kaniuka125

uszkodzony tylny most Proxima Plus

Polecane posty

kaniuka125    0

Witam.Pięć lat temu zakupiliśmy ciągnik (nowy),wybór padł na Zetora proxime plus 8541,najważniejszym powodem wyboru była dostępność i cena części,teraz kiedy został uszkodzony tylny most i cały korpus jest do wymiany słysze że na części trzeba czekać 2-3 tygodnie.Dziś od daty zamówienia mija 39 dni a kiedy dzwoniłem dzisiaj do Kalisza to "proszę zadzwonić w czwartek to może coś będzie wiadomo".Kiedy mówiłem o ciągniku zastępczym czy jakiejś rekompensacie to mnie wyśmiali!!!Nie mam innego ciągnika podobnej mocy a jest on moim głównym koniem więc wszystka robota stoi.Za robote pilną musiałem zapłacić najmując ciągnik..Część mi potrzebną muszą dopiero wyprodukować bo nie ma takiej na stanie nawet w Czechach co jest dla mnie śmieszne w takiej firmie. Koszt korpusu to 9500 z VAT Pisze to tylko dlatego żeby wyrazić swoje rozgoryczenie i niechęć do marki.Przestrzegam również innych żeby wiedzieli co robią kupując ZETORA.Stanowcze NIE DLA ZETORA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
H3ni0    31

Czemu mieli by ci dawać ciągnik zastępczy skoro już dawno nie masz gwarancji?


KPZ "Zetor Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

dlatego kilka lat temu kupiłem belarusa 952.3 a starego zetortka 10145 sobie zostawiłem (nie wybrałem nowego zetora mimo że 10145 ładnie się spisywał w robocie i części były).

Niestety tak dzisiaj jest że liczy się sprzedana sztuka ciągnika/maszyny a po gwarancji martw się sam.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaniuka125    0

myślałem że firma sprzedająca nowy sprzet bierze jakąś odpowiedzialność na siebie za sprzęt który sprzedaje.Ale tak jak mówisz liczą sie tylko sprzedane sztuki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

Kto naprawia ci ten ciągnik? autoryzowany serwis czy może sam?

 

Co do odpowiedzialności to firma bierze ją jak najbardziej bo przecież miałes na niego gwarancję. a ze uszkodzenie nastapilo sporo po gwarancji to jak producent może być zato odpowiedzialny.

 

Co do ciągnika zastępczego to jeżeli oddałes ciągnik do serwisu który ma możliwość zapewnienia ciągnika zastepczego to można z takiej możliwości skorzystać tylko nie oczekuj że będzie to gratis.

 

Co do tego że do zetora części są tańsze i dobrze dostępne, to tyczy się głównie starszych modeli z nowszymi jest jak z innymi ciągnikami zachodnimi albo i gorzej

Edytowano przez qazi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaniuka125    0

Ciągnik naprawia diler u którego kupiłem traktor.Nie mówie żeby ktoś był odpowiedzialny za moją awarie ale chociaż jakieś zainteresowanie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Niektóre serwisy tak działają. Znajomi odali Mcornika a to 4 miesiące tylko tarczki w skrzyni zmieniali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kolego co ci się stało że się korpus uszkodził mógłbyś jakieś zdjęcia zapodać co do kolegi który kupił bellarusa to powiem nie ciesz się koledze w pronaże 1025 rozsypało się łożysko zjechało kosz satelitów, półośkę i wywaliło dziurę w korpusie pod kabiną, zadzwonili do narwii bo ile może kosztować obudowa, a tu bajer cena 20tyś zł. Dziś niestety to już nic nie ma pewnego i tyle w temacie. O de mnie szczere wyrazy współczucia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

Jeżeli to do mnie to pronar nie jest jedynym dystrybutorem części i popatrz na allegro po cenach (obudowa 3,5-4tys pln brutto).

A to że się rozsypie łożysko - niestety i tak bywa ale zanim ono padnie to chyba coś słychać i czuć że ciągnik chodzi inaczej?

 

Co do fotek, też bym chętnie obejrzał gdzie pękło i dlaczego pękło


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41
Dnia 18.11.2013 o 20:55, kaniuka125 napisał:

Witam.Pięć lat temu zakupiliśmy ciągnik (nowy),wybór padł na Zetora proxime plus 8541,najważniejszym powodem wyboru była dostępność i cena części,teraz kiedy został uszkodzony tylny most i cały korpus jest do wymiany słysze że na części trzeba czekać 2-3 tygodnie.Dziś od daty zamówienia mija 39 dni a kiedy dzwoniłem dzisiaj do Kalisza to "proszę zadzwonić w czwartek to może coś będzie wiadomo".Kiedy mówiłem o ciągniku zastępczym czy jakiejś rekompensacie to mnie wyśmiali!!!Nie mam innego ciągnika podobnej mocy a jest on moim głównym koniem więc wszystka robota stoi.Za robote pilną musiałem zapłacić najmując ciągnik..Część mi potrzebną muszą dopiero wyprodukować bo nie ma takiej na stanie nawet w Czechach co jest dla mnie śmieszne w takiej firmie. Koszt korpusu to 9500 z VAT Pisze to tylko dlatego żeby wyrazić swoje rozgoryczenie i niechęć do marki.Przestrzegam również innych żeby wiedzieli co robią kupując ZETORA.Stanowcze NIE DLA ZETORA.

Z jakiego powodu most uległ uszkodzeniu?? mógł byś coś bliżej napisać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj