Eryko

Chip Tuning ciągnika

Polecane posty

Hinco    1

Wg mnie to troche za dużo, ale zrobione z głową przez fachmanów tak do ok 350 kuni i odpowiednio dużo Nm poprawi wszystko i na trwałosci nie zleci ;]

Ale 406 to taki sprinter bedzie i może niedługo paść turbo itp..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

W samochodowych klekotach +30% mocy nie obniża jakoś drastycznie trwałości więc pewnie i w traktorach nie będzie. Moim zdanie jak okres do remontu zmniejszy się z 17-20k mth do 14-17k mth to nie będzie tak żle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
A w ursusie da się cśtakiego zrobić :P

EHE. Dwa pisklę ta do kabiny i będzie c*p c*p :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Znam gościa co takie zmiany to sam wykonuje i to dużo taniej bo jest serwisantem Valtry, ma komputer i w dowolny sposób może programować wiec jak będę potrzebować coś takiego to zwrócę się do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko w Valtrach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zmienia ustawienia CR i turbiny z tym, że wszystko robi komputerem. Swoją Valtre ze 170KM zwiększył na 250KM on ma tą najnowsza Serie T i najlepsze jest to że gwarancja producenta obowiązuje bo zrobił to autoryzowany serwis !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

OOO to jak jest gwarancja to można takie coś zrobić a np. w deutzu też dają gwarancję.Ciekawe czy dużą różnice dał ten tuning :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wiem w każdym razie Staszek robi tylko w Valtrach !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No raczej nie bo jak przychodzi Ci ciągnik z danej serii (w przypadku Valtry) to silniki są identyczne i o identycznej pojemności moc zależy od ustawienia pompy, turbiny i w nowych CR. Pozostałe elementy nieróżną się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

@*marek* a czy ten twój znajomy potrafił by zdjąć blokadę skrzyni biegów z 43 do 55km/h przy valtrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

raczej tak bo jest serwisantem więc powinien to umieć :):P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
Pozostałe elementy nieróżną się

to nie jest prawda, a po raz trzeci nie chce mi sie tego samego pisac, wiec nie bede rozwijal, jesli ten twoj serwisant gada takie glupoty to ja bym mu nie oddal niczego co jezdzi.

poza tym nie trzeba sie znac na niczym wystarczy miec swiadomosc, ze dla producenta byloby to ekonomicznie nieuzasadnione.

nastepny zrowo-rozsadkowy argument, dlaczego nie ma valtry serii s np. o mocy 215, 230, 250 KM?? przeciez gdyby to byly tylko ustawiania to od razu by wystawili swoja oferte, zyskujac wieksza sprzedaz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180
Zmienia ustawienia CR i turbiny z tym, że wszystko robi komputerem. Swoją Valtre ze 170KM zwiększył na 250KM on ma tą najnowsza Serie T i najlepsze jest to że gwarancja producenta obowiązuje bo zrobił to autoryzowany serwis !!!

 

Ta a świstak siedzi bo milka była nieletnia.

 

Przeczytaj to co napisałeś i pomyśl. Dużo postów twoich jest niewiarygodnych (nt: twojej valtry 105 km, która ma możliwości 155 km), ale do tej pory mogłem to przeżyć. No ale teraz pojechałęś po bandzie.

 

Jaki sens jest kupować valtrę o mocy 250, lepiej dac ok 100 tys mnieji kupić 170 km, dać do serwisu niech podkręcą na 250 bez utraty gwarancji :):P , niechby to i kosztowało 10 tys to i tak ok 90 tys do przodu, dla nas czysty biznes, no a Valtra to instytucja charytatywna :):).


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

zgadzam sie @deer jakos @*marek* nie potrafie wysnuc logicznych wnioskow, po rozmowach z "serwisantami".

W samochodowych klekotach +30% mocy nie obniża jakoś drastycznie trwałości więc pewnie i w traktorach nie będzie. Moim zdanie jak okres do remontu zmniejszy się z 17-20k mth do 14-17k mth to nie będzie tak żle...

oj naprawde jacys dziwni dla mnie jestescie, chip tuning jest tylko po to aby "nastawic" silnik po wiekszych zmianach, sam absolutnie nic nie daje!!!!!

przy dzisiejszym poziomie konkurencji fabryki nie robia wiekszej niz 5% zakladki, wiec skad 30 ci sie wzielo??? tak poprostu

wszystkie samochody podkrecone wiecej bylyby niedopuszczone do ruchu np. w niemczech, bo nie uzyskalyby TUV, chip tuning w Polsce jest nielegalny i policja ostatnio dostala urzadzenia ktorymi maga mierzyc zawartosc NOx-ów, CO i HC w spalinach przy wyzszych niz jalowe obrotach - czego nie maja nawet w stacjach kontroli pojazdow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
zgadzam sie @deer jakos @*marek* nie potrafie wysnuc logicznych wnioskow, po rozmowach z "serwisantami".

 

oj naprawde jacys dziwni dla mnie jestescie, chip tuning jest tylko po to aby "nastawic" silnik po wiekszych zmianach, sam absolutnie nic nie daje!!!!!

przy dzisiejszym poziomie konkurencji fabryki nie robia wiekszej niz 5% zakladki, wiec skad 30 ci sie wzielo??? tak poprostu

wszystkie samochody podkrecone wiecej bylyby niedopuszczone do ruchu np. w niemczech, bo nie uzyskalyby TUV, chip tuning w Polsce jest nielegalny i policja ostatnio dostala urzadzenia ktorymi maga mierzyc zawartosc NOx-ów, CO i HC w spalinach przy wyzszych niz jalowe obrotach - czego nie maja nawet w stacjach kontroli pojazdow.

 

W seryjnych benzyniakach wirus nie ma większego sensu bo tak jak napisałeś daje tyle co nic ale w klekotach jest znacznie inaczej... Przyrost 30% nie jest niczym szczególnych nawet przy zachowaniu norm spalin. Jak chcesz to mogę podać mnóstwo przykładów :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
zgadzam sie @deer jakos @*marek* nie potrafie wysnuc logicznych wnioskow, po rozmowach z "serwisantami".

 

oj naprawde jacys dziwni dla mnie jestescie, chip tuning jest tylko po to aby "nastawic" silnik po wiekszych zmianach, sam absolutnie nic nie daje!!!!!

przy dzisiejszym poziomie konkurencji fabryki nie robia wiekszej niz 5% zakladki, wiec skad 30 ci sie wzielo??? tak poprostu

wszystkie samochody podkrecone wiecej bylyby niedopuszczone do ruchu np. w niemczech, bo nie uzyskalyby TUV, chip tuning w Polsce jest nielegalny i policja ostatnio dostala urzadzenia ktorymi maga mierzyc zawartosc NOx-ów, CO i HC w spalinach przy wyzszych niz jalowe obrotach - czego nie maja nawet w stacjach kontroli pojazdow.

Bez przesady z tą stanowczością. Porównaj np. te same silniki we fiatach i alfa romeo i zobacz jaka różnica i parametry norm spełniają. Policja może sprawdzać te same parametry co stacje diagnostyczne. Stacja nie będzie stacją jeśli nie ma tych urządzeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez brzozak2
      http://www.deutz-fahr.de/deutsch/agritechnika/agroplus.php
      Czy wiadomo już cos wiecej o tej serii ciagnikow??
      ceny, wyposazenie, moce i inne parametry
    • Przez Tyrion102
      Witam, jeśli ktoś orientuje się w cenach ciągników o mocy około 90 KM poproszę o informacje o nich. Jeszcze niedawno w moim regionie wszyscy fascynowali się Kubotą, nie powiem, zgrabny ciągnik, ale porównywalnej mocy Zetor sporo tańszy... Tylko jakoś za tymi Zetorami nie przepadam, więc proszę o sugestie o znanych cenach różnych firm
    • Przez kazus1989
      Moja oferta:
      PIANA WHITE ACTIV- Piana aktywna do mycia maszyn i urządzeń rolniczych. Cena 8,50 za 1 litr
      SUPERCAR- Gęsty i nabłyszczający szampon do mycia aut, ciągników(bardzo wydajny) Cena 8,50 za 1 litr
      MOTORCLEANER- Płyn do mycia silników, zmywania smarów, cięzkich zabrudzeń Cena 8,50 za 1 litr
      Posiadam w ofercie wiele środków do mycia i czyszczenia. W razie pytań proszę o maila kazus1989@wp.pl
      Dostępne opakowania 10, 25 litrów
      Wysyłka 17zł przedpłata, 22zł pobranie
    • Przez TOME11
      witam
       
      jakie są obecnie dostępne kolory do wybrania w nowej Valtrze?
       
      pozdrawiam
    • Przez pikas4
      Witam , jestem od poprzedniego sezonu posiadaczem ciągnika t25 stary typ z dwiema dźwigniami . jest  to model  25 konny ze świecą w układzie dolotowym . Tuż po zakupieniu miałem trochę do zrobienia, łożyska w zawieszeniu, hamulce, sprzęgło, poprawienie dźwigni zmiany biegów i naprawienie otworów  prowadzących aby lewarki nie wyskakiwał z wodzików, zwrotnice, instalacja itp. W międzyczasie już po otwarciu sezonu dorobiłem się kolumny  od C360 i pompy wtryskowej od  c330 oraz tura i pompy NSZ 16. Doświadczenie z 1 sezonu mówi mi, że tej zimy trzeba będzie jeszcze troszkę popracować aby ciągniczek spełniał  zamierzone oczekiwania takie jak zwiększenie mocy, uciągu , poprawienie tura itp.
      Założyłem ten temat by się zorientować czy ktoś próbował w tym ciągniku zmienić  głowicę z tłokami od modelu 31 konnego ze świecami żarowymi w głowicy ? Jestem ciekaw czy taka zmiana jest relatywnie odczuwalna, niby 24% więcej mocy ale czy jest to odczuwalne  np. w orce ? Przyznam że po założeniu pompy Nsz 16 pod tura ciągnik dostał  obciążenia, może to dla tego że nsz10 była już stara i nie stawiała oporu  ale jest odczuwalna różnica jak się ją załączy , niestety na moich  ciężkich glebach traktor ma co robić z pługiem, 2 skiby i pod niewielką górkę na dwójce ciężko było orać.
      Pewnie to związane jest z tym, że oprócz założonych nowych  opon 12.4-28  moja skrzynia jest  również szybsza  niż późniejsze  modele (poszczególne prędkości dla opony 10-28 i obrotach 1800    redukcyjne  1-1.79, 2-2.6  do jazdy  1-6.4, 2- 8.1, 3-9.4, 4-11.9, 5-14.9, 6-21.9  ) porównując do np. c330 to brakuje tu przełożenia  odpowiadającego dla 3 biegu do 5.5km/h oraz dla 4 biegu  7.18km/h. Niby pierwszy bieg by można przyrównać ale na jedynce podobno nie powinno się jeździć  zgodnie z zapisami w polskiej instrukcji t25. Przy rozbiórce skrzyni nie zwróciłem na to wcześniej uwagi i nie wiem jaka jest różnica w budowie przełożenia  1 i 2 biegu, czy faktycznie coś może się stać orząc  na 1 biegu ? Jeśli tak to chyba  trzeba było by zmienić  zębatkę 2 biegu na wolniejszą. Obecnie na pompie od c330 mam ustawione 1700 obr i  na 6 biegu ciągnik jest  p jakieś 10% szybszy od standardowej  c330 ale do orania na 2 biegu na glinie brakuje mu siły. Co możecie poradzić aby zwiększyć uciąg  wolniejsze koła zębate, więcej mocy  przez zmianę głowic z tłokami czy może nie przejmować się i jak się nie da  inaczej robić na 1 biegu .
       
      Druga sprawa to kwestia poprawienia Tura, jest to standardowy model z mocowaniem obejmami do ramy oraz stalowymi prętami do mocowania ciężarków. Muszę poprawić mocowanie ponieważ  dźwigając większe ciężarki widać jak pracuje dolna rama względem bloku silnika (około  0.5 cm na końcu belki ramy) a jak się poluzują śruby mocujące gumowe poduszki silnika to nawet 1 cm , wówczas widać również  jak zwiększa  się szczelina między obudową akumulatora a klapą. Myślę czy ktoś próbował usztywnić  to mocowanie , mogę dorobić śruby z kołnierzem tak aby zminimalizować luz na  mocowaniach poduszek i  zniwelować ich luzowanie , przedłużyć ramiona mocowania obejmami tak by łapały na końcu belki ramy a nie na 15 cm od belki, ale czy ktoś próbował jeszcze chwycić się do skrzyni ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj