Skocz do zawartości

Zdjęcie

Belarus 820 - problem


38 odpowiedzi na ten temat

#21 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7621 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 listopad 2013 - 18:26

Belarus 820 - problem Kiedyś nazywało się to o.c. Czy ktoś wie dzisiaj co to w ogóle jest?
W dawnych czasach były umieszczone opisy na maszynach pracujących sezonowo " Uwaga układ zalany wodą" To nie było wcale takie głupie.
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Belarus 820 - problem Dzisiaj, 17:06
  •  

#22 Share berserker

berserker

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 28 listopad 2013 - 19:06

Belarus 820 - problem Sprawdzałem kolego wszystkie płyny ale nie smakowałem żeby rozpoznać czy to jest woda czy borygo lub czy to jest olej silnikowy czy masło kakaowe rozpuszczone.

#23 Share janek82

janek82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 425 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:slaskie
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team ponad wszystko oraz rolnictwo

Napisany 28 listopad 2013 - 19:27

Belarus 820 - problem i co by dalo ze by sprawdzil jak wygladalo na plyn musiałby sprawdzić miernikiem do plynow ale jak nowy to kto by się spodziewal ze jest zalany woda a nie plynem nie dość ze kupujesz nowy ciągnik za duza kase to jeszcze cie wykiwaja

#24 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1306 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 28 listopad 2013 - 20:07

Belarus 820 - problem no 20 l pllynu po srednio 30 pln za 5 l to jest ok 120 pln najmniej a to juz niezla dniowka :D. A pracownicy tez maja swoje maszyny :D a wiadomo nic sie nie zmarnuje. Innej opcji nie widze.
Ty jeszcze sprawdz czy rezta plynow jest i jaki stan? Bo moze i komus sie olej przydal :D i naped lub skrzynia na oparach pracuje...

Edytowany przez Uziu92, 28 listopad 2013 - 20:12.

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#25 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 29 listopad 2013 - 08:45

Belarus 820 - problem Jak czytam te posty to widzę, że koledzy nie mieli zbytnio do czynienia z obsługą pojazdów. Ja miałem przyjemność służyć w Siłach Zbrojnych RP jako kierowca, i tam nauczyli mnie wszystkiego co powinienem wiedzieć na temat pojazdów. I teraz przydaje mi się to w codziennym życiu. W skrócie tylko napiszę, że przy przejmowaniu pojazdu na stan sprawdzało się dosłownie wszystko, łącznie z gęstością paliwa, płynu chłodniczego i elektrolitu w akumulatorach. Nawet sprawdzane było, czy we wszystkich punktach są smarowniki i czy te miejsca są nasmarowane. Jak odbierałem nowe Stary z fabryki w Starachowicach to procedura przejęcia trwała kilka godzin. Po którymś tam razie jak mnie tam widzieli to wśród mechaników gwarancyjnych można było widzieć lekką panikę. Ale tylko takim sposobem można uniknąć wody zamiast płynu.

#26 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1306 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 29 listopad 2013 - 13:56

Belarus 820 - problem no to masz racje ale teraz kazdy pewny ze jak nowe to siadam i jade , nie sprawdzam, do tego dochodzi jeszcze zachwyt i euforia ze w koncu kupilo sie wymarzony traktor i czlowiek nie mysli o tym. Kazdy wie o czym mowie :)

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#27 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7621 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 29 listopad 2013 - 14:06

Belarus 820 - problem He he w wojsku to dopiero była sztuka. Woda w bakach, w chłodnicach, o solidności przeglądów to już w ogóle nie warto wspominać. Był czy nie i tak nic to nie zmieniało. Ogólna laga na wszystko.... kiepski przykład.
KPK Kumurun Team

#28 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 29 listopad 2013 - 14:31

Belarus 820 - problem I tu się kolego mylisz. Jeżeli miałeś wszystko gdzieś, i przejąłeś pojazd na sztukę z wodą w bakach i chłodnicach to ktoś na 100% przy przejmowaniu od Ciebie sprawdzi wszystko. I będziesz musiał oddać pojazd z paliwem i płynem. I wierz mi, że wielu miało z tym problemy. A mnie nauczyli tej sztuki już w szkole kierowców, stosuję ją do dzisiaj i nigdy się nie przejechałem.

#29 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7621 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 29 listopad 2013 - 14:48

Belarus 820 - problem No nie mylę się. Na lotnisku na którym służyłem było około 450 samochodów. Praktycznie same ciężarowe. A służyło 250 ludzi. Jeździło może sto samochodów a reszta stała na klocach już kilka cze nawet naście lat. Niby miały być sprawne i zawsze gotowe do odpalenia a niestety wyglądało to inaczej. Paliwo sprzedane, w bakach woda bo dźwięk jak by pełny był. W uralach czy ziłach benzynokach olej tak długo nie był wymieniany że w misce zamiast oleju pływała nafta z benzyną. W starach, jelczach, uralach samo lotnicze. Paliwo, olej, płyny lądowało u rolników he he. I to nie była tylko robota zasadniczej. Jak w kółku dosłownie.
W każdym razie nie powinno to mieć miejsca ani w domu ani w pracy a obsługę codzienną powinno się stosować. Przynajmniej w sprzęcie którego nie znam.
KPK Kumurun Team

#30 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 29 listopad 2013 - 15:02

Belarus 820 - problem Wiem i rozumiem, że tak było. Wcale tego nie kwestionuję. Ale ten sprzęt musiał ktoś na stan przyjąć i potem zdać. A jak się przyjęło na sztukę to później trzeba było za to płacić. Do tego ciągle zmierzam.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Belarus 820 - problem Dzisiaj, 17:06
  •  

#31 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7621 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 29 listopad 2013 - 15:07

Belarus 820 - problem Dokładnie. Nic dodać nic ująć. Ogólnie jeśli chodzi o stan sprzętu w wojsku przynajmniej za czasów zasadniczej służby to temat jest głębszy.
Roztrząsać nie będziemy raczej bo to nie to miejsce.
Sytuacja ma się tak jak mówisz w normalnym życiu np. w przypadku tego tematu. Przejęcie od sprzedawcy. Kolega też zawalił bo nie sprawdził. Teraz będzie pamiętał.
KPK Kumurun Team

#32 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 29 listopad 2013 - 15:12

Belarus 820 - problem I to jest właśnie morał całej naszej dyskusji.

#33 Share bitbit

bitbit

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 listopad 2013 - 17:24

Belarus 820 - problem To pewnie kolega zna powiedzenie wojskowe "tam gdzie kończy się logika tam zaczyna się wojsko " A prawda jest taka że jeśli ja wydaję kupę kasy na nowy ciągnik oczekóję uczciwości a nie oszustwa bo to oni mają latać nademną a nie ja za nimi bo to ja wydaję kase by oni zarobili
Osobiście ja bym nazwał ich serwis cały w komplecie ZŁODZIEJAMI

#34 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 listopad 2013 - 17:39

Belarus 820 - problem

Kiedyś nazywało się to o.c. Czy ktoś wie dzisiaj co to w ogóle jest?
W dawnych czasach były umieszczone opisy na maszynach pracujących sezonowo " Uwaga układ zalany wodą" To nie było wcale takie głupie.

W bizonie w SKR widziałem nalepki przy kierunkowskazie przy schodkach taki napis. A w pronarze też była naklejka UKŁAD CHŁODZENIA ZALANY BORYGO NOWY. Ale na wszelki wypadek trochę do słoiczka i do zamrażarki na noc:) Po kilku latach zaczęło płynu ubywać, w żniwa dolewało się po trochu wody i w końcu korek z bloku i nagrzewnica poważnie ucierpiały...

#35 Share henes

henes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanizacja.

Napisany 29 listopad 2013 - 20:59

Belarus 820 - problem Berserker,na takie oszustwo nie może być zgody z naszej strony.Podaj na forum nazwę i siedzibę tej firmy,żeby ostrzec innych potencjalnych klientów.

#36 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 30 listopad 2013 - 09:13

Belarus 820 - problem Tylko bez nazw i nazwisk proszę. Chyba, że ktoś chce mieć sprawę w sądzie o pomówienie.

#37 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 30 listopad 2013 - 14:08

Belarus 820 - problem Publicznie zgadza się, lepiej uważać ale na prywatną wiadomość można sobie wysyłać.
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#38 Share berserker

berserker

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 06 kwiecień 2014 - 08:38

Belarus 820 - problem Ciągnik w czasie pracy bierze olej z silnika i dymi na biało przy obciązeniu i większych obrotach ( ogólnie dolałem z 5 litrów) i olej wychodzi też spod komina w miejscu jak się nakłada komin na kolektor. Po 35 godzinach serwismeni przyjechali na przegląd - podejrzenie pierścieni, ale po całym rozłożeniu i złożeniu i sprawdzeniu tłoków i pierścieni znowu olej leci z kolektora i kopci na biało. Następnie podejrzenie uszczelniacz zaworu, ale znowu to samo. Wtryski też sprawdzali. Ostatecznie wzięli całą głowicę do wymiany ( podejrzenie wżeru) i mają przyjechać w tygodniu ciekawe czy to będzie przyczyna ostateczna czy nie. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Nowy ciągnik i głowica do wymiany. Może macie jakieś sugestie co do przyczyny tego, że nowy ciągnik bierze olej ?

Edytowany przez berserker, 06 kwiecień 2014 - 16:32.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Belarus 820 - problem Dzisiaj, 17:06
  •  

#39 Share arab1

arab1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 kwiecień 2014 - 21:47

Belarus 820 - problem No co może być głowica ,lub układ tłokowy ,może też być coś z rozrządem i mogą się wtedy zapiekać pierscienie ,no ale to przy wymianie widać czy zapieczone czy nie ,no jedynie to ,no bo co innego


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy belarus