Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa


50 odpowiedzi na ten temat

#41 Share pamw

pamw

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 27 grudzień 2013 - 08:35

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa

Tak to są te same koła jeśli masz na myśli pompę wtryskową, dlaczego pytasz ?

Pytam bo po złożeniu rozrządu nie chce zapalić i zastanawiam się czy przypadkiem klin na tych kołach nie jest nacięty w innym miejscu. Gdyby tak było to przecież nie ma prawa zapalić. A nie jestem pewien czy założyłem koła rozrządu i pompy wtryskowej tak jak były poprzednio. Jeżeli znaki tych dwóch kołach są przesunięte względem klina nawet o kilka stopni to nie jest możliwy rozruch. No chyba że się mylę. Proszę o POMOC.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa Dzisiaj, 01:19
  •  

#42 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 grudzień 2013 - 18:47

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa Sprawdź kąt wtrysku i będzie wiadomo czy dobrze złożyłeś.

#43 Share hektor2040

hektor2040

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 28 grudzień 2013 - 16:05

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa Sprawdziłem dzisiaj wirnik i nie było przebicia, polutowałem końcówki i całkiem inaczej kręci i pali nie to co przedtem łeh łek i koniec. Będe myślał chyba nad wymianą wirnika na nowy lub rozrusznik na szybkoobrotowy.Która opcja lepsza

#44 Share padre1989

padre1989

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 28 grudzień 2013 - 16:15

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa ja mam oryginalny rozrusznik i silnik zalany borygiem , silnik igiełka i w mrozy nie ma problemu z paleniem dodam ze nie mam ni płomieniowki

#45 Share Macin2

Macin2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 grudzień 2013 - 17:03

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa

Zobacz znaki na kole pośrednim z oryginalnymi od C 360, bo możesz mieć inne koła rozrządu (nabicie znaków) założone np pasjom od Majora.



Koledzy a czy brak podkladki za kolem pośrednim ma jakiś wpływ na ustawienie rozrządu?bo mam zerwaną nakretke i aby zyskać kilka zwoi gwintu zamontowałem koło pośrednie bez niej

#46 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 grudzień 2013 - 22:10

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa Będzie mała różnica ale czy koła pasują równo od wału i od pompy i wałka do pośredniego czy pośrednie zbacza z zębów i będzie nie równo wyrabiać żeby na kołach i szybciej zużywać.Co do zerwanego gwintu robi się tak: w koło pośrednie wstawiam łożysko zetkę metalową daję podkładkę i zerwaną nakrętkę potem półautomat w 4 punktach łapie spawem i wyrzucam zetkę metalową z łożyska.Zetka w łożysku jest po to aby odpryski nie dostały się w środek łożyska.w razie wymiany to kątówka od szlifować spaw i po problemie.Sposób sprawdzony nie jeden raz.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa Dzisiaj, 01:19
  •  

#47 Share Macin2

Macin2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 grudzień 2013 - 14:50

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa

Będzie mała różnica ale czy koła pasują równo od wału i od pompy i wałka do pośredniego czy pośrednie zbacza z zębów i będzie nie równo wyrabiać żeby na kołach i szybciej zużywać.Co do zerwanego gwintu robi się tak: w koło pośrednie wstawiam łożysko zetkę metalową daję podkładkę i zerwaną nakrętkę potem półautomat w 4 punktach łapie spawem i wyrzucam zetkę metalową z łożyska.Zetka w łożysku jest po to aby odpryski nie dostały się w środek łożyska.w razie wymiany to kątówka od szlifować spaw i po problemie.Sposób sprawdzony nie jeden raz.


Koło pośrednie jest w jednej płaszczyżnie z kołem wałka rozrządu ,za to koło wału i koło napędu pompy wtryskowej jest deko do przodu w stosunku do koła pośredniego.Kolego rozrzad wymieniam przy okazji usuwania usterki bo nie mogłem 'złapać'znaków kata wtrysku na kole zamochowym,rzecz wydarzyła sie na jesieni silnik zaczoł dymic przerywać i zgasł,sprawdzaliśmy pompę no i przewod wysokiego ciśnienia od strony króćca był zablokowany śrutem-ten srócik musiał dostać się z czegoś z pompy wtryskowej aż rozsadziło sprzęgiełko z klinem na wałku pompy,pompa była u pompiarza-niby ok(śrócik został niezidentyfikowany) ale dalej nie mogłem zgrać tego kąta wtrysku.Jak myślisz czy coś jeszcze w srodku pompy zostało przestawione?pompa przy kreceniu łyżką za koło zamachowe bardzo mało wydatkuje paliwo i ciężko jest złapać początek tłoczenia nawet przy max ustawionym gazie

#48 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 grudzień 2013 - 19:35

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa Początek wtrysku zawsze ustawia się na pełnym gazie i dobrze odpowietrzonej pompie.Weź odkręć wszystkie przewody od wtrysków odpowietrz dobrze pompę na pełny gaz i obróć rozrusznikiem kilka razy żeby dobrze się odpowietrzyła i dobrze żebyś miał kapilarę albo wężyk przezroczysty naciśnięty na pierwszą sekcję a w niego wciśnij mniejszy też przezroczysty.Przy obracaniu pompa nabiję ropy w wężyk i będzie widać dokładnie ruch paliwa jak sekcja zacznie tłoczyć i wtedy sugeruj się znakami na wale.Pamiętaj że od pierwszego podania paliwa przez sekcję do drugiego musisz zrobić dwa obroty wałem.

#49 Share pamw

pamw

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 29 grudzień 2013 - 20:08

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa

Początek wtrysku zawsze ustawia się na pełnym gazie i dobrze odpowietrzonej pompie.Weź odkręć wszystkie przewody od wtrysków odpowietrz dobrze pompę na pełny gaz i obróć rozrusznikiem kilka razy żeby dobrze się odpowietrzyła i dobrze żebyś miał kapilarę albo wężyk przezroczysty naciśnięty na pierwszą sekcję a w niego wciśnij mniejszy też przezroczysty.Przy obracaniu pompa nabiję ropy w wężyk i będzie widać dokładnie ruch paliwa jak sekcja zacznie tłoczyć i wtedy sugeruj się znakami na wale.Pamiętaj że od pierwszego podania paliwa przez sekcję do drugiego musisz zrobić dwa obroty wałem.

Panowie tak jak podejrzewałem koła zostały zamienione miejscami. Po założeniu tak jak powinny być i ustawieniu ich na znaki odpalił od strzału. Dzięki za pomoc.

#50 Share Macin2

Macin2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 grudzień 2013 - 20:44

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa

Początek wtrysku zawsze ustawia się na pełnym gazie i dobrze odpowietrzonej pompie.Weź odkręć wszystkie przewody od wtrysków odpowietrz dobrze pompę na pełny gaz i obróć rozrusznikiem kilka razy żeby dobrze się odpowietrzyła i dobrze żebyś miał kapilarę albo wężyk przezroczysty naciśnięty na pierwszą sekcję a w niego wciśnij mniejszy też przezroczysty.Przy obracaniu pompa nabiję ropy w wężyk i będzie widać dokładnie ruch paliwa jak sekcja zacznie tłoczyć i wtedy sugeruj się znakami na wale.Pamiętaj że od pierwszego podania paliwa przez sekcję do drugiego musisz zrobić dwa obroty wałem.



Pompa jest odpowietrzona ponieważ ciągnik sam wjechał do garażu i nie była ruszana przewody zasilające też,przy kreceniu rozrusznikiem wydatkuje paliwo natomiast przy kręceniu łyzką za koło zamachowe ledwo co daje(gaz cały czas jest na max) i przez to ciężko jest złapać początek tłoczenia(jeszcze nigdy tak nie miałem coś musi być nie tak w pompie),spróbuje jutro założyć drugą pompę

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa Dzisiaj, 01:19
  •  

#51 Share hektor2040

hektor2040

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 02 styczeń 2014 - 20:44

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa Panowie jeśli ktoś śledził cały temat i moje problemy to chciałbym podsumowac moje zmagania - wymiana klinka na kole wału, przy rozrzadzenie, ustawienie prawidłowe kąta wtrysku, regulacja zaworów i myslałem ze wszystko troche pomogło ale dalej troszke za ciężko palił pozniej wyciągnałem rozrusznik wyczysciłem cały cos lepiej było ale to nie do konca za słabo kręcił ponowne rozebranie wirnik sprawdziłem i niby ok, i koncówki wirnika lekko polutowałem bo wydawało mi sie tak jakby brakowału lutu czy co to tam jest. Zakupiłem nowy bo nie chciałem inwestować w sam wirnik i szybkoobrotowy dziś założyłem i Panowie cos pięknego od strzała pali i jest moc przy rozruchu nie to co na starym rozruszniku.

Podobne tematy