrym klejem skleic (ja tak zrobiłem) do cyny dodaje się kalafonie niektóre są z nią zmiszane np. te do kabli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Kalafonie dodaje się po to aby oczyścić lutowany materiał. Mi chodzi o taki specjalny proszek do lutowania bo po zlutowaniu chłodnicy (miedzianej) podczas nagrzewania się cyna odchodzi a gdy doda się tego proszku to już nie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Kalafonie dodaje się po to aby oczyścić lutowany materiał. Mi chodzi o taki specjalny proszek do lutowania bo po zlutowaniu chłodnicy (miedzianej) podczas nagrzewania się cyna odchodzi a gdy doda się tego proszku to już nie.

Zakleić chłodnicę można poxipolem, dwuskładnikowym klejem pod nazwą "płynny metal" itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gandalfo    0

Teraz jakies konkretne informacje. 6 miesiecy temu zrobilem remont silnika. Wymienilem głowice+wszystkie uszczelki, nowiutki termostat, chłodnica, pompa wody sprawna. Teraz problem strasznie szybko schodzi mi woda przez odpowietrznik chlodnicy, praktycznie zyga ta wodą przez co musze co chwile dolewac wody i silnik sie szybko grzeje. Pragne nadmienic ze chlodnica jest nowa i nie uszkodzona, wentylator dobrze zamontowany zasysa powietrze, problem wyglada tak jakby mi kompresja walila do ukladu chłodniczego. Jeszcze jedno jak wymienialem tuleje to zauwarzylem wrzery w bloku gdzie wchodzi tuleja na dole bloku(znajduja sie dwa uszczelniacze gumowe). Wypelnilem to sylikonem wytrzymujacym 350 stopni. Prosze o jakies konkrety jesli potrzebne jakies ino to pisac na GG, w tym topicu lub na Maila.;p Za wszystkie pomocne odpowiedzi wielkie THX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gandalfo    0

Tak tylko ze z tamtego tematu nic nie wynika, wiekszosc odpowiedzi to termostat oraz bezesnowne komenty, fakt jest kilka trafnych spotrzezen sprubuje i tego ale nie sadze zeby pomogla dalej prosze o pomoc i nie zamykanie tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj