biznes12

Kredyty fabryczne New holland 0%

Polecane posty

biznes12    23

Witam

nie mogłem znaleźć na forum nic o tych kredytach więc pytam się czy brał go ktoś z was? czy nie ma tam żadnych "chaczyków"? bo ludzie róznie gadają a oferta jest bardzo kusząca z góry dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akernolat    26

bardzo ciekawy temat.. nie wiedziałem, że w Polsce jakieś ciągniki można kupić na 0%. Myślałęm, że tak tylko w ameryce:p

ktoś może potwierdzić i rozszerzyć temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin 80    8

Case ma kredyt 0% płacisz na wkład 20% potem przez 2 lata 2x40%, jedyny koszt to ubezpieczenie tyle mówił przedstawiciel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

To tak raczej nie jest najlepiej pojechac do sprzedawcy nh i on niech wyliczy całkowity koszt .. niby kredyt firmowy ale i tak musi być przez bank a bank musi zarobić


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

jak juz to koncern go ma a nie te marki ... i co bank jest tak dobry i da 0% tak może na 4 lata ale prowizja i reszta ? na jedno wyjdzie


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

Ciągniki się ogólnie słabiej sprzedają więc koncerny trochę z tonu spuszczają i to jest bardzo dobra oferta pod warunkiem że w 3 lata ciągnik się spłaci :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzechu    254

Jak kupujesz na kredyt to po prostu mniej Ci opuszczą z ceny "katalogowej" i tu cały haczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

Ja bym powiedział inaczej : lepiej zarobić mniej niż nie zarobić wcale. Nie sadze aby ten kredyt miał coś wspólnego z prowizja delera :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzechu    254

Z prowizją dealera może mieć niewiele wspólnego ,a ma za to wspólne ile dealer zapłaci fabryce .

 

Jak by było jak piszesz to nikt by za gotówkę nie kupował , tylko każdy na raty. A nie ma nic za darmo , załóżmy ciągnik za 300tys zł . - 60tys wplacasz , 120tys po roku i 120tys po dwoch. Policzmy bardzo tani kredyt na 4% <w zł nieosiągalny> = 14400zł odsetek . Uważasz że można dostać to za darmo? .Albo w drugą stronę -uważasz że kupujący za gotówkę nie powinien dostać większy rabat?

Edytowano przez strzechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bob123    0

Nie wiem jak jest z traktorami, ale sądzę że tak samo. Jak kupujesz samochód gotówka to dużo lepszą ofertę możesz sobie utargować niż na kredyt, A koszty utrzymania kredytu czyli jakieś ubezpieczenie i coś tam zawsze są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15368

Mi się wydaje że te koszta wliczą ubezpieczenia i serwisy żeby chłop się cieszył że ma za 0% a swoją dolę i tak zapłaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
navaho13    1

Kredyt wygląda ładnie, ale są różnego rodzaju prowizje i opłaty za różne papierki, obowiązkowe ubezpieczenie i w sumie trochę się uzbiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

Przy nowym traktorze ubezpieczenie zawsze i tak bym wziął. Przy traktorze to niewielki koszt, a spokój święty. No za gotówke troche można zawsze ceny wytargować,ale jak ktoś by miał iść do banku to to wyjdzie taniej, bo wielkiegu upustu się nie wytarguje, a finansowanie jest rzeczywiście 0%, a firma ma z tego to że zamiast mieć pełen plac traktorów i nic za nie ma część kasy od razu,a reszta też pewna bo rolnikowi jest co wziąść (traktor) więc zapłaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

nic nie ma za darmo nawet jak jest 0%

 

ale w tym przypadku całkowity koszt takiego kredytu wynosi jakies 700-1000 zl i w tym są wszystkie prowizje i opłaty i żeczywiście tak jest ze na wstepie płacimy tylko VAT + 20% kwoty netto za rok 40% kwoty netto i za kolejny rok ostatnie 40% kwoty netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Czyli wychodzi na to że jeśli ciągnik kosztował by 100k brutto to najpierw w przybliżeniu płacimy 40k a potem po 30 przez 2 lata.

Czy za gotówkę większy upust by się dostało nie wiadomo, najlepiej jak ktoś by się potargował u dilera ile by chciał za ciągnik za gotówkę, a potem zmienić zdanie że się chce na raty i jaka by wtedy cena była.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

tyle że finansowanie nie robi dealer tylko cnh capital a różnica polega na tym że za gotówke ma kase za ciągnik dzis a jak przez finansowanie ma kasę za ok 2 do 3 tygodni także zabardzo nie liczyłbym na aą tak wielką różnice w cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

I na tym chyba myk polega że fabryka zamiast dać upust dilerom daje kredyt na 0% dla kupującego, a diler na tym nic nie traci, bo na ciągniku tyle samo zarobi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7745    3

My korzystaliśmy 2 razy, tylko że tylko na rok i za każdym razem pożyczka była przez De Lage Landen Leasing Polska. I nie ma nić za darmo, zawsze jakieś odsetki są, prowizje i ubezpieczenie większe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wonio79    0

ja biore kredyt fabryczny zetora na dziesięc lat i te zero to jest prowizii dla tego z banku co papiery załatwia za to im płaci fabryka idopłaca do kredytu wychodzi około 3% na rok a jak kto bierze taki kredyt na rok to po co go brać szkoda kasy lepiej poczekac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    369

Z tego, co mi ktoś mówił, to w takich przypadkach bierze się pod uwagę cenę katalogową...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

Znajomy brał w tamtym roku NH w Płocku w Rolserwisie to mówił ze ten kredyt producenta wyszedł go w całości 4% przy wpłacie własnej 20-30% i do tego pełen pakiet ubezpieczenia przez cały okres kredytowania ale może się coś w tym roku pozmieniało


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj