Eryko

Chip Tuning ciągnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tomek90    2165

Znają się. Chciałem maksa wycisnąć, a chłopacy mówią spokojnie zrobi się tyle ile będzie można i bezpiecznie dla ciągnika, więcej jakbyś chciał to nie zrobimy. 

Zresztą czuć, moment podniesiony sporo to zbiera się już przy niskich obrotach. 

Dawno robiłem, teraz kolejka do nich podobno bo znajomy chciał kręcić lambo. 

Pliszka jeszcze mogę polecić, ale ten to już zawalony całkiem robotą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7850

@Tomek90 dzieki za opinie :) a jeszcze pytanko , duzo płaciłeś ? mozesz na PW jak tu nie chcesz pisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2165
Napisano (edytowany)

Kurdę nie pamiętam, ale coś chyba niecałe 3tyś z dojazdem i dwoma pomiarami. 

Ahh tam gwarancja jakaś jest tylko też nie pamiętam już ile :P

Edytowano przez Tomek90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2165

Arion 610C. Gdzieś tam w galeri powinien być u nich nawet. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendias    5
Dnia 28.11.2009 o 23:52, qazi napisał:

chciałbym porównać ile jest różnicy pomiędzy starym 70KM DIN a nowym 80KM iso, a moc już podnieśliśmy w 60 i to bez żadnego chipa

 

Dnia 29.11.2009 o 10:52, RolnikSprzedawca napisał:

Myślałem że kolego metodą standardową na pompie podkręciłeś:( sąsiad ma nawet turbo od escorta czy golfa do 60-tki założone tak że wiem że można :(

Moc din do ISO to 10%różnicy din podaje np. 70 koni a ISO 77 koni  moc din jest po odliczeniu pomp hydraulicznych w skrzynia biegów i osprzętu silnika a ISO to odliczony osprzęt silnika a moc na kole zamachowym silnika bez skrzyni biegów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez brzozak2
      http://www.deutz-fahr.de/deutsch/agritechnika/agroplus.php
      Czy wiadomo już cos wiecej o tej serii ciagnikow??
      ceny, wyposazenie, moce i inne parametry
    • Przez Tyrion102
      Witam, jeśli ktoś orientuje się w cenach ciągników o mocy około 90 KM poproszę o informacje o nich. Jeszcze niedawno w moim regionie wszyscy fascynowali się Kubotą, nie powiem, zgrabny ciągnik, ale porównywalnej mocy Zetor sporo tańszy... Tylko jakoś za tymi Zetorami nie przepadam, więc proszę o sugestie o znanych cenach różnych firm
    • Przez kazus1989
      Moja oferta:
      PIANA WHITE ACTIV- Piana aktywna do mycia maszyn i urządzeń rolniczych. Cena 8,50 za 1 litr
      SUPERCAR- Gęsty i nabłyszczający szampon do mycia aut, ciągników(bardzo wydajny) Cena 8,50 za 1 litr
      MOTORCLEANER- Płyn do mycia silników, zmywania smarów, cięzkich zabrudzeń Cena 8,50 za 1 litr
      Posiadam w ofercie wiele środków do mycia i czyszczenia. W razie pytań proszę o maila kazus1989@wp.pl
      Dostępne opakowania 10, 25 litrów
      Wysyłka 17zł przedpłata, 22zł pobranie
    • Przez TOME11
      witam
       
      jakie są obecnie dostępne kolory do wybrania w nowej Valtrze?
       
      pozdrawiam
    • Przez pikas4
      Witam , jestem od poprzedniego sezonu posiadaczem ciągnika t25 stary typ z dwiema dźwigniami . jest  to model  25 konny ze świecą w układzie dolotowym . Tuż po zakupieniu miałem trochę do zrobienia, łożyska w zawieszeniu, hamulce, sprzęgło, poprawienie dźwigni zmiany biegów i naprawienie otworów  prowadzących aby lewarki nie wyskakiwał z wodzików, zwrotnice, instalacja itp. W międzyczasie już po otwarciu sezonu dorobiłem się kolumny  od C360 i pompy wtryskowej od  c330 oraz tura i pompy NSZ 16. Doświadczenie z 1 sezonu mówi mi, że tej zimy trzeba będzie jeszcze troszkę popracować aby ciągniczek spełniał  zamierzone oczekiwania takie jak zwiększenie mocy, uciągu , poprawienie tura itp.
      Założyłem ten temat by się zorientować czy ktoś próbował w tym ciągniku zmienić  głowicę z tłokami od modelu 31 konnego ze świecami żarowymi w głowicy ? Jestem ciekaw czy taka zmiana jest relatywnie odczuwalna, niby 24% więcej mocy ale czy jest to odczuwalne  np. w orce ? Przyznam że po założeniu pompy Nsz 16 pod tura ciągnik dostał  obciążenia, może to dla tego że nsz10 była już stara i nie stawiała oporu  ale jest odczuwalna różnica jak się ją załączy , niestety na moich  ciężkich glebach traktor ma co robić z pługiem, 2 skiby i pod niewielką górkę na dwójce ciężko było orać.
      Pewnie to związane jest z tym, że oprócz założonych nowych  opon 12.4-28  moja skrzynia jest  również szybsza  niż późniejsze  modele (poszczególne prędkości dla opony 10-28 i obrotach 1800    redukcyjne  1-1.79, 2-2.6  do jazdy  1-6.4, 2- 8.1, 3-9.4, 4-11.9, 5-14.9, 6-21.9  ) porównując do np. c330 to brakuje tu przełożenia  odpowiadającego dla 3 biegu do 5.5km/h oraz dla 4 biegu  7.18km/h. Niby pierwszy bieg by można przyrównać ale na jedynce podobno nie powinno się jeździć  zgodnie z zapisami w polskiej instrukcji t25. Przy rozbiórce skrzyni nie zwróciłem na to wcześniej uwagi i nie wiem jaka jest różnica w budowie przełożenia  1 i 2 biegu, czy faktycznie coś może się stać orząc  na 1 biegu ? Jeśli tak to chyba  trzeba było by zmienić  zębatkę 2 biegu na wolniejszą. Obecnie na pompie od c330 mam ustawione 1700 obr i  na 6 biegu ciągnik jest  p jakieś 10% szybszy od standardowej  c330 ale do orania na 2 biegu na glinie brakuje mu siły. Co możecie poradzić aby zwiększyć uciąg  wolniejsze koła zębate, więcej mocy  przez zmianę głowic z tłokami czy może nie przejmować się i jak się nie da  inaczej robić na 1 biegu .
       
      Druga sprawa to kwestia poprawienia Tura, jest to standardowy model z mocowaniem obejmami do ramy oraz stalowymi prętami do mocowania ciężarków. Muszę poprawić mocowanie ponieważ  dźwigając większe ciężarki widać jak pracuje dolna rama względem bloku silnika (około  0.5 cm na końcu belki ramy) a jak się poluzują śruby mocujące gumowe poduszki silnika to nawet 1 cm , wówczas widać również  jak zwiększa  się szczelina między obudową akumulatora a klapą. Myślę czy ktoś próbował usztywnić  to mocowanie , mogę dorobić śruby z kołnierzem tak aby zminimalizować luz na  mocowaniach poduszek i  zniwelować ich luzowanie , przedłużyć ramiona mocowania obejmami tak by łapały na końcu belki ramy a nie na 15 cm od belki, ale czy ktoś próbował jeszcze chwycić się do skrzyni ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj