adamcio0602

john deere 6300 gaśnięcie silnika w czasie pracy

Polecane posty

adamcio0602    1

Witam , jestem pierwszy raz na forum i niestety od razu z problemem. Mam jd 6300 i mam z nim duzy problem , np. przy wozeniu obornika gasnie mi , po czasie ok. 10 minut odpale go troszeczke popracuje i znow gasnie. Nie wiem co jest tego przyczyna, moze ktos wie , albo mial podobny problem ? Czekam na jakiekolwiek rady , bede bardzo wdzieczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JakubStryj    0

ja podpowiem tyle musisz wziąć serwis potrzeba kompa podłączyć

Edytowano przez Marcin91
ortografia, literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Dokładnie tak jak Janczar mówi, przede wszystkim czy są drożne przewody paliwowe. U mnie tak było tylko że w innym ciągniku i wina była tego, że ze zbiornika zassało takiego gumowego ,,syfa'' , zrobił sie taki korek na łączeniu 2 przewodów co uniemożliwiło przepływ paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi29    0

Witam , jestem pierwszy raz na forum i niestety od razu z problemem. Mam jd 6300 i mam z nim duzy problem , np. przy wozeniu obornika gasnie mi , po czasie ok. 10 minut odpale go troszeczke popracuje i znow gasnie. Nie wiem co jest tego przyczyna, moze ktos wie , albo mial podobny problem ? Czekam na jakiekolwiek rady , bede bardzo wdzieczny.

 

 

witam Ja posiadam 6320 SE i rok temu zgasł mi i sie okazalo ze jeden z filtrów paliwowych był zatkany. Co ciekawe to to, ze dzien wczesniej robiłem orke do poznego wieczora i nic sie nie działo , na drugi dzien rano odpaliłem i po minucie zgasł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

wyciągnij ta pompke ze zbiornika co podaje paliwo i zobacz czy sitko an dole sie nie zapiepszyło brudem sprawdz przewody też i ten zawór zwrotny a na poczatku to wymień filtr paliwa ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamcio0602    1

przewody są drożne bo tydzień temu wymieniałem na nowe zawór zwrotny tez filtr nowy to musi być cos innego. prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

Silnik przerywa zanim zgaśnie ?

Edytowano przez Davido

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Jeśli przy pompie jest zawór odcinający paliwo przy gaszeniu a myśle że tak jest też w JD to radze sprawdzić ten zawór i przewody czy nie są luźne,wtedy przy zaniku prądu odcina paliwo i gaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Odpowietrzenie zbiornika paliwa sprawdź. Po prostu poluzuj korek baku i pojeździj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamcio0602    1

Jeśli przy pompie jest zawór odcinający paliwo przy gaszeniu a myśle że tak jest też w JD to radze sprawdzić ten zawór i przewody czy nie są luźne,wtedy przy zaniku prądu odcina paliwo i gaśnie.

ten zaworek w pompie wymieniłem ale wraz jest to sam a te przewody są tez mocno dokręcone. kurcze nie wiem co to może być czekam jeszcze na akies rady będę wdzeczny napewno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Adamcio posta pod postem się nie pisze bo można punkciki dostać od moda ;) Tak na przyszłość ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

ten zaworek w pompie wymieniłem ale wraz jest to sam a te przewody są tez mocno dokręcone. kurcze nie wiem co to może być czekam jeszcze na akies rady będę wdzeczny napewno

Zaworek może być dobry, tylko może prąd przerywa(kłopoty z instalacją), dla sprawdzenia możesz podłączyć prąd bezpośrednio od rozrusznika do tego zaworka, wtedy ominiesz instalację i nie będziesz mógł zgasic chyba że ściągniesz kabelek z zaworka. Zrób tak może się coś wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamcio0602    1

aha o wiesz o tym to nie pomyslalem nawet dzięki za rade trzeba tak zrobić.moze dzisiaj. i czekam na jeszcze jakies rady dotyczące mojego jelonka. bym go sprzedał ale trochę mi go szkoda bo dobry sprzet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To z takiego powodu byś go sprzedawał?

Przy jakich obrotach i obciążeniu gaśnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamcio0602    1

no nie wiem właśnie sam. a obciążenie to jak cos cięższego jak np. orka czy ladowanie obornika. a obroty bez roznicy czy duże czy małe to gasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zdejmij przewód powrotny ze zbiornika i włóż do butelki i tak jeździj. Kontroluj co i ile trafia do butelki przy rożnych obrotach i obciążeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Po pierwsze zawsze coś powinno wracać, bez względu na obroty czy obciążenie. Na małych obrotach powinno wracać więcej, a na dużych mniej, ale zawsze wracać.

Nawet po przekręceniu stacyjki już powinno wracać.

Jak możesz podepnij się pod zasilanie pompki jakąś kontrolką(mała żarówka z dwoma przewodami) by wykluczyć zanik napięcia w momencie gaśnięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamcio0602    1

o dzieki wielkie jutro mam dzien wolny to bede próbował coś z nim zrobić . mam nadzieje ze mi sie uda. trzymajcie kciuki za mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez klakiergsi
      Witam.chciałbym opisać mój problem z zetorem proxima 90 2014 rok. A mianowicie po pięciu latach użytkowania i 1500mtg remont silnika.pierwszą objawą był dziwny gwizd silnika i to nie Turbo ale okazało się że wałki wyważające silnik.przy okazji wymienili pierścienie na tłokach bo troszkę dmuchał odmą no i sprzęgło bo ciężko się zmieniało biegi.czyli ciągnik rozebranyna dwie części....co wy o tym myślicie...? Z czego i jak oni robią te ciągniki!dodam że zetor pracował z turem i nie wykonywał ciężko prac i był ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie.
       
       
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj