Adik_ziel

Ursus C-330 grzeje się

Polecane posty

Bartum    2

Zalewajac woda ryzykujesz peknieciem bloku silnika, a plynem? Nic pozatym plyn nie powoduje reakcji korozji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Wielokrotnie zalewałem ciągniki płynem po ich długoletniej pracy na wodzie.

I w żadnym nic się nie stało i nie dzieje z tego powodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Mam problem z grzaniem silnika.Zauważyłem że kurczy się wąż dolny od chłodnicy tak od 1600 obrotów wzwyż .Na max obrotach nie ma obiegu.Zamiast termostatu mam rurkę.Wygląda na częściowo niedrożną chłodnicę.Kilka lat temu ją wymieniałem i raczej jest to zaolejenie niż kamień.Ma ktoś dobry sposób jak to udrożnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ursus c 330 jak zauważyłem ze grzeje się głownie jak włączę wszystkie światła na masce plus 3 na kabinie to temperatura na wskaźniku strasznie idzie w gore jak wyłączę światła to temperatura spada. Co to może być ? w czym jest przyczyna ze tak się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosciu506    196

musisz założyć jeszcze więcej świateł a tak na poważnie to problem z elektryka spadek napięcia pewnie lub brak masy i dlatego się tak dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Tylko że w 30-stce masz czujnik działający na zasadzie rozszerzalności cieczy w rurce idącej do zegara więc co się mają światła? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz przekaźniki czy nie?

 

Nie jestem pewien czy ejst czy nie ale powiem tyle ze nowa instalacja jest założona i robił to znajomy elektryk

Tylko że w 30-stce masz czujnik działający na zasadzie rozszerzalności cieczy w rurce idącej do zegara więc co się mają światła

właśnie tez mnie to dziwi ale jak załączę światła to temperatura na wskaźniku idzie do góry ale sprawdzałem dziś tak ze odkręciłem kranik od wody i normalnie idzie ręką polać a na wskaźniku pokazuje ze jest w połowie czerwonego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalT25    17

Problem występuje zaraz po załączeniu świateł czy po pewnym czasie? Może przewód z alternatora/prądnicy ktoś poprowadził razem z kapilarą z czujnika temperatury i jeżeli ma on za mały przekrój to się grzeje, a wraz z nim kapilara.


nowe cylindry---->500zł
nowa pompa---->300zł
ryk T-25----->bezcenny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Przecież Kapilara idzie w kolektor wodny to niby jakim cudem ma mieć wspólnego z alternatorem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem posidaczem ursusa c 330 kupiony byl 7 lat stal nieuruchamiany po kupnie zrobilismy mu remont to znaczy nowe zestawy naprawcze wal do slifu kiedys juz ktos zrobil 1 aktualnie jest 2 nowa pompa wtryskowa wtryski nowa pompa oleju glowica po regenreacji problem polega na tym ze jak sie trosxke rozgrzeje dmucha powietrzem z odmy i trosxje kopci na niebiesko jak cieply temp ok 75 cisnienie przy tej tem 3.8 bara po sciagnieciu pokrywy to powietrze wydistaje sie z kanalu lasek popychaczy od ssania co jest nie tak prisze o pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

A dotarliscie go po remoncie ? bo jeśli nie to C330 lubiły nawet pluć olejem z tłumnika zanim się pierscienie nie dotarły ( około 40mtg ) jeśli jest na dotarciu to nie przeciążaj go i nie przegrzewaj daj mu chodzić na wolnych obrotach na pusto masz przedmuchy na pierscieniach  przez to spala trochę oleju i dmucha z odmy choć jeśli mocno nie dmucha z odmy to normalne  bo silnik musi oddychać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Zamki pierścieni  nie może być jeden po drugim,po drugie jeśli nabiłeś 10 mtg to zacznij nim jeździć do 1600 obrotów niech silnik dostanie trochę tego obciążenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

C 330 lepiej docierać bez obciążania silnika (lekki transport bronowanie przegrabianie siana itp) co do zamków powinny być obrócone co 180* 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Docierasz na wolnych trzeci dzień? Powodzenia.  Jeździj nim bo tak to dobrze silnika nie dotrzesz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Może nawet dojść do zjawiska "spolerowania" tulei cylindra. Ja bym zaczął jeździć trochę po pół godziny, jak dobrze dotrzesz, powinny skończyć się problemy.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj