Zaloguj się, aby obserwować  
lukaszb

M F 3655 kontrolka od ciśnienia oleju skrzyni

Polecane posty

lukaszb    0

Witam zapaliła się mi dziś kontrolka od ciśnienia w skrzyni myślę że to wina filtra oleju , czytałem na forum że powinny być dwa ja znalazłem tylko jeden taki duży przy elektrozaworach typ OP626/2 Fil tron .

Na forum pisze ktoś ze ten filtr się nie nadaje a może coś się zmieniło w tej kwestii . Proszę o doradzenia mi czy kupić filtr taki co miałem czy inny jeśli tak to proszę o numery filtrów oryginalnych i gdzie jest umieszczony ten drugi .

Ap-ropo zaczętego tematu jaki olej lejecie do skrzyni bo umnie jest jakiś olej shella HARVELLA T 10w-30 tak podał mi poprzedni właściciel a może bym od razu wymienił olej bo jestem właścicielem tego ciągnika od dwóch lat i nie wymieniałem jeszcze oleju w skrzyni .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszb    0

Witam filtr wymieniony olej wymieniony na shell SPIRAX S4 TXM 10W-30 a do tej pory miałem shell HARVELLA T 10w 30

A kontrolka zębatka z dwiema kroplami nadal pomruguje na wolnych obrotach nieraz zgaśnie na dłużej i poszarpuje dziwnie hydraulika na przykład jak obracam pługa i do tego jak nap wyłączę przedni napęd i wcisnę hamulec to nieraz zapala się kontrolka od załączonego napędu . Czy to wina czujnika czy układ jest zapowietrzony ? Proszę o pomoc jeśli to czujnik to który bo jest tam ich troszkę może by jakaś fotka z opisami czujników .

 

Dodam ze przed wymianą oleju i filtra hydraulika nie poszarpywała .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Przy wyłączonym przednim napędzie i naciśnięciu hamulców to raczej normalne, że kontrolka przedniego napędu się zaświeci bo załącza się przedni napęd i tak ma być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszb    0

Pliska proszę o jakieś podpowiedzi w mojej sprawie bo boje się używać ciągnika a nie wiem od czego zacząć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

nie wiem dokładnie czy to jest kontrolka niskiego ciśnienia musisz sobie sprawdzić ale jeśli to ta to z prawej strony pod kabiną koło koła masz filtr i jest czujnik u mnie był na zwykłe wsuwki jest to czujnik niskiego ciśnienia powinno być 17 bar a co się dzieje brak biegów ? nie idzie przełączyć żółw-zając i załączony przedni napęd ? jeśli ciśnienie ok to sprawdź czujnik na zgaszonym nie powinno być przejścia a na zapalonym jest przejście. Ale najpierw sprawdź sobie czy to kontrolka niskiego ciśnienia bo pewien nie jestem ! i nie wiem czy jest tak samo u ciebie jak w 3090

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Tak to kontrolka niskiego ciśnienia ale wyzej kolega pisał że napęd pod czas stania sie zapala przy wcisnięciu hamluca ? a jeśli w czasie jazdy to normalna sprawa tyle, że tam też jest słowo "nieraz". Napęd zawsze sie załączy przy hamowaniu z predkosci powyżej 5km/h. Ja obstawiam coś z elektroniką - czujnik ewentualnie kabelki coś nie łączą lub w srodku w pancerzu się zrywają i przestaje łączyć a jak lampka od niskiego swieci to nie przełączysz ni żółw/zając ni nie wyłaczysz napędu - względy bezpieczeństwa ( tak mi coś tam świta ). Ja bym najpierw sprawdził elektronikę czyli czujnik i kabelki od niego ;)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszb    0

Przełączanie żółw-zając nie działa i napę cały czas załączony a blokady mostu nie da się załączyć . Dzisiaj posprawdzam wszystko i dam znać jakie efekty .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

No nie da bo jest małe ciśnienie ( czujnik podaje błąd i świeci kontrolka ) a jak świeci kontrolka to z automatu te rzeczy nie działają ;)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

wkręć zegar w miejsce czujnika i będzie wszystko wiadomo powinno być 17 bar. jeszcze raz napisze jest t czujnik typu 0-1 na zgaszonym brak przejścia na odpalonym powinno być przejście i na jednym kablu powinien być opornik sprawdź to. Miałem przypadek że był opornik 1.5k ohm a powinien być podobno 55 ohm ale takiego opornika nie ma a bez problemu można kupić 60 ohm ale nie sprawdzałem bo kupiłem 4 żeby było 55ohm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszb    0

Dzięki jak tylko pogoda się trochę poprawi to posprawdzam . Pracuje w pogotowiu energetycznym więc ostatnie dni mam wyjęte z życiorysu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macase    1

U mnie jak się rozgrzeje to zapala się kontrolka od poziomu oleju w skrzyni taka zębatka z dwoma kroplami a stan oleju jest ok ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macase    1

Filtry wymienione są na nowe, olej też i nic to nie dało. Gdzieś właśnie tez wyczytałem że to wina filtrów ale widocznie u mnie coś jeszcze innego go boli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ThePerkins    928

Miałem kiedyś podobny problem kiedy jechałem na pełnym biegu i dojechałem na koniec pola z kultywatorem i go podniosłem to paliła się kontrolka. Winą było to że miałem za niskie ciśnienie. Macase, Mogłeś mieć gęsty olej i zaraz się wszystko je**** aż doszło do pompy. Ja leje Castrol Agri coś tam coś tam zaraz pójdę zobaczę co to za olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego Macase ta kontrolka odpowiada ogolnie za uklad niskiego cisnienia 4.5 bar .W twoim przypadku jak wymieniles filtry i nic nie pomoglo to powinienes sprawdzic cisnienie na smarowaniu skrzyni bieg powinno wynosic jak wyzej pisalem.Wkrec zegar w miejsce czujnika odpal ciagnik i obserwuj manometr jakie bedzie cisnienie na zimnym ukladzie i po jego rozgzaniu .Na tej podstawie mozna wywnioskowac czy jest uszkodzony zawor czy pompa szwankuje .Narpiew sprawdz cisnnie bo wymiana pompy moze nic nie dac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macase    1

Miałem kiedyś podobny problem kiedy jechałem na pełnym biegu i dojechałem na koniec pola z kultywatorem i go podniosłem to paliła się kontrolka. Winą było to że miałem za niskie ciśnienie. Macase, Mogłeś mieć gęsty olej i zaraz się wszystko je**** aż doszło do pompy. Ja leje Castrol Agri coś tam coś tam zaraz pójdę zobaczę co to za olej.

Nie no olej jest spoko , Akcela a pozatym na starym też tak się działo.

 

I jest przeciek na jednym z węży hydraulicznych a może to tego wina co ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ThePerkins    928

Nie no olej jest spoko , Akcela a pozatym na starym też tak się działo.

 

I jest przeciek na jednym z węży hydraulicznych a może to tego wina co ??

 

 

Najpierw sprawdź ciśnienie oleju bo to może być to, potem wymień ten wąż

Edytowano przez ThePerkins

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszb    0

Dzisiaj kurier dowiózł manometr i przejściówki i odkręciłem czujnik nad filtrem ten z dwoma kabelkami na jednym z nich jest rezystor 55 Ohm , po wkręceniu manometru pokazywał 17 bar na wolnych obrotach i na szybkich jedynie przykucało ciśnienie na sekundę jak załączałem WOM lub wciskałem hamulec . Wnioskuję że jest uszkodzony czujnik . Mógłby mi ktoś podać numer katalogowy bo na moim piało tylko 24v 60wat a chciałby zamontować odpowiedni żeby nie było niespodzianek . Dodam że po zwarciu przewodów czujnika kontrolka gasła czyli reszta układu elektrycznego jest moim zdaniem ok . Pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj