Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
-
Podobna zawartość
-
Przez eMWu
Jestem zmuszony do kupna agregatu ścierniskowego.
Ze względu na konieczność pracy na zakamienionych glebach mam 3 typy z odpowiednimi zabezpieczeniami talerzy:
- Bury KBT talerze 560/4,5 z wałem pierścieniowym ze zgrzebłem (właśnie ten wał nie wiem czy będzie się dobrze spisywać).
- Mandam TAL-C talerze 560mm wał kołeczkowy.
- Akpil Tiger talerze 560mm wał segmentowy. - nie wiem czy ta maszyna to nie jest przerost formy nad treścią, liczę na opinie użytkowników. Zabezpieczenia też nie wyglądają, aby miały spory skok - na bardziej wystającym z gleby kamieniu maszyna myślę może stanąć na talerzu.
Do każdej z nich regulacja kata nachylenia talerzy. Nie wiem czy dopłacać do talerzy 610mm - duża jest różnica w jakości pracy? Mocno wzrasta zapotrzebowanie na moc? Postaram się załatwić coś na próbę, może akpila...
Głównym kryterium przy wyborze jest jakość pracy i jakość elementów roboczych. Nie interesują mnie talerzówki z talerzami na zabezpieczeniach gumowych. Nie interesuje mnie także ściąganie używanej maszyny z zachodu, cena używki porównywalna do polskiej nówki, a elementy robocze wyeksploatowane. Dzięki z góry za wszystkie odpowiedzi!
-
Przez damiandg
Witam zakupiłem na wiosnę pług z firmy Euro-masz na początku było wszystko ładnie do puki nie zacząłem orać ciężkiej mokrej gliny. Odkładnice zaczęły się zaklejać niemiłosiernie i doszedłem do wniosku żeby może zmienić całkiem ich profil i poprawić fabrykę. Znalazłem firmę co robi na zamówienie wszystkie elementy robocze pługa. Czy jest sens zmieniać profil odkładnic żeby inaczej wyglądała ta orka. Koszt jednej odkładnicy to około 200-250zł. Dodatkowo materiał z którego jest zrobiona fabryczna odkładnica jest taki miękki że lepiej nie mówić dodatkowo to chyba wpływa na przepływ ziemi przez odkładnice. Może ktoś mądry się wypowie na ten temat.
-
Przez yacenty
kupiłem używany opryskiwacz hardi. jest on na sterowniku lh agro 4000. pierwszy problem jaki z nim mam to brak wskazania prędkości jazdy. do tej pory miałem bravo 180 i tam czujnik prędkości czytał łby szpilek w kole. na każdej szpilce czujnik mrugal na czerwono. tutaj jest podobny wielkością czujnik prędkości i do tego 4 magnesy ze srubkami. zacząłem od wymiany czujnika na ten od lh i czytanie lbow szpilek. nie wskazywał prędkości. na łeb szpilki założyłem magnes i dalej nie czyta. próbowałem zdjąć czujnik i pomachac magnesem co klika sekund. dalej nie pokazuje prędkości. czyżby miało znaczenie w którą stronę jest ustawiony ten magnes? są one oznaczone s i n. jakieś doświadczenia? pomysły?
-